[LC] Manchester United - Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ja, vi trenger spillere som Amrabat og Hannibal som kan sette en slags standard hva innsats og løping angår. Håper de kan holde det gående og at det er vedvarende, og ikke bare et blaff i innspillingsfasen, altså for å prøve å komme ordentlig inn på førstelaget.

Ærlig talt så synes jeg ikke Pellistri virker som noen stor nedgradering fra Antony heller.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
MektigeTHOR wrote: 26 Sep 2023, 21:43 . Brukes forresten VAR i dag?
Jeg synes nå jeg så VAR-teksten under den ene reprisen, så regner med det?
post liked by: Belfastboy, Can2, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2490
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7722
Liker mottatt: 8090

@MektigeTHOR Det er ikke VAR i Carabao cup før semifinalene. Det er pga at det bare er PL stadioner som har det installert. De mener da det vil være urettferdig at ikke kampene har VAR
post liked by: Can2, Belfastboy, Schmeichel, Rød Pølse, RedTrafford, MektigeTHOR
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 890
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7933
Liker mottatt: 2620

Det er flere som løper, flere som er sultne og flere som vil ha ballen! Skulle jeg ha en ønskedrøm, så var det å bruke dette momentumet resten av kampen - og i tiden som kommer.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Ryder, RedTrafford, Rød Pølse
Kong Eric Cantona
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Det er typ tredje gangen jeg ser de slår masse småpasninger frem og tilbake i full fart ørten ganger tilsynelatende formålsløst og uten mål og mening, er det en intern konkurranse ute og går her, eller prøver de å få høyest mulig "pass completion"? :hah:
post liked by: Blodfink

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 823

Denne omgangen var såpass solid at jeg nesten mistenker at godeste Hodgson har veldig lyst til å kun fokusere på PL denne sesongen. Nesten walk-over.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Jan Erik, messilingard, Can2

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

Absolutt en godkjent 1.omgang. Virker som det er mange som ønsker å vise seg frem. CP har vært veldig svak. Overraskende lite trøkk og energi, men forhåpentligvis så er det United som gjør at de fremstår som elendig. Enorme rom på høyresiden og der er det bare å kjøre på om CP ikke gjør endringer nå...
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, messilingard, Can2

MektigeTHOR
Posts: 484
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1316

Schmeichel wrote: 26 Sep 2023, 21:44 Ja, vi trenger spillere som Amrabat og Hannibal som kan sette en slags standard hva innsats og løping angår. Håper de kan holde det gående og at det er vedvarende, og ikke bare et blaff i innspillingsfasen, altså for å prøve å komme ordentlig inn på førstelaget.

Ærlig talt så synes jeg ikke Pellistri virker som noen stor nedgradering fra Antony heller.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
MektigeTHOR wrote: 26 Sep 2023, 21:43 . Brukes forresten VAR i dag?
Jeg synes nå jeg så VAR-teksten under den ene reprisen, så regner med det?
Pellistri er kanskje mer en klassisk ving som ser etter andre. Fortsatt ung men når vi får satt bakrefirer samt får i gang Amrabat på midtbanen der han vel er tenkt å brukes håper jeg vi får se en god del til Pellistri på høyrekant hvor han kan ligge høyre i banen samt ta å spille noe på risiko.

Ønsker å se kanter som løper til krittet å slår inn legg i boks. Laget har virkelig slitt i starten av sesongen grunnet mye skader.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Bra omgang, veldig imponert over Amrabat. Vi har så overtall på midten nå og det utnytter vi. Nydelige spillvendinger også.

Eneste bekymringen jeg har er potensielle skader på Casemiro eller Varane samt at Hannibal må holde seg unna trøbbel.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, 10Hag, Ryder, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Mer enn godkjent første 45. Fullstendig dominans, riktignok mot et tannløst Palace.

Amrabat, Mount, Casemiro, Hannibal, Pellistri og Dalot gjør gode figurer. Og resten spiller også bra. Tar høyde for at Palace spiller på halv maskin, men håper vi får se lignende takter til helga i ligaen.

Første gang vi har kontrollert midtbanen i år.

Karrieren til Henderson har tatt en tragisk vending mtp den hofteskaden. Synd, synes han er en god målvakt. Men greit at vi ikke lenger har en langtidsskadet keeper på lønningslista.
post liked by: messilingard, MektigeTHOR, Blodfink, Can2, Belfastboy

MektigeTHOR
Posts: 484
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1316

Jan Erik wrote: 26 Sep 2023, 21:47 @MektigeTHOR Det er ikke VAR i Carabao cup før semifinalene. Det er pga at det bare er PL stadioner som har det installert. De mener da det vil være urettferdig at ikke kampene har VAR
Stemmer det var sånn det der VAR ja. 👌🏻
Syntes jeg hørte noe i kommentering at det ikke var VAR men så fort jeg hører ordet VAR under kamp så holdes pusten, blei svimmel. 🤯

Mye rart via app'er med start 11'er i dag også så går litt ekstra rundt i topplokket nå.
post liked by: Jan Erik
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Schmeichel wrote: 26 Sep 2023, 21:51 Det er typ tredje gangen jeg ser de slår masse småpasninger frem og tilbake i full fart ørten ganger tilsynelatende formålsløst og uten mål og mening, er det en intern konkurranse ute og går her, eller prøver de å få høyest mulig "pass completion"? :hah:
Vanskelig å ikke utnytte situasjonen når Palace gir bort så mye tid og rom ved midtstreken. Ser ingen grunn til å spille med høy risiko fremover om Palace ikke gidder presse noe særlig.
post liked by: Blodfink, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 19276

Spent på lørdagen nå altså. Dette er det verste Palace jeg har sett...Men de blir spilt dårlige av oss, må jo se det sånn.

Håper begge lag stiller samme ellever :hah:
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10737

Bra omgang, mye fin energi i laget. Både Hannibal og Mount gir oss en ekstra dimensjon i presset.
Veldig god debut av Amrabat i sin «frie» rolle, deilig å se en skikkelig trygg pasningsfot. Truffet på 65/67 (97 prosent), ikke bar enkle på tvers heller.

Eneste jeg hadde håpet på litt mer fra, er Pellistri, vært mye nesten så langt. Men en omgang igjen
post liked by: Blodfink, 10Hag, Jan Erik, Belfastboy
User avatar

Jan Erik
Posts: 2490
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7722
Liker mottatt: 8090

Har Dalot fått seg en karamell? Nei, Mount tas av. Uffda...?
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Håper vi får se mye av både Amrabat og Mount fremover. De har kvaliteter med og uten ball som vi drar nytte av. Taktisk skolerte spillere, virker det som.

Ellers er det veldig gøy å se Hannibal og Pellistri med sin energi. De er duracellkaniner, og gjør mange rette valg. Samme gjelder Garnacho, som riktignok var mindre involvert da vi utnyttet Palace på høyresiden.

Veldig positiv omgang.
Last edited by 10Hag on 26 Sep 2023, 22:20, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink, Can2
Post Reply