Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 30 Jul 2023, 14:14 Hehe @Pancho P ✋🤚.

Du @Sir Alfie Rey var vel ikke på forumet da Greenwood spilte om jeg husker rett.
Du har helt rett i at en bruker her inne i eufori ofte skrev Wonderkid da Greenwood scoret.
Den brukeren var meg 🙋‍♂️ som skrevet over.

Kan jo forklare hva jeg tenkte.
En ung spiller kommer inn, og scorer tredje flest mål som tenåring i United etter George Best og Norman Whiteside.
Da er man Wonderkid i min verden.
Ikke mer komplisert i tankegangen enn det jeg 😅.

Her er et eksempel fra 19/1-22 v Brentford
For en kontring.
Den andre wonder kidn scorer nå.
❤️
Her har Greenwood økt til 2-0.
Elanga har tidligere gjort 1-0, og Rashford gjør senere 3-0.
3 akademiprodukter scorer.
Ja typisk at du skal prøve å gjøre narr av mine meninger.
Uansett hadde han lange måltørke perioder og han bommet på mange 100% sjanser.
Så nei ingen "Wonderkid" i min bok.

Å til alle dere andre:

Aksepter at noen mener noe annet enn dere selv, uten at dere skal gjøre narr av personen.

Anbefaler en god dose Nestle barnegrøt før dere tar kvelden!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27245
Liker mottatt: 17762

Har ikke gjort narr av din mening.
Jeg ler godmodig av den humoristiske posten til @Pancho P.
Vi mener ulikt om Mason Greenwood var et vidunderbarn, det er greit å mene ulikt.
Han scoret mer enn alle våre tenåringer bortsett fra Best og Whiteside.
Så da blir det ikke mange vidunderbarn igjen i angrepsrekka vår gjennom historien.
post liked by: Pancho P, messilingard, Belfastboy, RedTrafford, Buchan, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

United mottar data fra Greenwoods treninger, en tidligere junoirtrener i United er visstnok tilstede på treningene. Vedkommende har hatt individuelle treninger med Dan Gore og Mainoo tidligere.

Kilde: MEN (Luckhurst)
post liked by: RedTrafford, Torquemada, Pink Final, Cola2, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Som prinsipp mener jeg at dersom han ikke er dømt, så kan han spille. Men jeg ser allikevel store utfordringer. Kommer han på banen i England så vil han få gjennomgå av presse og publikum. Ingen enkel sak dette.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Cola2, Rød Pølse
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17234
Liker mottatt: 11012

Under en uke til ligastart.
Jeg synes det hadde vært på tide å ta en beslutning nå.
I hvert fall om han skal spille for United.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Cola2, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13474
Liker mottatt: 8636

Jeg blir overrasket om han får spille for United igjen. Image og merkenavn er for viktig for klubben og uansett hva som skjedde i denne saken tror jeg at navnet hans vil være besudlet for alltid. Men det burde vel være mulig å få noen pund for ham.
post liked by: RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Jeg mener at MU skal la han spille hvis han er god nok.

Han har gjort 2 ting (som vi vet om) den ene var med landslaget når de var på Island, som han sa seg skyldig i.
Utestengt fra landslaget, hvor lenge vet jeg ikke.
Så har vi denne saken som Politiet etterforsket, og han ble satt inn under etterforskningen.
Og måtte gå med fotlenke hjemme, og satt inn på nytt.
Så blir de sammen igjen og får ett barn.
Saken har blitt henlagt av rettssystemet i England.
ADIDAS har uttalt seg at de så ikke noe problem at han spilte for MU.

Han vil garantert få høre mye stygt fra motstanderens supportere i ett par år.

Finland hadde en sak med verdens beste skihopper, ble tatt i fyllekjøring, men fikk fortsette på landslaget
Norge har jo også hatt en sak med en med ski på beina, fikk fortsette på landslaget
NHL har hatt noen stygge ting, slo ned motstander bakfra med kølla, ble utesteng i x antall kamper, men fikk komme tilbake å spille
Ishockeyen i Norge har hatt noen saker, han ene ble etter en stund også landslagstrener.

Men alle disse var eldre, MG var vel 19-20 år når sakene med han oppsto.

Er han god nok la han spille.

