Hva bør gjøres?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

10Hag
Posts: 2223
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 5289
Liker mottatt: 7945

@Pink Final:
Vi har vel alle følelser om United. Du, som meg, og alle og enhver.

Ang. det du sier om "taktisk overtak" i en diskusjon, så forstår jeg rett og slett ikke hva du mener med det eller hvorfor, og tenker at det er like greit.

Men siden du er administrator her, så spør jeg deg rett ut:
Kan du slutte å la din frustrasjon/irritasjon over mine meninger påvirke diskusjonene? Hadde i alle fall satt pris på det 👌 Det har jeg vært bevisst på å gjøre ovenfor deg etter jeg returnerte, og jeg ber deg om å gjøre det samme, om du kan og vil.

Om du velger å ikke diskutere med meg, så står du selvfølgelig fritt til det. Og da må jeg få lov å si at jeg synes det er kjedelig måten du igjen her bare skyter ned diskusjonen. Ikke kritikk, og ikke noe galt av deg å gjøre det.

"Hva saken angår kommer vi ingen vei.
Vi tenker veldig ulikt om Manchester United."


Jeg tenker: Ja, vi tenker veldig ulikt. Og nettopp derfor kan og bør vi vel kunne ha gode og saklige diskusjoner.

Så jeg oppfordrer deg til å fortsette å diskutere med meg. Så får du naturligvis la vær om du ikke orker.

Sånn. Skal la kveldsroen senke seg 😊
Last edited by 10Hag on 04 Oct 2023, 19:35, edited 2 times in total.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Blodfink, Cola2
User avatar

Jan Erik
Posts: 3615
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 12485
Liker mottatt: 13130

Var kjapt innom noe som heter Bluemoon nå for å se hva de diskuterte....stort sett hoverte de over hvor dårlige vi er. Det er da noe, @Pancho P ?
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2945
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 16069
Liker mottatt: 10946

@Jan Erik Det er bra at vi kan glede nokon andre iallefall😊
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Cola2, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 2016
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 15562
Liker mottatt: 5658

Jan Erik wrote: 04 Oct 2023, 19:23 Var kjapt innom noe som heter Bluemoon nå for å se hva de diskuterte....stort sett hoverte de over hvor dårlige vi er.
Herlig - da er vi fortsatt relevante for laget fra Moss Side.
De som kler seg ut som seter når de er på kamp :hah:
Attachments
city blue seats.jpg
city blue seats.jpg (70.16 KiB) Viewed 1029 times
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse, Cola2, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2945
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 16069
Liker mottatt: 10946

🤣🤣🤣 @Belfastboy Enten kler dei seg ut som sete, eller kanskje er dei verdens mest inkontinente supportarar? 20 000 i dokø til eikvar tid i løpet av ein kamp.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford, Jan Erik
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 3312
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 16287
Liker mottatt: 14987

Prøver meg med et forslag til hva som kan/bør gjøres, vel og merke på kort sikt. Det er litt avhengig av situasjonen på venstre back. Dersom Reguilon fortsatt er ute synes jeg det kan være lurt å prøve en oppstilling med tre stoppere. Vi kan ikke fortsette å slippe inn mål for moro skyld, av mangel på et bedre begrep. Det er vel strengt tatt ingen her inne som synes det er spesielt gøy...

Mitt forslag er derfor å endre formasjon til 3-5-2. Dalot kan flyttes til venstresiden i midtbaneleddet og Antony vil da få enda større defensivt ansvar på høyre, noe jeg tror han vil kunne løse på en tilfredsstillende måte. Enkelte justeringer vil nok være nødvendig for å hjelpe brasilianeren, men de overlater jeg til EtH og trenerteamet.

