Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Flott at han ser ut til bli værende. Jeg ønsker meg to ting av ham: Ta bedre valg til tider og en større jevnhet i prestasjonene. Ellers er det ikke så mye å klage på.

Om han klarer 30 mål i alle turneringer igjen står det til godkjent. Men liker at EtH mener han bør score 40, hehe
post liked by: Pancho P, Pink Final, 10Hag, Can2, Cola2, RedTrafford
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Enig i begge innleggene.

Om Rashy forbedrer valgene han tar, og blir hakket mer aktiv i forsvarsstilling når vi ikke har ball, er han mer eller mindre the complete product! Hodespillet kan forbedres, og det har det allerede gjort.

Synes Ten Hags mål om 40 mål er litt hårete, men det er nok kalkulert for å motivere til å pushe seg selv!
post liked by: Pancho P, Pink Final, Cola2, Blodfink, RedTrafford

Deleted User 661

Tror kanskje Rashford slipper litt av sitt defensive ansvar med en spiller som Mount inn. Tror kjøpet av Mount kan gjøre Rashford enda bedre.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Cola2, Blodfink, RedTrafford, Can2
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

post liked by: Pancho P, Blodfink
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Gary Neville med et underholdende intervju av Rashford:

post liked by: Pancho P, red, Pink Final, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Endel bra detaljer (for de som ikke gidder å se):

- Rashford er den raskeste på laget. Diogo Dalot er den raskeste av de som kanskje ikke ser så raske ut. Dan James var den raskeste.
- Misliker Liverpool mer enn City
- Ville hentet tilbake Scholes (om kunne få en tidligere United-spiller inn på laget). (Vel egt. Rooney, men de hadde allerede spilt sammen).
- Foretrekker LW > Spiss, pga mer involvert i spillet. Men at opplever at gradvis blitt mer tålmodig, og at spiss sånn sett kan være en rolle som vil kle bedre med årene
- Brasilianske Ronaldo favorittspiller når vokste opp, sammen med C. Ronaldo
- Spilte keeper når han var helt ung, pga storebrødrene hans puttet han i mål når de spilte sammen... Så første tiden på lag som 5-6 åring, stod han i mål. Og Tim Howard favorittkeepern hans, dro på the cliff for å se på han.
- Zlatan den beste karakteren hatt i garderoben
- Rooney ("Wazza") den beste kapteinen han som spiller har spilt under
- Du mister DJ-"spotten" din i garderoben om laget taper kampen den dagen/kvelden.
Last edited by red on 25 Jul 2023, 15:50, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, 10Hag, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Can2
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

@red:
Og hvem han ville skulle tatt straffen om det var på liv og død: C. Ronaldo.
Last edited by 10Hag on 25 Jul 2023, 12:20, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, red, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2593
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13438
Liker mottatt: 8675

@red Eller "jukeboks"-spotten, som Gary Neville kallar den😉
post liked by: 10Hag, red, Blodfink, Belfastboy, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Rashford leflet med tanken på finne seg ny klubb i fjor. Det kunne man se på ham...Så kom EtH og overtalte han til å bli. Rashford ligner jo på Rashford denne sommeren, fryktelig til tider og fantastisk til tider. Akkurat nå så er det dødt løp om venstrekanten for min del. Men Rashford starter kampen mot Wolves, om ikke er det et lite jordskjelv.

Jeg bare håper han jobber på, noe manageren krever. Han sier jo rett ut at Rashford kan bli bedre på det meste. Kan være at Rashford har en livsstil som ikke er i tråd med EtH's ønsker, slik tolker jeg noe av det EtH ramser opp i intervjuer. Ikke at Rashford bryter noen regler, men at han kan bli flinkere på mye rett og slett.

Uansett, klarer han å bli jevnere og smartere, og scorer 30 så er det suverent. Han er jo på toppen aldersmessig nå skal være.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Can2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Sterke rykter (VG) nå om at Rashford var involvert i en trafikkhendelse i går. Rolls Roycen (heldigvis ikke Varane) fikk visstnok kjørt seg, men Rashford har heldigvis kommet fra hendelsen uskadd.

Tror vi er inne i en periode hvor det er litt mye for Rashford, kan sikkert med fordel få en pause til fordel for Garnacho nå mot Palace på tirsdag. Ikke vært strålende på banen heller akkurat.
post liked by: Pwint, Cola2, pixma, Pink Final, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Ikke bruke mobil og kjøre samtidig...Setter et lissom-bet på 10 000 pund på at det er årsaken.

Ellers enig i at Rashford er et stort spørsmålstegn...Bare så min egen post to plasser over denne, står på det jeg skreiv 31.juli.

Om det ikke skjer noe drastisk med holdninger og form, bør EtH vurdere hvilken nytte han har av spilleren. Han har jo økt markedsverdien pga sesongen i fjor, men den vil røsje utforbakke om dette fortsetter.
post liked by: 10Hag, Cola2, pixma, RedTrafford
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4439
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2868
Liker mottatt: 9464

Rashford på byen timer etter City tapet

Man skal vel være forsiktig med å legge for mye i slikt, men signaleffekten er uten tvil diskutabel. Det er noe med hele denne unnasluntringen på banen, hvor det småjogges med et ganske oppgitt kroppspråk som gjør at slike utenomsportslige ting ikke går i Rashford sin favør.

Han bør uten tvil benkes etter min mening, først og fremst fordi det er skremmende på banen, men når det mentale ikke er på plass utenfor banen så er det så viktig at han får tid til resette hjernen.
post liked by: Tringe, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2629
Liker mottatt: 10739

Generelt blir jeg irritert over sånne saker - som impliserer at alle spillere som taper fotballkamper er nødt til å låse seg inne på rommet uten kveldsmat og stirre skamfullt i veggen fram til neste kamp. Tror tvert imot det ligger en gevinst i å la folk leve mest mulig normale liv med positive opplevelser, så lenge det ikke går på bekostning av oppmøte og innsats på trening. Dette var i tillegg en feiring som var planlagt før kampen, og ingen ting tyder på at Rashford var beruset eller ikke kom seg på trening neste dag.

Folk må få feire bursdagen sin. Vi kan alltid tape en kamp. Må han legge den til etter vi spiller mot Luton? Til sommerferien? Ha den hjemme hos seg selv, der den eneste forskjellen er at han kanskje ikke blir sett?
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Pink Final, red, Tringe, Mr H
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Det er (bursdag eller ei) ingen tvil om at Rashford er sesongens store sportslige skuffelse så langt, det er nok av skuffelser i og rundt United ellers også. (Der den største er at klubben ikke er solgt i sin helhet for min del). Men nok om det, Rashford har nå spilt snart 3 mnd av sesongen, og har ikke gjort 1 bra match egentlig. Manageren har ingen alternativer til ham i troppen tydeligvis. Det er horribelt i grunn, og uforståelig. Men EtH sier at han MÅ spille og at det kommer til å løsne. Så da så...
post liked by: Rød Pølse, Tringe, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Når det gjelder enkeltspillere så må jeg si meg enig med deg, @Blodfink. Rashford har vært forferdelig dårlig i høst og det er alarmerende at det ikke får konsekvenser mtp spilletid. Den største sportslige skuffelsen er for min del laget Manchester United. At vi ser så lite samspilte ut, at vi ikke har flere strenger å spille på og at sommerens signeringer så langt nærmest ser ut til å ha en negativ effekt på laget er så håpløst at det er helt i grenseland til å være sjokkerende.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
Football, bloody hell!
Post Reply