Sancho og Antony

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Om de må vekk... Tall i mill. euro

Sancho kjøpt for 85, verdien nå er estimert til 45...
Antony kjøpt for 95, verdien nå er estimert til 60...

Så får United i tillegg gjerne mindre enn markedsverdien når de selger, i grunn tilsvarende det de stort sett betaler over markedsverdien når spillerne hentes.
post liked by: RedTrafford, Cola2, Can2
LUHG!
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

For mye fiksfakserier med Antony...og Sancho har alle sykdomstegn som Martial har...og altfor giddalaus i det defensive/førsteforsvarerjobben...Selg så snart det åpner seg en mulighet.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Cola2
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

Aldri vært fan av Sancho, selv ikke i Dortmund. Har kvaliteter, men ingen ekstremferdigheter.

Antony likte jeg i Ajax, og synes han har kvaliteter jeg savner hos f.eks Rashford på motsatt ving. Men han er ikke god nok.

Martial har vært her i 8 år, det er minst 5 år for lenge. Hadde aldri fått betydelig spilletid på noen andre topplag, og har aldri, og kommer aldri til å prestere jevnt over tid.

Så dette går bare ikke lengre. Vi trenger spillere som er gode i de fleste kampene, ikke bare innimellom. Consistency is key.

Selg unna, selv til tapspris. Og rekrutter bedre fremover. Nok jålespillere.
post liked by: Cola2, RedTrafford
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Synes hver gang vi får en ny manager så prises han opp i skyene over fornyelsen av stallen.
Kanskje en ide å vente litt med lovprisningen når neste mann blir ansatt.

Sancho har et kjempepotensiale - men han får det dessverre ikke ut.
Antony jobber bra, men blir for ensidig når han alltid gjør det samme bevegelse med ball.

Vi kan jo bare ikke bytte manager og spillere hele tiden.
Det er en evig runddans.
Personlig kjenner jeg det sliter på interessen også.
Det går bare ikke å bytte ut hele laget annet hvert år.
post liked by: Blodfink, Belfastboy, Cola2, Pwint, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 744

Mye av problemet der er jo at vi ikke har en fast spillestil.
Vi ansetter helt forskjellige managere med helt forskjellige spillestiler og de må prøve og få til noe med spillere som ikke passer deres stil.
De beste lagene har en plan om hvordan de skal spille og ansetter manager og spillere som passer deres stil. I United er det stikk motsatt .
Men så lenge Glazer sitter med veto vil det aldri bli bedre.
post liked by: Vidar Dale Fjeld, Pink Final, Pwint, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Jeg føler med deg @Pink Final og av litt andre årsaker enn deg så tenker jeg det samme, men føler det nok annerledes. Dette har for meg både med potensielt nytt eierskap å gjøre og vanstyret av United siste årene.

Jeg synes spillemessig det var så mange positive ting å ta med seg fra Arsenal-kampen at jeg gleder meg som en unge til neste kamp. Og grunnene til det er blant annet:

Onana. Jeg har ikke kommet meg over spillestilen hans, jeg synes det er gøy hver gang han har ballen.
Højlund. Vi fikk en halvtimes teaser/smakebit på det vi har i vente.
Kobbie Mainoo. Synes han virker utrolig spennende.
Rashford var veldig god en periode i fjor. Jeg håper han kommer dit igjen.

Jeg driter i Sancho, men synes det er kjipt/skummelt om Antony skal få en stygg sak på seg. Har vi Diallo i bakhånd? Jeg synes ikke han fremstår noe dårligere, og han er yngre. Pellistri hadde noen gode innhopp i fjor. (Men han ble kanskje utlånt nå?)
Wan-Bissaka har utviklet seg mye siden Solskjær-tiden. Det husker jeg du snakket en del om at du trodde/håpte at tiden ikke var over for han, og sannelig fikk du rett. Jeg mener han har hatt mange bedre kamper enn man skulle forvente.
Martinez er en veldig god midtstopper, og jeg synes Lindelöf under Ten Hag har vært god i skadefraværet til Varane.
Casemiro blir varm i trøya igjen utover i sesongen.
Vi har Bruno.

Vi spiller oss ut mye mer bakfra, men det tar fortsatt tid. Ikke vær så negative folkens, hehe. Mulig dere synes jeg er naiv nå, men det er nesten hyggeligere slik! :hah:
post liked by: Pink Final, red, Pancho P, Can2, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Enig med dere @Djevelens advokat og @Schmeichel.
Vi har ikke hatt noen sportslig visjon under Glazer, det er hit og dit.
Se på Man City/#115 eller Brighton & Hove A.
Hatt en visjon på spillestil og spillertyper uavhengig av manager i flere år.
Glazer’s og Woody har/hadde aldri en sånn overordnet plan.
Det er ekstra vanskelig å være manager i Manchester United.
Det med at vi har brukt mye penger og derfor skulle vært i toppen…
Ja vel, men det er kjøpt inn spillertyper til helt ulik fotball.
Mourinho ville ha svære fysisk sterke spillere.
Solskjær ville ha raske spillere.
Ten Hag vil ha pasningsspillere.
Jeg blir veldig stigmatiserende i beskrivelsen min, ser den.
Men dere skjønner poenget.

Veldig enig med deg om spillerne våre @Schmeichel, bortsett fra setningen om Sancho.
Mistenker at han ikke har det så lett, og at det ikke kun er manglende engasjement det går i.
post liked by: Schmeichel, Pwint, Pancho P, RedTrafford, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

United bør kanskje komme med noe offentlig i Antony-saken. Det brasilianske forbundet agerte raskt. Men MUFC sitter helt stille i båten…Jeg mener de bør på banen nå. Eller er de fortsatt i sjokk over sin egen håndtering av Greenwood-saken…
post liked by: Schmeichel, RedTrafford, Cola2
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2910
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13517
Liker mottatt: 8688

Jeg har nå fått med meg litt av det som ligger bak Sancho og EtH's kommentar om hvorfor han ikke var endel av laget, og jeg er mer usikker på mine tidligere kommentarer der jeg syns EtH gikk for langt.

Dersom det virkelig er sånn (som det kommer frem fra mange grupperinger nå) at han har hatt den samme (negative) adferden hos city, dortmund, England og United, så har jeg mer forståelse for kommentaren, selv om jeg ikke nødvendigvis tror det kommer noe positivt ut av det. Å ikke gi alt på trening, ofte komme for sent, eller ikke i det hele tatt, er uakseptabelt. Ja, man kan slite med ting og ha det vanskelig, men skal man være på det aller høyeste nivået så må man kunne forvente profesjonalitet. Når EtH i tillegg gir ham tre måneder på å komme seg tilbake i toppen og han ikke tar den muligheten han har fått, så er det kanskje på tide å gå litt i seg selv istedet for å ta til motmæle på interveven.
post liked by: Schmeichel, 10Hag, Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19272

Tittel med dobbel betydning.

post liked by: Can2
LUHG!
Post Reply