Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34197
Liker mottatt: 26814

Jepp, veldig merkelig. Men alt har jo vært jævlig merkelig i 10 år...Uforståelig.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

red
Liker gitt: 4012
Liker mottatt: 8564

Ryder wrote: 04 Oct 2023, 10:08 Vi hadde tre venstrebacker, det burde jo strengt tatt holde. Når det er sagt, skjønner jeg ikke hvorfor han ikke spiller f.eks Lindelöf på backen og Maguire i midten.
Han kommer nok til å gjøre det etter gårsdagens kamp.

Men tror grunnen til at han ikke gjorde det i går var pga han ønsket å bruke Dalot mot Zaha.

Dvs. Lindelof er ikke like raskt som Dalot. Og forrige gang Lindelof spilte back for oss så var det på høyresiden, mens Dalot ble flyttet over på venstresiden. Altså vurderer nok Ten Hag det slik at Lindelof ikke er god nok til å forsvare seg fra venstresiden, dvs er ikke like god med venstrefoten / begge beina som Dalot. Edit: Den siste biten der tydeligvis feil, ref andreomgangen mot Palace i EFL Cup.
Last edited by red on 04 Oct 2023, 12:22, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink

Ryder
Liker gitt: 3834
Liker mottatt: 16884

Lindelöf spilte vel venstreback i hele andre omgang av den første kampen mot Palace? Da gikk Amrabat inn i midten og spilte der et kvarter før han ble byttet ut.
post liked by: red, Blodfink

Sir Alfie Rey
Donor
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Erik Ten Out!

#TenHagOut
Last edited by Sir Alfie Rey on 04 Oct 2023, 13:05, edited 1 time in total.
Glory Glory Manchester United!!!!

Ryder
Liker gitt: 3834
Liker mottatt: 16884

3-0 i ligacupen mot Palace forrige uke.
post liked by: Pink Final

Sir Alfie Rey
Donor
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Skikkelig blå onsdag..................
Last edited by Sir Alfie Rey on 04 Oct 2023, 13:06, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Pink Final
Glory Glory Manchester United!!!!

red
Liker gitt: 4012
Liker mottatt: 8564

Ryder wrote: 04 Oct 2023, 12:07 Lindelöf spilte vel venstreback i hele andre omgang av den første kampen mot Palace? Da gikk Amrabat inn i midten og spilte der et kvarter før han ble byttet ut.
Hmm, ser at jeg tok feil ja. Aner ikke hvorfor jeg var 100% overbevist om at de byttet side når han kom inn... Er jo ikke mange dagene siden heller.

Image
post liked by: Blodfink

Jan Erik
Liker gitt: 21541
Liker mottatt: 22554

Noen som vet noe om hvor troverdig Rob Dawson er? Han skrev en artikkel i går der han blant sier at ten Hag ikke kan kritisere spillerne pga de er skjøre mentalt. De ulike YouTube kanalene snakker om dette i dag for de som er interesserte. Virker merkelig, men samtidig er det kanskje noe i det?

Blodfink
Donor

Tviler ikke et sekund på at det er mange faktorer å ta hensyn til for manageren, blant annet det Dawson skriver.

Det er nok ikke alle som tåler direkte tilbakemeldinger i troppen.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford
LUHG!

Blodfink
Donor

Det er litt fyr i teltet angående manager og hvordan United spiller denne sesongen.
Dette trenger jo ikke å bli på ytterkantene, det er vel mer at man ønsker seg litt flyt og form på dette. Før sesongen så var målet videre utvikling, foreløpig ligger vi på 8.plass i ligaen, og vi ligger sist i CL-gruppa. Akkurat CL-gruppa kan se mye bedre ut om Bayern gjør jobben mot tyrkerne og vi mot danskene denne uka. Da er vi på 3.plass 1 poeng bak tyrkerne. Men vi skal spille borte mot Galat. og Køben seinere og det blir antageligvis ikke så enkelt.

Det er forholdsvis tidlig, men jeg sitter med flere spørsmål enn svar så langt. Det er ikke enkelt å se hva United prøver på, det meste ser tilfeldig ut. Det er tydelig at EtH ikke tør å spille 4-3-3, noe jeg ønsket han ville ta sjansen på. 4-2-3-1 så langt har vært helt krise å se på for min del. Men laget kriger til seg poeng, og ligger ikke langt unna topp 5. Det er positivt. Så håper jeg bare at skader minimeres og at vi får en formasjonsendring på sikt...

Noe annet som jo må utvikles er bortekamper mot de antatt beste. Vi har 2-0-2 borte, seier mot de svakeste, Burnley og Sheffield, tap mot de sterkere lagene Tottenham og Arsenal. I tillegg tap borte mot Bayern. Og i tillegg også to svake hjemmekamper mot Galatasaray og Palace.

Det er ikke betryggende, og trenden fra i fjor borte har foreløpig bare fortsatt. I tillegg er hjemmeformen dårligere.

EtH skal få tid av meg, men det er liten tvil om at ting må forbedres.
post liked by: Buchan, Ryder, Rød Pølse, RedTrafford, 10Hag
LUHG!

Buchan
Donor
Liker gitt: 9755
Liker mottatt: 5858

Jeg mener at Manageren absolutt bør få mer tid, om ETH er den rette vet vi ikke enda.
Og jeg er ikke foreløpig like imponert over alle kjøpene til ETH. Virker som han tror han kan skape er nytt Ajax, jeg vet ikke.
Nå er jo dessverre Martinez og Malacia skadet, men Antony har ikke vært det store enda.
Onana har til nå sett ut som en middels OBOS keeper, men han har nå vist nok et enormt potensiale sies det 😊
Men alt tar så lang tid i United, en enorm klubb å komme til både på godt og vondt, kanskje mest vondt nå for tiden.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy

Blodfink
Donor

Buchan wrote: 22 Oct 2023, 10:19 Onana har til nå sett ut som en middels OBOS keeper, men han har nå vist nok et enormt potensiale sies de
Hehe, i rettferdighetens navn så er jeg glad keeperen vår ikke heter Håvar Jenssen, selv om Håvar gjør DDG-redninger innimellom. Det skal han jaggu ha.

Onana bør få litt skryt for gårsdagens kamp. Det beste han har levert så langt, så må det fortsette slik.
post liked by: RedTrafford, Buchan, 10Hag, Rød Pølse
LUHG!

Buchan
Donor
Liker gitt: 9755
Liker mottatt: 5858

😄Selvfølgelig satt litt på spissen, har ikke mistet troen på Onana jeg @Blodfink
Han var god i går, men de redningene var strengt tatt hva man forventer av PL keeper.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy

Blodfink
Donor

Det er bra @Buchan tipper Onana selv er glad for at det ikke skjedde noe ekstraordinært i går.
post liked by: RedTrafford, Buchan
LUHG!

Rød Pølse
Liker gitt: 23996
Liker mottatt: 21229

Jeg støtter den sittende manageren 100%. Skjønner at enkelte kan synes det er en merkelig uttalelse etter høstens kamper, men vi kan ikke drive med årelating når vi vet at det ikke fungerer. Hvordan noen kan tro at veien til toppen er en slags seiersdans på roser, er helt uforståelig for meg.

Sånn er livet. Noen ganger lønner det seg å stå i driten og forsøke å se årsaker og finne løsninger. Ikke bare hoppe på neste mulighet og tro at alt blir så mye bedre denne gangen. Man pisser ikke i buksa for å holde varmen og man banker ikke hodet i veggen for å slippe å kjenne på smerten av et benbrudd.

Det er jo ikke sånn at EtH gir uttrykk for å være superfornøyd med lagets prestasjoner. Han er heller ikke helt ukjent med å trene et fotballag og alt han driver med er prøving og feiling på amatørnivå. Min største Unitedhelt, Sir Alex Ferguson, brukte 6 år på å lage en seiersmaskin i Manchester. Så vidt jeg vet er det ingen som har brutt hegemoniet til de to store i Skottland siden han gjorde det med Aberdeen. Likevel brukte mannen, som de fleste omtaler som tidenes manager, 6 år på å lykkes i United. Nå sier ikke jeg at jeg er forberedt på å sitte å se på maling tørke i 5 år til, men litt mer enn 16 måneder må vi kunne gi rekordmannen fra Ajax.

Frustrert? Ja, definitivt! Tro på quickfix med et nytt managerbytte? Nei, absolutt ikke! Det er på ingen måte morsomt å se at vi sliter så mye som vi gjør denne høsten, men man kan jo ikke bare glemme tidligere erfaringer og gjøre samme feil for n-te gang og forvente et annet resultat. Det blir for dumt! I hvertfall i min bok..
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Buchan
Football, bloody hell!
Post Reply