Ryktetråd 2023
-
- Donor
- Liker gitt: 25266
- Liker mottatt: 17463
Fortsetter det i dette tempoet, så ender det med at det er dit man dra på shoppingtur til slutt..
post liked by: Belfastboy
Det er vel allerede en norsk tradisjon...Synes annenhver kollega tar ferien i f.eks Dubai.RedTrafford wrote: ↑10 Sep 2023, 11:25 Fortsetter det i dette tempoet, så ender det med at det er dit man dra på shoppingtur til slutt..
Du tenkte kanskje på spillershopping, men hele regionen blir turistmål for europeere også.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Cola2
LUHG!
-
- Donor
Hehe ja @Blodfink. Uttrykte meg litt dårlig, ser den
Stemmer at jeg tenkte på spiller flukten mot ørken ja. Særlig når de litt yngre setter kursen dit.
Stemmer at jeg tenkte på spiller flukten mot ørken ja. Særlig når de litt yngre setter kursen dit.
post liked by: Blodfink, Belfastboy, Cola2
Tenker at det er mer betenkelige sider ved kjøpefesten til S-A enn at topp 5-ligaene i Europa mister spillere dit (man kan jo godt si at det er nettopp dette Premier League har drevet med i en årrekke. Spillerne drar dit de tjener mest, og sånn har det vel alltid vært). Det singler også greit i glass når det kommer fra en City-spiller...Belfastboy wrote: ↑10 Sep 2023, 11:10 City's Rodri er som mange andre bekymret over alle som lar seg friste av tunge lønningsposer i Saudi-Arabia. City "mistet" to dit nå i sommer, Riyad Mahrez og Aymeric Laporte, og bekymringen er at stadig yngre spillere forsvinner.
Ta f.eks. en spiller som Ruben Neves, kun 26 år, som forlot Wolves for å dra. Han er en spiller som fint kunne bidratt i mange topplag i europeisk fotball.
- Til å begynne med virket det som om dette handlet om veteraner på tampen av karrieren. Men nå drar unge spillere. Du respekterer avgjørelsen deres. Men det bør tas grep for å kontrollere situasjonen, sier Rodri, som spiller for det spanske landslaget.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse
Ja, klarer ikke helt å se hva Rodri mener med at noen må sette en stopper for spillerflukten til Saudi Arabia.
Jeg misliker spillerflukten sterkt, og Saudi Arabia for øvrig har ingen stjerner i margen akkurat. Men rent juridisk ser jeg ikke noe argument fra Rodri. Og rent etisk er det i beste fall på gyngende grunn.
Som du sier @Ryder, så har Premier League og andre ligaer lokket spillere med monsterlønn i mange tiår. Hva tjente Messi i Barcelona, og nå i Miami? Ronaldo i Juventus, og senest i United? Neymar i PSG? Hørte ikke noe fra Rodri da.
Spillerne drar som du sier dit pengene er. Før var det Kina, nå er det Saudi og MLS. Forskjellen er at Saudi har enormt masse penger, og faktisk er i ferd med å bygge en merkevare for ligaen sin, og at nå vil til og med unge spillere dit. Det begynte med Ronaldo, og nå følger yngre talent etter. Ikke overraskende utvikling.
Om 10 år så er kanskje de fleste klubbene i Premier League eid av Midtøsten, så kommer alle hit. Tviler på at Rodri hadde gått ut og sagt at man må stoppe spillerflukten til England da.
Jeg misliker spillerflukten sterkt, og Saudi Arabia for øvrig har ingen stjerner i margen akkurat. Men rent juridisk ser jeg ikke noe argument fra Rodri. Og rent etisk er det i beste fall på gyngende grunn.
Som du sier @Ryder, så har Premier League og andre ligaer lokket spillere med monsterlønn i mange tiår. Hva tjente Messi i Barcelona, og nå i Miami? Ronaldo i Juventus, og senest i United? Neymar i PSG? Hørte ikke noe fra Rodri da.
Spillerne drar som du sier dit pengene er. Før var det Kina, nå er det Saudi og MLS. Forskjellen er at Saudi har enormt masse penger, og faktisk er i ferd med å bygge en merkevare for ligaen sin, og at nå vil til og med unge spillere dit. Det begynte med Ronaldo, og nå følger yngre talent etter. Ikke overraskende utvikling.
Om 10 år så er kanskje de fleste klubbene i Premier League eid av Midtøsten, så kommer alle hit. Tviler på at Rodri hadde gått ut og sagt at man må stoppe spillerflukten til England da.
post liked by: JørgenT
Ble sagt at Sancho hadde £250k i uken i Dortmund det siste året, det samme han har i grunnlønn hos oss ifølge capology, så det høres spesielt ut at de plutselig ikke har råd. At de ikke er villige til å det nå betale, derimot, tror jeg nok stemmer.
Mtp prestasjonene hans om dagen er det ingen fare for at han utløser noen bonuser, som ville gjort lønnen hos oss høyere, akkurat.
Mtp prestasjonene hans om dagen er det ingen fare for at han utløser noen bonuser, som ville gjort lønnen hos oss høyere, akkurat.
post liked by: RedTrafford
Daily Star (høres ut som en kvalitets 'avis'....), skriver at møtet mellom Sancho og ten Hag gikk sånn passe dårlig, og at Sancho vil prøve å få til et lån i januar, med tanke på en permanent overgang til sommeren. Et eller annet sted...
Så blir Anwar El Ghazi nevnt som en nødløsning....
Så blir Anwar El Ghazi nevnt som en nødløsning....
post liked by: RedTrafford
-
- Donor
Limer inn fra Nettavisen.
Manchester United vurderer å hente inn Anwar El Ghazi i en såkalt sjokkovergang, ifølge Daily Mail. Vingen har e fortid i Ajax, Aston Villa, Everton og PSV.
28-åringen er trolig en spiller manager Erik ten Hag har god kjennskap til, siden de begge har en fortid i Ajax.
El Ghazi ble nylig frigitt av nederlandske PSV og står dermed fritt til å signere for en ny klubb - utenfor overgangsvinduet.
Manchester United vurderer å hente inn Anwar El Ghazi i en såkalt sjokkovergang, ifølge Daily Mail. Vingen har e fortid i Ajax, Aston Villa, Everton og PSV.
28-åringen er trolig en spiller manager Erik ten Hag har god kjennskap til, siden de begge har en fortid i Ajax.
El Ghazi ble nylig frigitt av nederlandske PSV og står dermed fritt til å signere for en ny klubb - utenfor overgangsvinduet.
Ser ut som Snapdragon blir draktsponsor f.o.m. neste år, i følge The Athletic.
Avtalen skal være verdt 60 mill. pund årlig, som er 13 mer enn nåværende (og utløpende) avtale med TeamViewer.
Kun mock-up avbildet. Vil håpe og tro at det endelige designet blir mer ryddig.
Avtalen skal være verdt 60 mill. pund årlig, som er 13 mer enn nåværende (og utløpende) avtale med TeamViewer.
Kun mock-up avbildet. Vil håpe og tro at det endelige designet blir mer ryddig.
post liked by: Pink Final