Deano har jo vært skadet, noe som tydeligvis bekymrer Forest.
Bortsett fra dem er det ingen interesse for Dean Henderson.
Synes han sa i fjor sommer at han måtte si nei til mange tilbud.
Ryktetråd 2023
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39309
- Liker mottatt: 29373
post liked by: Pancho P, messilingard, RedTrafford, Belfastboy, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
- Liker gitt: 19850
- Liker mottatt: 6624
@Pink Final De fleste lagene i PL har gode eller bedre keepere enn Dean.
Jeg tror kanskje at et lag Championship er mer aktuelt for han.
Jeg tror kanskje at et lag Championship er mer aktuelt for han.
post liked by: Pink Final, messilingard, RedTrafford, Cola2, Pwint
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39309
- Liker mottatt: 29373
Jeg har før skrevet at Dean Henderson er oppskrytt @Belfastboy..
Han er en habil keeper, men ikke god nok til at spesielt mange klubber er interessert i hans tjenester.
Hadde håpet vi kunne få inn rundt £20m for ham i sommer, men begynner å tro det ikke finnes kjøpere .
Han er en habil keeper, men ikke god nok til at spesielt mange klubber er interessert i hans tjenester.
Hadde håpet vi kunne få inn rundt £20m for ham i sommer, men begynner å tro det ikke finnes kjøpere .
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Cola2, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
Pellistri har blitt rådet av ten Hag om å ta et låneopphold i Twente kommende sesong.
Tror det er et smart trekk. Han har vel ymtet frampå om at han vil ha mer spilletid og da er utlån helt greit.
Da kan det se ut til at det blir Antony og Amad som skal bekle høyrekanten denne sesongen.
Tror det er et smart trekk. Han har vel ymtet frampå om at han vil ha mer spilletid og da er utlån helt greit.
Da kan det se ut til at det blir Antony og Amad som skal bekle høyrekanten denne sesongen.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Cola2
-
- Donor
- Liker gitt: 27820
- Liker mottatt: 19998
Det tror jeg er det smarteste. I hvertfall på lang sikt.
Men samtidig ønsker jeg å se han i United drakt også da
Har i grunnen stor tro på han. Ofte skjer det liksom noe, når han kommer innpå.
Men samtidig ønsker jeg å se han i United drakt også da

Har i grunnen stor tro på han. Ofte skjer det liksom noe, når han kommer innpå.
post liked by: Belfastboy
-
- Donor
Jeg er helt enig i det, han har noe i seg som gjør han uforutsigbar.
Jeg stusset litt på at han ikke fikk flere sjanser forrige sesong. Han kunne gjerne fått én omgang her og en halvtime der. Vet ikke om det er den defensive jobben som ikke er bra nok eller hva det er for noe.
Ten Hag setter krav om defensiv jobbing veldig høyt. Er for øvrig ikke sikker på om Amad er bra nok til det heller. Tipper de blir coachet greit på det.
Rashford og Sancho var elendige på det synes jeg. Det så mest ut som et pliktløp å være med bakover på banen, men det holder ikke. Det er en jobb å gjøre der også.
post liked by: RedTrafford, Cola2
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
Winther is coming!
post liked by: Pwint, RedTrafford, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
Amrabat er vel snart på vei også. UNO-podden ga fra sterk 4 til svak 5 i terningkast på vinduet om marokkaneren kommer også. Jeg synes 4 holder foreløpig. Men slår alle til utover høsten blir det jo en 6...
Amrabat er jo også tidligere elev av EtH.
Amrabat er jo også tidligere elev av EtH.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Cola2
LUHG!
Med Kane inn i tillegg, ville det fort blitt terningkast 6.
Synes vi ligger på 4 nå. Det er tynt på spissplass, og Bruno sin rolle burde ha dekning. Ikke fordi han er skadet, for det skjer nesten aldri. Men fordi han kan ha dårlige perioder, som alle andre.
Mount er ikke en 10er, selv om det er en nødløsning. Skjønner godt at Donny drar, men jeg kunne lett brukt ham før Bruno i enkelte kamper. Bruno er ekstremt god på det han er god på, og også litt reckless, og av og til for rask på avtrekkeren. Synes Donny er bedre på link-up play, og han slår gjerne de rette pasningene som ikke nødvendigvis er like "Hollywood" som Brunos.
Synes vi ligger på 4 nå. Det er tynt på spissplass, og Bruno sin rolle burde ha dekning. Ikke fordi han er skadet, for det skjer nesten aldri. Men fordi han kan ha dårlige perioder, som alle andre.
Mount er ikke en 10er, selv om det er en nødløsning. Skjønner godt at Donny drar, men jeg kunne lett brukt ham før Bruno i enkelte kamper. Bruno er ekstremt god på det han er god på, og også litt reckless, og av og til for rask på avtrekkeren. Synes Donny er bedre på link-up play, og han slår gjerne de rette pasningene som ikke nødvendigvis er like "Hollywood" som Brunos.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Cola2
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 12296
For min del så blir dette vinduet en svak 5-er nå, og en soleklar 5-er dersom Amrabat signerer.
Jeg har egentlig aldri vurdert Harry Kane eller Osimhen som særlig aktuelle på grunn av prislappen på begge, og spesielt et potensielt skyhøyt lønnskrav fra Kane. Det har aldri virket spesielt aktuelt slik jeg har tolket situasjonen, men snarere en ønsketenkning (forståelig nok) fra en del supportere sin side.
Årets viktigste signering tror jeg er Onana som gir oss en helt ny dimensjon bak i banen. Jeg tror samtidig at Mount vil bli en viktig brikke både for å gi oss mer intensitet på midtbanen enn hva Eriksen kan bidra med og en betraktelig bedre taktisk forståelse og ballbehandling enn hva Fred og McTominay kan bidra med. Rasmus Højlund er uferdig, men han er samtidig en spiller som ser svært spennende ut etter min mening. Ja, han må utvikles, men dersom ten Hag klarer å få det beste ut av dansken så tror jeg vi kan ha en spiss som er verdt mer enn de €75m som Ornstein melder om.
Etter overgangsvinduet så er vi kanskje ikke en tittelkandidat, men sammenlignet med fjorårets tropp så mener jeg at vi har tatt en del steg i riktig retning. Klarer ten Hag å få mer ut av spillere som Sancho og Antony, samt at Rashford får en ny sesong så ser vi ganske farlige ut offensivt, Garnacho er en annen som vi regner med at tar nye steg denne sesongen. Det er med andre ord brikker her som kan skape problemer for samtlige lag i ligaen, men vi må samtidig erkjenne at det nok fortsatt vil være noe ustabilt denne sesongen. Det eneste jeg egentlig er litt bekymret for er om vi har dekning nok på stopperplassen, men jeg kan sikkert holde ut med Maguire en sesong til med mindre Evans signerer her.
Jeg har egentlig aldri vurdert Harry Kane eller Osimhen som særlig aktuelle på grunn av prislappen på begge, og spesielt et potensielt skyhøyt lønnskrav fra Kane. Det har aldri virket spesielt aktuelt slik jeg har tolket situasjonen, men snarere en ønsketenkning (forståelig nok) fra en del supportere sin side.
Årets viktigste signering tror jeg er Onana som gir oss en helt ny dimensjon bak i banen. Jeg tror samtidig at Mount vil bli en viktig brikke både for å gi oss mer intensitet på midtbanen enn hva Eriksen kan bidra med og en betraktelig bedre taktisk forståelse og ballbehandling enn hva Fred og McTominay kan bidra med. Rasmus Højlund er uferdig, men han er samtidig en spiller som ser svært spennende ut etter min mening. Ja, han må utvikles, men dersom ten Hag klarer å få det beste ut av dansken så tror jeg vi kan ha en spiss som er verdt mer enn de €75m som Ornstein melder om.
Etter overgangsvinduet så er vi kanskje ikke en tittelkandidat, men sammenlignet med fjorårets tropp så mener jeg at vi har tatt en del steg i riktig retning. Klarer ten Hag å få mer ut av spillere som Sancho og Antony, samt at Rashford får en ny sesong så ser vi ganske farlige ut offensivt, Garnacho er en annen som vi regner med at tar nye steg denne sesongen. Det er med andre ord brikker her som kan skape problemer for samtlige lag i ligaen, men vi må samtidig erkjenne at det nok fortsatt vil være noe ustabilt denne sesongen. Det eneste jeg egentlig er litt bekymret for er om vi har dekning nok på stopperplassen, men jeg kan sikkert holde ut med Maguire en sesong til med mindre Evans signerer her.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, red, Pancho P, urjan
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
United.no
Det skal ha vært Benfica-spiss Goncalo Ramos som var Uniteds backup-løsning for Rasmus Højlund. Det skriver Fabrizio Romano.
Må si jeg liker standarden her nå altså.
Det skal ha vært Benfica-spiss Goncalo Ramos som var Uniteds backup-løsning for Rasmus Højlund. Det skriver Fabrizio Romano.
Må si jeg liker standarden her nå altså.
post liked by: Pancho P
Jeg ville beholdt DvdB som squadplayer, om han selv ønsket det. Men gutten vil spille.
Får United 25 mill så er det jo godt gjort, markedet sier 13, og United betalte? Joa 39...Blør pengær.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Får United 25 mill så er det jo godt gjort, markedet sier 13, og United betalte? Joa 39...Blør pengær.

PSG blir neste stopp ser det ut til, 80 mill.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, 10Hag, Cola2
LUHG!
-
- Donor
Ja det ser slik ut, og da får han Mbappe som tilskuer hvis det ikke krasjer med reservelaget sine kamper 
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Men fra det seriøse hjørnet.
Vanskelig kabal PSG står ovenfor nå.
De vil selge Mbappe, ingen vil kjøpe for noe særlig når han går gratis neste år. Kun Saudiball, og dit vil han ikke.
Hvis ikke RM er litt imøtekommende økonomisk på slutten av vinduet.
Tror nok ikke at PSG kan la de kvalitetene sitte på benken, og med den lønna.
Det går seg nok til, så skilles dem heller med ondt blod neste sommer i stedet.

Men fra det seriøse hjørnet.
Vanskelig kabal PSG står ovenfor nå.
De vil selge Mbappe, ingen vil kjøpe for noe særlig når han går gratis neste år. Kun Saudiball, og dit vil han ikke.
Hvis ikke RM er litt imøtekommende økonomisk på slutten av vinduet.
Tror nok ikke at PSG kan la de kvalitetene sitte på benken, og med den lønna.
Det går seg nok til, så skilles dem heller med ondt blod neste sommer i stedet.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Cola2