Bryan Robson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8647

Eg snubla over filmen "Robbo: The Bryan Robson Story" på YouTube-kanalen "Classic Man Utd Videos". Det kan vere nyttig å minne seg sjølv på kor god Captain Marvel eigentleg var. Den komplette fotballspelaren og tidenes beste United-kaptein. Når ein ser populariteten han hadde på 80- og begynnelsen av 90-talet kan ein berre tenke seg korleis det hadde vore om han hadde spela i dag. Og hadde han ikkje opptrådt som livvakt og verge for Cantona etter bortekampen mot Galatasaray, hadde vårt franske geni kanskje fortsatt befunne seg i eit fengsel i Istanbul...
post liked by: Belfastboy, Blodfink, 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14625
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19269

Takk for tipset, herlig bio :thumb_up: Ferguson har mareritt enda over vrakingen av legenden i FA-cup finalen.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8647

Episoden då han lurte Giggs til å gå til Sir Alex for å spørre om bil er også herleg 😆
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Så den filmen for en tid tilbake, @Pancho P. Utrolig bra film og innblikk i hvor god og stor han faktisk var.
Ganske heftig å høre Lineker (?) prate om at de ville vunnet VM i 1990 om han hadde vært skadefri.
Ble mest overrasket over hvor stor stjerne han faktisk var, ikke bare blant United-supportere, rundt omkring.
En film vel verdt å se uavhengig av lag man holder med, igrunn.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Can2
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8647

Heilt einig, @Steinar Stenseth. Eg er vanlegvis ikkje veldig glad i biografiar av spelarar verken på film eller i bokform, men denne dokumentaren var strålande. Synest dessutan at det er interessant kor mykje respekt Souness hadde for Robson og vice versa.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Selv er jeg ganske glad i biografier, men sjelden de på film er ordentlig gode. Denne er dog en den få unntak hvor man ikke bare får en påminnelse av kvaliteten, føler jeg, men også et nytt inntrykk av dimensjonene av kvaliteten, og størrelsen, på både spilleren og personen.
Var nesten så jeg ble litt fan av Souness etter filmen også. Bare nesten, men likevel 😅
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Pink Final, Can2
Post Reply