Samletråd

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Støtter dette [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention]

Lampard og Chelsea ser til tider fantastiske ut. Jeg har nå heiet veldig på dem i to kamper mot Liverpool, (Supercupen og liga-kampen), dessverre har de ikke fått betalt for fabelaktig spill og innsats.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Henderson tabber seg ut for Sheffield U...Liverpool opp i ledelsen, i nok en kamp de kunne ha ligget under. 70 min...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Henderson tok en Taibi
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Yep, huffamei...Står bra ellers, synd...
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Retta opp med nydelig beinparade etterpå.
Populær keeper på Bramall Lane.
Sheffield United fortjener poeng i denne matchen.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Yep, men det ble Liverpools 16. strake seier i PL...huff
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Manchester City fortjener å tape ikveld pga noen forferdelige bortedrakter...de styggeste jeg har sett.

Cola

Vidar Dale Fjeld wrote: 28 Sep 2019, 18:40 Manchester City fortjener å tape ikveld pga noen forferdelige bortedrakter...de styggeste jeg har sett.
Har sett mange stygge drakter i min tid, men disse tror jeg er det j*vligste jeg har sett
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Grelle bortedrakter City har.
Ligner veiarbeidere i fluoriserende synlighetstøy.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Fluoriserende grelle City drakter vant 3-1, dermed holder de tritt med de skittenrøde scouserne.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ja, ikke noe særlig det fargevalget der...Men bra de vant, poeng mot en rival av oss...og de holder seg innenfor rimelig avstand til laget fra den andre byen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Hvor lenge sitter legenden Steve Bruce i stolen? 3-0 til Leicester mot Newcastle nå. 60 min. inn i kampen. Edit: 5-0 til slutt!

Klubben er visstnok også under salg, forhandlinger pågår med en amerikansk gruppering av investorer.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Newcastle er et kapittel for seg selv, "alltid" en herlig atmosfære på St Jamses', lidenskapelige fans som fortjener eiere som bryr seg om fotball og ikke penger...litt likt et annet United. Vanskelig uansett for Bruce med 10 mann i store deler av kampen og Leicester ser ut som en topp 4 utfordrer...Brandan Rogers er undervurdert i mine øyne. Leicester borte er uansett en vanskelig oppgave.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Chelsea under Lampard er nesten som å se på Liverpool og City...de har en plan og ballflyttingen går litt hurtigere enn hos de øvrige lagene. Lampard har allerede satt sitt preg på Chelsea, i motsetning til Ole. Og Chelsea mistet sin viktigste spiller til Real. Jeg er redd for at hele staben rundt Ole er annenrangs og gammeldags. det siste er bare en følelse...men synes å være bygget på fordums storhet.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Vidar Dale Fjeld wrote: 06 Oct 2019, 15:53 Chelsea under Lampard er nesten som å se på Liverpool og City...de har en plan og ballflyttingen går litt hurtigere enn hos de øvrige lagene. Lampard har allerede satt sitt preg på Chelsea
Jepp, så det når han kom med Derby og rundspilte oss på Old Trafford...Chelsea har spilt to fantastiske kamper mot Liverpool, men hadde ikke flyten som scouserne har. Lampard og teamet hans virker solid.

Vill kamp i serieåpningen mellom oss og de...Det var et blaff av håp for oss etter den kampen...Men satt etter kampen og tenkte på hva det var som egentlig skjedde...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Vidar Dale Fjeld wrote: 06 Oct 2019, 15:53 Jeg er redd for at hele staben rundt Ole er annenrangs og gammeldags. det siste er bare en følelse...men synes å være bygget på fordums storhet.
Jeg støtter dette, det er litt mye romantikk i MUFC for tiden er jeg redd.

Under kampene så snakker OGS mye med McKenna, som det går rykter om kjører akademi-stil på treningene, noe seniorspillerne ikke liker. Vanskelig å få verifisert, men ryktene går...

Jeg tror Chelsea sikrer topp 4 helt greit btw.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
City ser ut som et vanlig lag...Det er mye snakk om 2 lag i toppen, det er bare ett igjen i toppen dessverre.

Jeg trives svært dårlig med denne tabellen...

Arsenal og Chelsea vant.

Får vi en borteseier mot bunnlaget etterpå?? Gruer meg faktisk. Det er mye Murphy`s law for tiden...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

PL nesten avgjort etter 8 runder, er nesten så man griner. Hadde håpet at City skulle gi pool kamp men dem har jo ikke forsvar er mye tull der.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

pixma wrote: 06 Oct 2019, 17:10 men dem har jo ikke forsvar er mye tull der.
Jepp, de er meget sårbare.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Dommer Paul Tierney er elendig i kampen Everton-West H!

Må være Hammers-fan...Men laget hans ligger under 1-0 da...

Everton har vært ganske gode, spesielt Andre Gomes, en type jeg kunne tenkt meg i United.

Jobber steinhardt, og er sleip som en ål.

Rice på West H sliter litt, men hele laget hans sliter skal sies. Men han virker litt treig synes jeg, litt lange klyv, ikke så høy frekvens. Men han kan spille litt.

I skrytevideoen på Youtube ser han bedre ut enn i dag...

Sigurdsson med klassisk Sigurdsson, 2-0 på overtid, han kom inn på banen for 6 minutter siden. Meget fortjent seier
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 19 Oct 2019, 15:25 Dommer Paul Tierney er elendig i kampen Everton-West H!

Må være Hammers-fan...Men laget hans ligger under 1-0 da...

Everton har vært ganske gode, spesielt Andre Gomes, en type jeg kunne tenkt meg i United.

Jobber steinhardt, og er sleip som en ål.

Rice på West H sliter litt, men hele laget hans sliter skal sies. Men han virker litt treig synes jeg, litt lange klyv, ikke så høy frekvens. Men han kan spille litt.

I skrytevideoen på Youtube ser han bedre ut enn i dag...

Sigurdsson med klassisk Sigurdsson, 2-0 på overtid, han kom inn på banen for 6 minutter siden. Meget fortjent seier
Nu skal jeg ikke gøre mig til expert på Everton og/eller Gomes, men han har vist nok været en kæmpeskuffelse siden han blev købt. Og specielt i denne sæson har han fået megen kritik.
Post Reply