[PL] Burnley - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18844
Liker mottatt: 12261

Jeg avventer VAR.
Finner sikkert noe.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Blodfink, Pancho P, Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1981
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 852
Liker mottatt: 2713

Blir vel lagt til 10 minutter denne omgangen for målmannen til MU bruker så lang tid på å få ut ballen, og der fikk æ tatt jægern min herlig.
post liked by: Mister Magoo, Jan Erik, Belfastboy, Blodfink, Pwint, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20598

Den var god for en frustrert kaptein, assistkongen Evans.

God avslutning, god assist.

jaja, da vinner vi som jeg nettopp sa gutter :hah:
post liked by: Belfastboy, Pwint, Mister Magoo, Pancho P, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ble en assist på Evans isteden da :-|
post liked by: Belfastboy, Pwint, Mister Magoo, Blodfink, Rød Pølse, Pancho P, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18844
Liker mottatt: 12261

Sånn
Avspark er tatt


Jaaaaaaaa Bruuuuno
Jevlig digg👍👏
post liked by: Pwint, Mister Magoo, Belfastboy, Blodfink, pixma, Rød Pølse, Pancho P, Jan Erik, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20598

Mot spillets gang heter det vel :yikes:
post liked by: Belfastboy, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

Verdensklasse av Evans og ikkje minst Bruno. Men dei finn nok noko å annullere den for i pausen.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, RedTrafford, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Oppløftende andre halvdel på enkelte punkter. Og 1 nestenscoring, 2 veldig gode langballer hvor av en resulterte i assist/scoring, må sies å være en godkjent debut fra start det for Evans sin del :hah: :hah:
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Helt grei scoring det 8-)

Og vilt fortjent, fader så mye stang ut hittil denne sesongen.

Må forøvrig si jeg er bekymret over McT, ser til tider ut som om han har gått seg bort utpå der. Gjør seg nesten ikke spillbar, finner ikke medspillerne når han har ball, og vinner svært få dueller / har nesten ingen gjenvinninger av ball.
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2452
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11520
Liker mottatt: 10268

Ikke akkurat festfotball, men et fyrverkeri av et mål 💥
post liked by: Pancho P, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3241
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15363
Liker mottatt: 10187

Syns dette har vært mer av det samme for endel av spillerne. Mye dårlig press, mye jogging, men det er også noen som har jobbet hardt, spesielt kanskje Regulion, Bruno og Højlund.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20598

Tror EtH ble litt rådvill, pausepraten måtte modifiseres litt. Men nok av ting å ta tak i.
post liked by: Pwint, Pancho P, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2638
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13986
Liker mottatt: 8996

Må dessverre melde at det er to av mine favorittar, Rashford og McTominay, som slit mest utpå der. Reknar med at Amrabat får nokre minutt i 2.omgang.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, messilingard, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ellers helt latterlig egentlig at scoringen til Evans skulle bli annullert med tanke på hva vi har fått annullert eller ikke godkjent, eller motstanderlagene har fått godkjent.

Sikkert den mest populære påstanden om VAR - men savner virkelig at VAR er konsekvente. Og ikke minst, at det fremstår litt mer "nøytralt" overfor United.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Pancho P, Blodfink, Rød Pølse, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4525
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2975
Liker mottatt: 9910

Hvor hadde vi vært uten Bruno? For en spiller!

MEN, her er det flere ting å ta tak i. Vi taper midtbanen så det synger og hverken Casemiro eller McTominay er best med ball. Syntes vi tømmer midten et par ganger og jeg mener at vi må han en regel hvor minimum en av to på midten står igjen for å beskytte forsvaret, spesielt når det er Lindelöf og Jonny Evans. Syntes forøvrig at de to sistnevnte gjør det greit, selv om at det er åpenbart at det er stykke unna Varane og Martinez. Skulle til å klage på at Evans ikke spiller nok baller frem i banen, men den assisten gjør at jeg ikke skal klage på han. McTominay syntes jeg at gjør ting greit, men det mangler kvalitet med ball så jeg ser mer enn gjerne Amrabat inn etterhvert. Hannibal syntes jeg også at gjør mye greit når det kommer til innsats og aggressivitet, men det mangler litt kvalitet offensivt. Selv om at Bruno putter et lekkert mål fra høyrekanten så savner jeg foten hans sentralt, så jeg ville vurdert å sette Hannibal på kant og Bruno inn som nr 10.

Og helt til slutt. Marcus Rashford må virkelig ta seg sammen. Tenker spesielt på en anledning hvor Reguilón takler høyrekanten til Burnley som får et langt touch i retning Rashford. Og hva gjør Rashford, han står bom stille. Jeg tåler at han jukser litt i å følge backen, men når han har en åpenbar mulighet til å vinne ballen så må han skru på. Rashford nærmer seg noen tendenser som var med på å få en viss portugiser kastet ut av klubben i fjor, og det skremmer meg virkelig.

Og absolutt til slutt, dommerstanden i England kan fint dra til helvete for min del. Lurer på hvor mange mål hvor de Gea har blitt holdt av en spiller i offside som de har akseptert, men siden det er britisk keeper så bestemmer de seg plutselig for å tolke reglene annerledes.
post liked by: Ryder, Pwint, Schmeichel, Pancho P, Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply