Det jeg lurer mest på er hvorfor klubben ikke visste dette da de kjøpte han ?
Virker jo som at det er allment kjent at han har hatt problemer i alle klubber før United.
Jadon Sancho
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Det her er en ganske typisk oppskrift på hvordan du ender opp med å ikke spille fotballkamper.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Sancho reagerer visstnok på forskjellsbehandling. Umulig å si om det er noe i de beskyldningene, men med Sanchos historie kan man jo forstå dersom han har "kortere lenke" enn enkelte andre for å unngå at det sklir ut.
Uansett rett og galt i denne saken, mener jeg det er essensielt at klubben står bak ETH i konflikten. Han er sjefen, selv om enkeltspillere skulle få vondt i viljen og rope "urettferdig". Det kan ikke åpnes opp for at spillere prosederer på sosiale medier og slipper unna med det.
Lønnsnivå er irrelevant med tanke på prestasjon, men det bør i det minste være en ansporing til maks profesjonalitet og innsats. Ifølge rapportene har ETH jobbet lenge og hardt med å få Sancho i god stand. Kanskje var kommentaren etter Arsenal et forsøk på tough love som slo feil. Men det burde uansett ført til en spiller som forbannet seg på å vise at manageren tar feil og heve nivået sitt, i stedet for å drive med selvrettferdig sutring.
Uansett rett og galt i denne saken, mener jeg det er essensielt at klubben står bak ETH i konflikten. Han er sjefen, selv om enkeltspillere skulle få vondt i viljen og rope "urettferdig". Det kan ikke åpnes opp for at spillere prosederer på sosiale medier og slipper unna med det.
Lønnsnivå er irrelevant med tanke på prestasjon, men det bør i det minste være en ansporing til maks profesjonalitet og innsats. Ifølge rapportene har ETH jobbet lenge og hardt med å få Sancho i god stand. Kanskje var kommentaren etter Arsenal et forsøk på tough love som slo feil. Men det burde uansett ført til en spiller som forbannet seg på å vise at manageren tar feil og heve nivået sitt, i stedet for å drive med selvrettferdig sutring.
post liked by: 10Hag, Cola2, messilingard, red, Blodfink
Kan se ut til at eventyret sørvest i Manchester er over for Sancho, meldes om fastlåst situasjon, og at flere og flere i styre og stell ønsker å få ham ut. Retur til Dortmund på lån i januar er mulig skrives det. Selv om det for noen uker siden ble meldt at retur dit ikke er ønsket av spilleren selv.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Pwint, 10Hag, Pink Final
LUHG!
Et "eventyr" som i så fall endte med 12 mål og 6 målgivende på 82 kamper. Det må kunne sies å være en anelse under forventning fra spilleren som fremstår som en stor baby. Merker at jeg er ganske så likegyldig til Sanchos fremtid nå. Han har de siste ukene satt seg selv foran både lag og klubb.
Dette føyer seg bare inn i rekken av dårlige signeringer de siste 10 årene. Så kan det sikkert bli litt rusk i maskineriet i starten under INEOS også, men vi skriker etter bedre sportslig ledelse på mange områder. Heldigvis ser det ut til å kunne bli en endring på dette.
Dette føyer seg bare inn i rekken av dårlige signeringer de siste 10 årene. Så kan det sikkert bli litt rusk i maskineriet i starten under INEOS også, men vi skriker etter bedre sportslig ledelse på mange områder. Heldigvis ser det ut til å kunne bli en endring på dette.
post liked by: Pwint, 10Hag, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
Ekstremt irriterende at enda en spiller jeg har kjøpt drakt med ender opp med å være en fadese
Hør mine 8 siste kjøp: Ronaldo, Sancho, Maguire, Shaw (fornøyd med), Martial , Zlatan (fornøyd med), Rashford (fornøyd med), Schweinsteiger. Nesten som jeg blir redd for kjøpe Højlund drakt. Jeg er cursed 
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Dette var sjokkerende lesning, @Pwint
Jeg vil bare minne om at det er fullt mulig å kjøpe draktene til de største stjernene på Liverpool, City, Arsenal, Chelsea, Spurs osv. 
post liked by: Pwint, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
Haha. Skal gjerne kjøpe de draktene hvis det får oss tilbake til toppen! 
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Det er sterke rykter om at Sancho ikke er med på årets lagbilde. Det er vel bare å gratulere med god vurderingsevne og fantastiske rådgivere 

post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Cola2, Pwint, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
-
- Donor
- Liker gitt: 27813
- Liker mottatt: 19998
En ting å bli vraket til en kamp, men å bli vraket til lagbilde, ja da er man langt unna kan man si
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pancho P, Cola2, Blodfink, Pink Final, JørgenT, Pwint
Om det er nokon trøsyt har jo Martial hatt mange gode kampar og leverer heilt ok sjølv no.Pwint wrote: ↑19 Oct 2023, 20:03 Ekstremt irriterende at enda en spiller jeg har kjøpt drakt med ender opp med å være en fadeseHør mine 8 siste kjøp: Ronaldo, Sancho, Maguire, Shaw (fornøyd med), Martial , Zlatan (fornøyd med), Rashford (fornøyd med), Schweinsteiger. Nesten som jeg blir redd for kjøpe Højlund drakt. Jeg er cursed
![]()
Ronaldo er ingenting å skamme seg over (såfram det er den første versjonen).
Schweinsteiger var i og for seg god, men kom i ein svært vanskeleg periode. Trur kanskje han hadde vore grei for oss om han kom den dag i dag.
post liked by: Pwint