Jeg skal ikke ta ut resten av laget, men synes det vil være interessant å se Amrabat i en midtbanerolle og spissparet sier seg vel nærmest selv. Tror dette vil gi mer defensiv trygghet og det er uansett vanskelig å se hvordan det kan bli så mye verre enn det har vært til nå 🙈
post liked by: Pink Final, Blodfink, Cola2, Belfastboy, RedTrafford, Jan Erik, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

@10Hag
Du drar frem Donny. Jeg syntes når han signerte at det var en stjerne signering.
Hadde sett han en del i Ajax, men slet med spilletid hos oss.
Beste kampen hos oss jeg så han i var når han spilte sammen med Mata,
de tenkte likt og løp riktig for å få neste pasning, og lot ballen gjøre jobben mellom dem.

Ang Bruno, så var han en åpenbaring når han kom, han tok ikke bare oss og MU, men også PL med storm.
I år, med kapteins bind, er han ikke den samme spilleren lenger.
Som kaptein bærer han ett ansvar mellom spillergruppa og manager,
det kan være tøft å ha i disse turbulente tidene vi har vært igjennom.

Og til slutt til alle sammen.
Husk Kardemomme loven: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil"
Vil legge til at vi, også jeg, at vi oppfører oss bra, vi har ett bra forum, med høyde under taket,
og vi skal ta vare på hverandre
post liked by: Pink Final, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Jan Erik, Pancho P, 10Hag
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4943
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 22866
Liker mottatt: 15425

Har vært inne på tanken @Rød Pølse
Særlig når det er såpass trangt på sykestue.

Det krever en del mer fra f.eks Dalot og Antony, men 90-180 min i uka burde vel gå bra til skade situasjonen ser bedre ut.

Holder jo fint 50 timer i uka selv, med fysisk tungt ærbe😬
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Cola2, Pink Final, Pancho P
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 187
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 145
Liker mottatt: 451

Hva som bør gjøres er ganske enkelt...vinne kamper. Er ikke verre enn det!
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Rød Pølse, offside, Blodfink, Cola2, Belfastboy, Pwint
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Erik Ten Hag er : Dead man walking! Man kan forsvare og si det ikke skjer og bla bla bla. Det er nok ikke lang tid før det skjer.

Jeg håper da vi får Conte ut sesongen. Å hvis han er en god match, så kan han få en 2 års kontrakt.

Tar gjerne imot litt galskap og lidenskap fra den karen der! Er noe slikt vi trenger!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Jan Erik
Posts: 3615
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 12485
Liker mottatt: 13130

@Sir Alfie Rey , hvorfor ønsker du Conte? Står ikke han for en litt defensiv og ganske fysisk krevende stil? Vil det passe oss?

Je tror ikke ten Hag ryker, med mindre det kommer en lang rekke med kamper der det blir vesentlig flere tap enn seiere, samtidig som vi ikke ser noen bedring i selve spillet og organiseringen.
post liked by: Pink Final, Pwint, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3865
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 19396
Liker mottatt: 13082

Er ikke conte fan må jeg si. Håper Erik klarer å snu dette og får oss gode. Ser uansett ikke for meg at han mister jobben med det første.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pink Final, Jan Erik, Pancho P, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4943
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 22866
Liker mottatt: 15425

Conte håper jeg aldri kommer inn portene på OldTrafford, så sant det ikke er for en motstander.

Hverken Conte eller Mourinho er dårlige managere, men hjelper lite når det fra dag 1 er et tidsspørsmål når de blir uvenner med alt og alle.
NEI TAKK.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Blodfink, Pink Final, Jan Erik, Pancho P, Rød Pølse
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 2016
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 15562
Liker mottatt: 5658

Håper for all del at Conte ikke blir manager i United.
En manager som tærer på omgivelsene sine, og som vil ha Carte Blanche når det gjelder spillerkjøp. Da er nok Glazers og United en ekstrem dårlig match for han.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pwint, Pancho P, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2945
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 16069
Liker mottatt: 10946

Heller Kjetil Knutsen enn Conte.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Ryder, Pink Final, Vidar Dale Fjeld, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply