@Pink Final: Enig, Eriksen burde definitivt stått på den lista jeg bruker.
Jeg nevnte jo "flere", uten å navngi de, men er generelt enig i at nysigneringene våre sliter. Martinez er unntaket for min del. Ser man vekk fra debuten og de siste kampene med skade, så har han absolutt vært stabilt god over tid. Skulle gjerne sagt det samme om Casemiro, men det ville vært ren løgn. En av mine favoritter, og er tidvis genial. Men på ingen måte stabil over tid i dette laget, kun i perioder. Slår veldig mange unødvendige feilpasninger på samme måte som Bruno (og Fred). Skulle gjerne sett det annerledes, men det er det jeg ser i kamp.
For å frasere det annerledes: Spillerne våre er generelt alt for ustabile.
Er for øvrig enig med
@Ryder. Har vel sagt noen ganger at vi ikke er gode på å diktere tempo. Har og sagt at jeg generelt synes vi spiller for fort, men det er i lengderetning. Pasninger innenfor ledd i bredden er jeg enig med de som sier det går for treigt.
Vi er forutsigbare, kan man vel si.
Når Rangnick sier at denne klubben og laget er på stålet, så er det nøyaktig det samme sentimentet som de fleste United-fans sitter igjen med. Skal vi oppsummere vår tid etter Ferguson, og hva som skal til for å komme tilbake på topp, er det få analogier enn åpen hjertekirurgi som er mer dekkende. Og det gjelder nok både tropp og klubbledelse.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
For øvrig en ny pressekonferanse i dag, som ikke akkurat stilner kritikken, eller demper tvilen:
1. Varane sier uoppfordret at spillerne ikke bare er teknisk gode, men mentalt sterke. Det er de beviselig ikke. Kanskje Varane er det. Men dette gjennomskuer de fleste som ren og skjær løgn, eller verre, vrangforestillinger.
2. Ten Hag sier så tydelig som mulig om Rashford:
a) Han skal fortsette å spille
b) Hans bidrag måles i antall mål
Sorry. Men begynner sånn smått å miste troa på Ten Hag. Enten er Rashford beskyttet av ledelsen eller kontraktsmessig, eller så har Ten Hag slått seg vrang på at laget skal bygges rundt Rashford, noe som all empiri over 8 sesonger tilsier ikke kommer til å bli stabilt.