Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

Eriksen har vel vært nevnt i media angående januarvinduet, ville vært bra det.

Men vil til Real han vel, der Pogba er deres førstevalg? En liten kabal dette da. .
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Fra United.no:

"Ifølge Daily Mail skal Mario Mandzukic ha takket nei til et lukrativt tilbud fra Qatar fordi han ikke har gitt opp håpet om en overgang til Manchester United.
33-åringen føler at han fortsatt har noe å tilby på toppnivå. Juventus ønsker 11 millioner pund for spilleren, og vil ikke akseptere en låneavtale."


Kjøp ham for 11 mill og gi ham en toårskontrakt. Ikke et kjøp for framtida, men fint å ha en ringrev i bakhånd ved skader eller om vi stanger mot lavtliggende motstand. Han er vel ganske ok som førsteforsvarer også (vil altså funke ok i høyt press).

Men viktig at han skjønner at han ikke kjøpes for å starte hver kamp. Han har vel aldri scoret over 20 ligamål i en sesong for noen klubb. Men mest som et alternativ som er en annen spillertype enn dem vi har.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Enig dette [mention]Ryder[/mention]. Tror han hadde vært fin å hatt i troppen. Ser jo det nå at vi kunne trengt en spiss til. Zlatan hadde også vært velkommen tilbake i mitt hode.

Var noen rykter om at Juve vil ha €90 mill for Dybala i januar også.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

Zlatan hadde hatt enorm psykologisk effekt, det er jeg sikker på.

Seriøs og knallhard. Teknisk sett er han vel på høyden enda. Fin å sette inn i de kampene vi har ballen hele tiden, men sliter med å skape noe? Men det er personligheten jeg er mest ute etter. United er litt kjedelige der...

Super-Mario er litt samme typen, og en ringrev som blir nevnt.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Zlatan og Mario kommer nok neppe; det er ikke dyre benkeslitere United-trenger. På en annen side er jeg helt enig i at United trenger den type spillere inn, men United bør fokusere på å finne den neste Zlatan -enn å signere Zlatan selv.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Zlatan var for treg og statisk for PL allerede for tre år siden, hadde aldri fungert.

En forutsetning for å signere f.eks Mandzukic må jo være at han er billig. 11 mill er lommerusk i dagens fotball.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

Ryder wrote: 26 Sep 2019, 23:38 Zlatan var for treg og statisk for PL allerede for tre år siden, hadde aldri fungert.
Da passer han perfekt inn, vi spiller jo tregt og statisk (siden mars), neida, en liten flau spøk der.

Med en ørliten dose sannhet.

Men jeg ville faktisk likt meget godt om han kom, kun pga selvtilliten hans. Den sprer seg.

Ole G, kom igjen, kjør på med Zlatan :D :strong:
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er faktisk ikke for negativ til Zlatan selv, man får i det minste en vinnerskalle av dimensjoner som verden sjeldent ser. En som kan sette standaren når det kommer til profesjonalitet og stå frem som lederen denne saueflokken desperat trenger.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

:strong: :thumb_up:
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Dette må da være positivt om det stemmer
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

I følge The Guardian så er Allegri lysten på United jobben. Stemmer dette er jeg mer usikker på hvor jeg står i forhold til Solskjær.

Digger at Ole er United manager - spesielt i denne fasen der klubben skal rydde opp. Men er han rett man for å bygge videre og stabilisere United i toppen av europa igjen. Jeg tviler, men håper samtidig jeg tar grundig feil. Vi snakker og sammenligner med Alex F. der han nesten fikk sparken osv. Men dette er en helt annen tid.

Allegri... liker tanken.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Sette i gang på nytt igjen med en manager som setter kortsiktig suksess foran langsiktig bygging av klubb? Nei takk! Klarer ikke se at Allegri ville vært interessert i et slikt prosjekt som Solskjær har satt i gang her. Vi er helt avhengige av å innse at dette prosjektet med å gjennoppbygge klubben med en langsiktig strategi er helt nødvendig. Så kan man heller oppsummere sommeren 2021.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

Ødegaard begynner å interessere store klubber i PL, MUFC, Liverpool og Arsenal visstnok.

Callum Wilson ryktes en del, ja takk. Virker som en fyr med selvtillit. Det trenger vi...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Bruno Fernandes med klasseavslutning i EL, matchvinner med 2-1 målet, han er så bestemt når han gjør noe.

Dunker denne i motsatt stang og inn, det er ikke flaks heller, han kan sikte, og han er stinn av selvtillit.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ja, da kommer ryktene om hvem som er neste manager...Nagelsmann. (Hoffenheim, nå RB Leipzig).

Men: Hvilken manager orker/tør å ta jobben? De får selvfølgelig tak i en eller annen.

Men det kan se ut til at alle som får sparken i MUFC aldri jobber noe særlig som manager igjen, siste stasjon liksom. Moyes har jo jobba litt etterpå, uten annet resultat enn sparken...
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773




User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18062

United will push ahead with plans to hire a technical director, or possibly even two people to cover that role,

Vi får se, jeg avventer...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Denne unge karen ryktes litt. Tonali fra Brescia. DM, virker som en intelligent spiller, det trenger vi...Ser ut til å ta alle dødballer, flott fot.

Sandro Tonali (born 8 May 2000) is an Italian professional footballer who plays as a midfielder for Serie A club Brescia.

Manchester United sent scouts to watch the Brescia midfielder labelled as the next Andrea Pirlo , according to reports from Italy.

But United face competition of they want to sign Sandro Tonali, with Ajax and Borussia Dortmund also reported to be interested in the 19-year-old.

The deep-lying playmaker broke into the team when Brescia were in Serie B last season, and the £25million-rated player already has one assist to his name from three games so far in the top flight this term. Kilden er Mirror...men håper dette stemmer.



Mandžukić-ryktet går hardt i Tuttosport, Rakitić også. Jeg ønsker begge velkommen i januar jeg, vi må ha inn noe...Disse har i hvert fall erfaringen...Ankepunktet er tempoet i PL, ingen av dem har erfaring med dette...

Bedre med Dembele fra Lyon enn den eldste kroaten, Rakitić kunne vi ha bruk for tror jeg.
LUHG!
Post Reply