Min mening som jeg IKKE tror MU bryr seg om
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 888
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7924
Liker mottatt: 2604

Jeg har hatt noen innlegg om Greenwood før, og velger gaffateip over munnen varianten for egen del her. Leste litt her nå, og det føltes litt som å følge en partilederdebatt etter midnatt, når valgresultatet egentlig ikke er helt klart. Litt 'popcorn-time'.😅 (Håper ikke å krenke noen, altså. Jeg møter meg sjøl i døra rett som det er! :-| )
post liked by: Pink Final, Pancho P, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27245
Liker mottatt: 17762

Godt innlegg @Can2.
Synes egentlig det er umulig å være bastant i denne alvorlige saken.
Da vi ikke vet hva som har hendt.

@Cola2 Adidas har dementert ryktet om at de blander seg i Uniteds personalsaker.
post liked by: Pancho P, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2582
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13406
Liker mottatt: 8599

Uansett kva ein meiner om saka kjem vi ikkje til å sjå Greenwood i ei United-trøye på lang tid. Han har ikkje trena med laget på 19 månader og han er nok noget rusten, for å seie det slik. Eg ser for meg eit utlån på sikt, når han har komme opp på eit akseptabelt nivå. @Can2 Eg synest heile Greenwood-saka er minst like kjedeleg som ein partiledardebatt, og sistnemnde er frykteleg kjedelege i mi bok😬
post liked by: Can2, Blodfink, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Pink Final wrote: 10 Aug 2023, 08:10 @Cola2 Adidas har dementert ryktet om at de blander seg i Uniteds personalsaker.
Har ikke fått det med meg.

Også enig med @Pancho P at han garantert er rusten og vil nok bli lånt ut til å begynne med.
Partidebatten hopper jeg over
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

God morgen, kjære medsupportere!

Dette er mitt første innlegg her på forumet, så hvorfor ikke starte med et tema som er en anelse betent...😅

Det er mange som har sterke meninger om Mason Greenwood og det er selvsagt umulig å forsvare det han ble beskyldt og tiltalt for. Vi lever i en tid der folk konkurrerer om å vise verden hvor gode verdier man har og hvilke moralske idealer man står for. Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg det er ganske uinteressant og kjedelig.

Jeg synes Mason Greenwood fortjener en ny sjanse, og jeg håper at han får mulighet til å spille for United igjen. Å gi unge mennesker en mulighet til å reise seg etter å ha gjort en feil er noe United har gjort flere ganger. Jeg håper klubben ikke har blitt så opptatt av hva alle på sosiale medier mener at man ikke kan hjelpe og støtte en av sine egne som åpenbart trenger det. Er ikke det også en verdi?

Alle som har levd noen år vet at verden ikke er svart/hvit. Liv og samliv er så komplekse at når man står på utsiden og kikker inn så har man ikke mulighet til å forstå hva som egentlig foregår. Tiltalen er frafalt og han har stiftet familie med hun som anmeldte han for 18 måneder siden. De har tydeligvis gått videre, så da burde det være mulig for oss å gjøre det samme.

Jeg tror forøvrig på tittelkamp denne sesongen og vi starter med et brak og 5-0 på mandag 💪🏆
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Belfastboy, Pancho P, Cola2, MektigeTHOR, Pwint, pixma, Pink Final, RaoulDuke
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17234
Liker mottatt: 11012

Velkommen @Rød Pølse

Du starter med et innlegg som jeg er enig i 👍

Og det er en god start😀 så får vi håpe at United starter med ditt tips😎
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Belfastboy, Cola2, Pwint, pixma, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10677

User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9442

Jeg ser 4stk som har fått kontakt med en journalist, og jeg har en viss anelse om at det ikke står en offisiell gruppering bak dette. Det utsagnet her strider vel i mot all av rettsprinsipper da de dømmer en person uten en dom. Og ja, jeg forstår at Greenwood kommer til å få høre det på samtlige arenaer, spesielt i Storbrittania. Men den brutale sannheten er at Greenwood ikke er dømt for noe som helst, og da kan i hvert fall ikke en arbeidsgiver nekte sin ansatte å komme tilbake på jobb. Slik jeg ser det så ignorerer disse menneskene all juss oppi det hele. For så lenge det ikke foreligger en dom så må United ære kontrakten deres med Mason Greenwood.

Så kommer spørsmålet om hvor han skal spille neste sesong. Vel det må nesten bli en sportslig avgjørelse, og etter min mening så er den beste løsningen at han kommer seg til annen klubb på et utlån.
post liked by: Blodfink, Cola2, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply