Kaptein?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.

Hvem bør være kaptein i United?

Harry Maguire
1
5%
Cristiano Ronaldo
2
11%
David de Gea
6
32%
Bruno Fernandes
8
42%
Noen andre
2
11%
 
Total votes: 19
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

Aldri hørt om denne karen før.
Der lærte jeg noe nytt igjen her inne 👏.
Helt nydelig post @Pancho P.
Dette må være den største klasse forskjellen på et tema Komm feltet vs Forumet jeg har lest noengang 👌.
post liked by: Pancho P, Cola2, Belfastboy, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8643

Takk for det, @Pink Final. Eg skal vere ærleg på at eg måtte leite gjennom ein del kjelder, bl.a. den glimrande "The United Alphabet" av Garth Dykes for å finne info. Sjekk også ut nettsida firstworldwar.org, ei side som tar for seg fotball og den første verdskrigen.

Vi har tidlegare vore inne på fysiognomikk, dvs. samanhengen mellom fysisk utsjånad og menneske sine mentale eigenskapar og personlegheitstrekk. Sjølvsagt ein spekulativ og forelda "vitenskap", men det er ikke vanskeleg å sjå at "Cocky" Hunter var ein hardhaus.

Image
post liked by: Pink Final, Cola2, Belfastboy, RedTrafford, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 661

Der tar du feil @Pancho P. På kommentarfeltet på united.no starter United historien sommeren 1992.
Hadde en diskusjon der inne om at United hadde tidenes dårligste start, kom til å gå mot tidenes dårligste ligaplassering og historiens største skandale hvis det ikke ble topp 4.
Da nevnte jeg noen historiske dårlige plasseringer. Noen skandaler, som handlet om bestikkelser, nedrykk og litt forskjellig.
Da var jeg usaklig, det var noe helt annet.
Det hele endte med at innleggene ble slettet fordi jeg var bedreviter og måtte "sette på plass" andre". Meldingen mine måtte godkjennes før de ble publisert etter dette.
Nok om det.
Hva er en god kaptein?
For meg trenger det ikke å være den beste spilleren. Men spilleren må nyte respekt. Han må også være god nok til å spille de fleste kampene når han er skadefri.
Det blir nok helt sikkert Bruno, men håper da han blir litt tøffere. Ikke holde seg for ansiktet når noen treffer brystkassen hans f. eks.
Må være et forbilde på banen.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2, Belfastboy, RedTrafford, Can2, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8643

Huff ja, @StretfordEnd. Å sette ting i historisk perspektiv er ein uting. Vi har uansett hatt stor suksess med kontroversielle urokråker som kapteinar tidlegare. Ein viss franskmann utpeikar seg... Og når det gjeld knallharde og kompromisslause kapteinar er det nok å nemne ein fyrrig ire og ein serbisk bauta.
post liked by: Pink Final, Cola2, Belfastboy, RedTrafford, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17787

StretfordEnd wrote: 18 Jul 2023, 13:03 Hadde en diskusjon der inne om at United hadde tidenes dårligste start, kom til å gå mot tidenes dårligste ligaplassering og historiens største skandale hvis det ikke ble topp 4.
Da nevnte jeg noen historiske dårlige plasseringer. Noen skandaler, som handlet om bestikkelser, nedrykk og litt forskjellig.
Da var jeg usaklig, det var noe helt annet.
Det hele endte med at innleggene ble slettet fordi jeg var bedreviter og måtte "sette på plass" andre". Meldingen mine måtte godkjennes før de ble publisert etter dette.
Nok om det.
Hva er en god kaptein?
For meg trenger det ikke å være den beste spilleren. Men spilleren må nyte respekt. Han må også være god nok til å spille de fleste kampene når han er skadefri.
Det blir nok helt sikkert Bruno, men håper da han blir litt tøffere. Ikke holde seg for ansiktet når noen treffer brystkassen hans f. eks.
Må være et forbilde på banen.
Huff huff huff, skuffende å lese at du fikk den type behandling.
Litt vanskelig å forstå hva de vil med det komm feltet til tider.

Ja Bruno blir en strålende kaptein.
Det soleklare valget imo.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 430

post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Buchan, Cola2, Pink Final, Can2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 889
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7926
Liker mottatt: 2617

For en utrolig, fargerik og interessant historie @Pancho P 👌😀 Det var både lystig og forundrende å lese. "Sluker" gjerne slike historier! 🤗

Det er forstemmende å lese hvor historie og -kunnskapsløse folk i komm.feltet på United.no er. Blir også matt over hvordan du @StretfordEnd ble behandlet av red. der. Takker og bukker for forumet!

Har sansen for Bruno og tenker han er et verdig kapteinsemne, selv om han mangler tøffheten til noen av de andre som nevnes. Ser det refereres til en franskmann, aldri hørt om - sikkert en kul kis! 😎
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8643

@Can2 Skikkeleg rakkar, den godaste George Hunter. "Cocky" by name, "cocky" by... tja, det meste, vil eg tru😅
post liked by: Pink Final, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply