Smart av redaksjonen å fortsatt legg ut poster på +en når man ikke får logget inn....

Ja er jo selvsagt der jeg logger inn, eller prøver blir det nå..... Merkelig......
Chrome tok ikke passordet mitt, ba om nytt, klikket på lenken, som kom opp i Safari.
Prøv en annen nettleser.Sir Alfie Rey wrote: ↑19 Sep 2023, 11:06 Ja er jo selvsagt der jeg logger inn, eller prøver blir det nå..... Merkelig......
Støttes.Sir Alfie Rey wrote: ↑15 Apr 2023, 16:43 Jeg håper så til de grader at det kommer bank id der inne slik at alle fra den troll gjengen kun kan ha en bruker og ikke flere som de har og har hatt der inne i mange år.
Stemmer ikke etter min erfaring, har 4 forskjellige kontoer i DNB,
Explorer brukte jeg. Prøvde også på mobilen, men funket ikke der heller. Hmm wierd. Får prøve Safari da.Cola2 wrote: ↑19 Sep 2023, 11:14Prøv en annen nettleser.Sir Alfie Rey wrote: ↑19 Sep 2023, 11:06 Ja er jo selvsagt der jeg logger inn, eller prøver blir det nå..... Merkelig......
Hvilken brukte du når du ikke kom inn?
Crome virker ikke hos meg, men med Safari gikk det.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Støttes.Sir Alfie Rey wrote: ↑15 Apr 2023, 16:43 Jeg håper så til de grader at det kommer bank id der inne slik at alle fra den troll gjengen kun kan ha en bruker og ikke flere som de har og har hatt der inne i mange år.
Men det sies at det er for dyrt.....
Bra, men burde virke med de vanlige nettleserne.
Dette vil ikke fungere. Safari og Chrome er to separate applikasjoner. Passord du lagrer i Safari sin passord-manager, deles ikke med Chrome sin passord-manager, og motsatt.Cola2 wrote: ↑19 Sep 2023, 11:10Chrome tok ikke passordet mitt, ba om nytt, klikket på lenken, som kom opp i Safari.
Skiftet passordet via Safari. Logget ut, prøvde å logge inn på med Chrome, fikk feil passord.
Ba om nytt igjen, kopierte lenken inn i egen fane i Chrome, og prøvde på nytt med det
nye passordet de hadde sendt. Nope virker ikke via Chrome, tvinger meg til å bruke Safari.
Dritt!![]()