(LC) Manchester United - Newcastle United (01-11-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Angående børsen, jeg synes seriøst at det er i overkant stivt med 3 poeng for oppmøte.
Burde starte på 1 .
post liked by: Pink Final, Tringe, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27339
Liker mottatt: 17827

Har sitt opphav i britisk høflighet @RedTrafford.
Ingen spiller skulle behøve å se ett eller to tallet i britiske aviser.
United.no har kopiert skalaen som begynner på tre.
Dog uten noengang å ha forklart konseptet for sine skandinaviske lesere.
post liked by: RedTrafford, red, Rød Pølse, 10Hag, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Hehe ja, jeg vet.
Tar hensyn til de som ikke følger med så mye, da virker 3 nærmere 5 som kan tolkes som middels i stedet for bånn i bøtta.
Mens middels på børsen er 6-7

Er bare sur, og har lite poeng å gi ut.
post liked by: Tringe, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150



Som om ikke vi har nok utur denne sesongen...
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Det forteller vel det meste om prestasjonen 💩 Så gjenstår det å se om markedsavdelingen mener det er lønnsomt å sparke manageren eller ikke 🙈🙈🙈

post liked by: Pink Final, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Ble heldigvis kalt ut på jobb rett etter 0-2, så jeg slapp å lide meg gjennom 90 minutter.

Det er vanskelig å forklare og forstå hvorfor vi er SÅ dårlige. Én ting er å ha dårlige enkeltkamper og perioder i kamper, det var jo historien i fjor og forventet med ny manager. Men denne sesongen har vi vel knapt én ordentlig god 10-minuttersperiode å glede oss over. Har tapt over halvparten av kampene, og om vi er ærlige kunne vi fint tapt også alle de få kampene vi har vunnet (med unntak av Palace i cupen, men de gadd overhodet ikke å gjøre et forsøk).

Det skal egentlig ikke gå an. Skader forklarer en del, men ikke dette. Formsvikt på nøkkelspillere forklarer en del, men ikke dette. Utenomsportslig bråk forklarer en del, men ikke dette. Taktisk vingling og rot fra ETH forklarer en del, men ikke dette. Disse spillerne burde prestert mange prosent bedre, selv om tanta mi hadde vært manager og bare sendt utpå 11 mann og bedt dem om å kose seg.

Finner heller ingen knagg å henge håpet på. Ingen tendenser i laget, ingen glimt av noe ekstra hos enkeltspillere som antyder at noe er på gang, ingen smarte løsninger fra ETH. Det blir i stedet verre og verre for hver kamp. Så kan vi selvsagt sitte og vente i tre måneder til på at Martinez og Shaw er tilbake og håpe at de er i knallform fra dag én, men tror det er et falskt håp.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

En ny manager kom inn porten...alle spillere på tå hev...ville vise seg plassen verdig...full guffe på trening og i kamp...vinner ligacupen og alle ser muligheter for pokaler videre...så kommer det motgang, utsiktene til pokaler faller og tillit og innsats faller med noen %...en manager famler og spillere uten selvtillit ser på andre enn seg selv...noen spiller fast uten å utmerke seg, benkeslitere ser dette og intensitet og kvalitet faller på treninger...lønnen er god, uansett om jeg spiller eller ei...oppskrift på en klassisk nedtur med en storklubb som lever i den tro at den er det enda...se Liverpool fra tidlig 90-tallet...Sir James kan ikke komme fort nok for min del...
post liked by: Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13637
Liker mottatt: 8775

Jeg valgte å ikke se kampen i går. Delvis fordi den begynte for sent, og delvis fordi jeg hadde null tro på at vi skulle vinne. Det må komme en endring snart, men med den lagoppstillingen han kom med i går, så var jeg helt sikker på at vi kom til å tape. Litt kjedelig at jeg har blitt så negativ :D
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply