(PL) Manchester United - Nottingham Forest (26-08-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Det er vel bare flaks at det ikke ble 1-3 der, puh. Ten Hag burde ha litt av hvert å si til spillerne sine i pausen.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Blodfink
User avatar

Dimmu
Posts: 17
Joined: 02 Jul 2020, 22:45
Liker gitt: 12
Liker mottatt: 25

Pwint wrote: 26 Aug 2023, 16:47 Jeg tror dommerne har klart å temme (ødelegge) casemiro litt ved å straffe ham så hardt hele tiden. Har har blitt mer usikker og forsiktig.
Ja det virker litt sånn 😑
post liked by: Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14900
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24209
Liker mottatt: 20265

Huggærne høns hele gjengen i rødt. Skjønner de får panikk etter den starten de gir seg selv utpå der. Men det er så mye elendige involveringer. (og noen er overhodet ikke involvert...) Viktig den reduseringen. Så får vi se om de klarer å kontrollere kampen litt mer siste 45...
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!

Robsonlegend
Posts: 5
Joined: 27 Dec 2021, 23:03
Liker gitt: 8
Liker mottatt: 18

United mangler spillere med intensitet. Derfor vi blir lurt av å vinne noen feriefotballkamper. Heller ingen duellvinnere- taper nesten alt av 1-1 dueller. Treg midtbane og ingen spiss så har du oppskriften på fiasko. Noen som ser nor positivt her så kom med det før jeg graver meg helt ned her.
post liked by: Blodfink

MektigeTHOR
Posts: 494
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 846
Liker mottatt: 1371

Blodfink wrote: 26 Aug 2023, 16:44 Martinez, jeg liker jo aggressiviteten, men noen ggr. kan man skjerme i stedet for å høgge.
Vanlig at spillere trenger tid på å komme seg i form etter skader og avbrekk.
Han var nestsist samt sist på begge mål imot nylig.
Sånt skjer generelt ikke med Martinez.

Når bredden ikke er god nok samt at manager fortsetter klippekort ordning som de forrige managere innførte så vil det oppstå situasjoner. Vi må ikke glemme at alle lag i PL nå generelt er gode fremover i banen også.
Ligaen med mest penger i verden så alle kamper blir uforutsigbare samt vanskelige. Blir ikke lettere når spillere ikke er påskrudd fra start.
post liked by: Pwint
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Jeg er glad vi har Sancho og Garnacho på benken nå, vil se begge inn fra rundt 60 min. Garnacho virker jo bare å være god når han blir bytta inn, Sancho har også vært litt friskere enn de andre når han har blitt bytta innpå. Så lenge vi får 2-2 før det er gått rundt 80 min så tror jeg vi drar seieren i land. Men vi kan ikke slurve slik bakover.
post liked by: Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Eneste trøsten er at arsenal ligger under mot Fulham. Og at jeg tror vi snur dette.
Last edited by Pwint on 26 Aug 2023, 16:55, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4500
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2946
Liker mottatt: 9770

Jeg sliter med å finne positive ting å skrive her. Vi klarer ikke være påskrudd fra start. Slipper inn to regelrette drittmål. Det er rett og slett ikke akseptabelt å slippe inn slike mål, i så fall så får vi en lignende sesong som Chelsea hadde i fjor. Casemiro sin bom på åpent mål hjelper heller ikke, effektiviteten må opp. Kan vel også legge til at jeg håper Højlund ser på Martial sine bevegelser i feltet og bestemmer seg for å gjøre det motsatte. Magisk evne til å alltid være på feil sted til feil tid.

Nevnte Casemiro må jeg si at bekymrer meg. Det virker som om at han plutselig har blitt 5 år eldre i løpet av sommeren. Åpenbart for min del at det trengs en forsterkning til på midtbanen både for å avlaste, men også for å utfordre. Syntes dog at det hjelper med Eriksen kontra Mount sentralt siden at han i større grad befinner seg sentralt fremfor å spurte i press.
post liked by: Pwint, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2632
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13857
Liker mottatt: 8949

Casemiro er kanskje fortsatt på ferie, men Rashford ser ut som at han har pensjonert seg.
post liked by: Pwint, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!

MektigeTHOR
Posts: 494
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 846
Liker mottatt: 1371

Robsonlegend wrote: 26 Aug 2023, 16:53 United mangler spillere med intensitet. Derfor vi blir lurt av å vinne noen feriefotballkamper. Heller ingen duellvinnere- taper nesten alt av 1-1 dueller. Treg midtbane og ingen spiss så har du oppskriften på fiasko. Noen som ser nor positivt her så kom med det før jeg graver meg helt ned her.
Tidlig i sesongen. Forrest har blitt bedre fra forrige sesong. United har scoret ett mål, forhåpentligvis kommer det minimum 2 til. Venter på andreomgang på hjemmebane hvor de har muligheten til å imponere.

United har flere skader, spillere ute av kampform som blir bedre. Vi venter på Højlund sin debut mm.
post liked by: Pwint, Schmeichel
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4500
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2946
Liker mottatt: 9770

Pancho P wrote: 26 Aug 2023, 16:57 Casemiro er kanskje fortsatt på ferie, men Rashford ser ut som at han har pensjonert seg.
Bra assist, ellers så blir han preget av at Forrest er tøffe med han i duellspillet. Atwell gjør ikke mye for å stoppe det heller virker det som.
post liked by: Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Lindelöf erstatter Varane.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2676
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8668
Liker mottatt: 8888

Varane ut? Eller AWB?

Varane ja...skadet da...?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Hva er det Onana driver med? Fått nerver? Må jo ut og dominere der?
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3140
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14739
Liker mottatt: 9656

Martial virker ekstremt treg!
post liked by: Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2676
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8668
Liker mottatt: 8888

JAAAAADDDDAAAA.....ET GENIALT MÅL!!!!!
post liked by: Pwint
Post Reply