Jadon Sancho

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply

Deleted User 744

Det jeg lurer mest på er hvorfor klubben ikke visste dette da de kjøpte han ?
Virker jo som at det er allment kjent at han har hatt problemer i alle klubber før United.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34197
Liker mottatt: 26814

Gutten dro til New York for å feire bursdagen til en NBA-spiller i går visstnok.

Trodde han var på solotrening for å lære en lekse jeg...

Kilden er Sun, men de finner vel ikke på dette håper jeg.
LUHG!

Jan Erik
Liker gitt: 21549
Liker mottatt: 22568

@Blodfink Det var forrige onsdag. Da hadde vel spillerne fri. Wan-Bissaka var med på tur også....
post liked by: Blodfink, Pink Final

Blodfink
Donor

Takk @Jan Erik , grei oppklaring :hah:
post liked by: Jan Erik, Pink Final
LUHG!

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3496
Liker mottatt: 12296

Det her er en ganske typisk oppskrift på hvordan du ender opp med å ikke spille fotballkamper.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Jan Erik
Liker gitt: 21549
Liker mottatt: 22568

Sancho er ihvertfall prinsippfast. Det skal han ha.
post liked by: Blodfink

Ryder
Liker gitt: 3834
Liker mottatt: 16884

Sancho reagerer visstnok på forskjellsbehandling. Umulig å si om det er noe i de beskyldningene, men med Sanchos historie kan man jo forstå dersom han har "kortere lenke" enn enkelte andre for å unngå at det sklir ut.

Uansett rett og galt i denne saken, mener jeg det er essensielt at klubben står bak ETH i konflikten. Han er sjefen, selv om enkeltspillere skulle få vondt i viljen og rope "urettferdig". Det kan ikke åpnes opp for at spillere prosederer på sosiale medier og slipper unna med det.

Lønnsnivå er irrelevant med tanke på prestasjon, men det bør i det minste være en ansporing til maks profesjonalitet og innsats. Ifølge rapportene har ETH jobbet lenge og hardt med å få Sancho i god stand. Kanskje var kommentaren etter Arsenal et forsøk på tough love som slo feil. Men det burde uansett ført til en spiller som forbannet seg på å vise at manageren tar feil og heve nivået sitt, i stedet for å drive med selvrettferdig sutring.
post liked by: 10Hag, Cola2, messilingard, red, Blodfink

Blodfink
Donor

Kan se ut til at eventyret sørvest i Manchester er over for Sancho, meldes om fastlåst situasjon, og at flere og flere i styre og stell ønsker å få ham ut. Retur til Dortmund på lån i januar er mulig skrives det. Selv om det for noen uker siden ble meldt at retur dit ikke er ønsket av spilleren selv.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Pwint, 10Hag, Pink Final
LUHG!

Rød Pølse
Liker gitt: 24001
Liker mottatt: 21242

Et "eventyr" som i så fall endte med 12 mål og 6 målgivende på 82 kamper. Det må kunne sies å være en anelse under forventning fra spilleren som fremstår som en stor baby. Merker at jeg er ganske så likegyldig til Sanchos fremtid nå. Han har de siste ukene satt seg selv foran både lag og klubb.

Dette føyer seg bare inn i rekken av dårlige signeringer de siste 10 årene. Så kan det sikkert bli litt rusk i maskineriet i starten under INEOS også, men vi skriker etter bedre sportslig ledelse på mange områder. Heldigvis ser det ut til å kunne bli en endring på dette.
post liked by: Pwint, 10Hag, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!

Pwint
Donor
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17582

Ekstremt irriterende at enda en spiller jeg har kjøpt drakt med ender opp med å være en fadese 😂 Hør mine 8 siste kjøp: Ronaldo, Sancho, Maguire, Shaw (fornøyd med), Martial , Zlatan (fornøyd med), Rashford (fornøyd med), Schweinsteiger. Nesten som jeg blir redd for kjøpe Højlund drakt. Jeg er cursed 😂
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Rød Pølse

Dette var sjokkerende lesning, @Pwint 😱 Jeg vil bare minne om at det er fullt mulig å kjøpe draktene til de største stjernene på Liverpool, City, Arsenal, Chelsea, Spurs osv. 🤣
post liked by: Pwint, Cola2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!

Pwint
Donor
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17582

Haha. Skal gjerne kjøpe de draktene hvis det får oss tilbake til toppen! 😂
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Rød Pølse

Det er sterke rykter om at Sancho ikke er med på årets lagbilde. Det er vel bare å gratulere med god vurderingsevne og fantastiske rådgivere 🙈🙉🙊
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Cola2, Pwint, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27824
Liker mottatt: 20002

En ting å bli vraket til en kamp, men å bli vraket til lagbilde, ja da er man langt unna kan man si😬
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pancho P, Cola2, Blodfink, Pink Final, JørgenT, Pwint

JørgenT
ronoD
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 941

Pwint wrote: 19 Oct 2023, 20:03 Ekstremt irriterende at enda en spiller jeg har kjøpt drakt med ender opp med å være en fadese 😂 Hør mine 8 siste kjøp: Ronaldo, Sancho, Maguire, Shaw (fornøyd med), Martial , Zlatan (fornøyd med), Rashford (fornøyd med), Schweinsteiger. Nesten som jeg blir redd for kjøpe Højlund drakt. Jeg er cursed 😂
Om det er nokon trøsyt har jo Martial hatt mange gode kampar og leverer heilt ok sjølv no.
Ronaldo er ingenting å skamme seg over (såfram det er den første versjonen).
Schweinsteiger var i og for seg god, men kom i ein svært vanskeleg periode. Trur kanskje han hadde vore grei for oss om han kom den dag i dag.
post liked by: Pwint
Post Reply