[PL] Manchester United - Leicester City (14.09.2019 kl 16:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Blir jo rett og slett overkjørt i andre omgangen her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Litt bedre nu bare, måtte det holde helt inn.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Blodfink wrote: 14 Sep 2019, 17:03 Ser at Lindelöf kan spille litt ball, det innrømmer jeg, hadde to gode pasninger nå.
Setter inn denne fra forrige innlegg, han har noen bra egenskaper, men han har klare svakheter under hardt press, dueller mm. Man vet aldri om han vinner en duell eller ikke, Maguire har duellstyrke.

Fred endelig å se på banen.

Synd Rashford, bra utført frispark.

Lindelöf spilte seg opp [mention]Pink Final[/mention]

Bra av linjedommer å gi beskjed om gult til Chilwell der. Kommentatoren til TV2 fikk ikke med seg det...

Viktig seier. Nå blir det litt roligere i media og blant fans. Det blir tøft hver kamp.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

3 poeng er herlig, driter en lang vei at MU er ræva spillemessig, må jo bare bli bedre etter hvert.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Må gi Rashford og James ros, flere andre også. Det jobbes hardt og belønning i form av 3 poeng.

Hammers borte neste, blir tøft. Men denne seieren er en fin inngang.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ingen god kamp, men for å være helt ærlig så tar jeg alle de tre poengene jeg kan få med dagens tropp. Neville i studio er inne på en del gode poenger, er mange unggutter nå som ønsker å lykkes i klubben. Tar heller 2-3 ustabile år med flere unggutter enn tidligere spillere som Di Maria, Falcao, Schweinsteiger etc. Deilig å se Rashford kysse logoen, vi trenger at gutta bryr seg i det minste!
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

3 poeng er det eneste som gleder..resten er en studie av en klubb som leter etter veien ut av uføre vi er i spillemessig(spesielt samhandling). Vi er iallfall ikke nærmere de beste per dags dato. Satser på minst to spillere inn i januarvinduet, slik at vi har en sjanse til å spille i Europa i neste sesong også. Det er viktig for klubben og de unge spillerne vi har. Så får vi innse at dette bli en sesong der vår tålmodighet vil bli satt på en skikkelig prøve. Men jeg er skuffet etter dagens prestasjon ute på banen...jeg prøver å se tegn på fremgang ute på banen, men...noen bra prestasjoner av spillerne, men akk så mye å gå på. Tøff kamp i vente i neste omgang også mot motstandere vi egentlig burde rulle over. Veien til toppen er lang, og frustrasjonen vil nok vedvare hele sesongen gjennom...håper på tegn til fremgang, slik at håpet ikke blir pepret med "likegyldighet" Og det er nærmest litt skremmende at de beste av våre er de nye spillerne, pluss også til McT og faktisk Young som ikke gjør seg bort.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Elendig kamp og ved ikke hvor fortjent sejren var når man tænker på, at United ikke skabte en eneste målchance.

DDG 9
AWB 8
Lindeløf 3
Maguire 7
Young 7
Matic 5
Andreas 5
McTominay 9
Mata 4
Rashford 5
James 5

Chong 3
Fred 7
Tuanzebe UB

Jeg har flere gange ønsket at se Chong. Men i de kampe han trods alt har fået kan jeg godt se hvorfor han ikke får lov til at spille. Han er faktisk enormt dårlig.

Der skal købes alvorligt ind i de to næste vinduer. Der er ingen, ligesom i absolut ingen, undskyldning. Pris, tid og antal er ikke undskyldninger for en klub på Uniteds størrelse med de penge United har. En venstre back, en midterforsvarer (eller måske to da Smalling ikke har en fremtid), to-tre centrale midtbanespillere, to højre fløje og mindst en 10'er er minimum.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er fryktelig dårlig nivå på Matic og Mata, selg dem i Januar, selv om det høres dumt ut så trur jeg det er det beste for klubben.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

[mention]Kyndilfan1[/mention] Hæ? Greit nok at du er på disse korstogene dine mot Lindelöf, men at du nå skal begynne mot Chong også er for min del et mysterium. Sammenlignet med Pereira så klarer han jo i det minste å ta i mot ballen. Syntes han gjorde en god figur gjorde noen tekniske finesser og forsøkte å spille litt ball. Men er ikke lett for han når kampbildet blir som det blir, og er ikke sånn at noen av de etablerte spillerne klarte å endre kampbildet heller.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, Chong kan ikke slaktes synes jeg heller, vanskelig å komme inn i en kamp vi sliter i.

Neville sier mye fornuftig synes jeg. Han klarer å stagge sin egen utålmodighet med sunn fornuft.
Godt gjort.

Kampen i dag viser hvor vi er, og OGS innrømmer at dette ikke var en fest...Jeg er (nesten) helt sikker på at Solskjær ønsket BÅDE en i rolle 10, 9 OG en høyre kant i sommer. Og selvfølgelig en MB i tillegg.

Dette tar minst 1 år til. Det jeg er fornøyd med er innsatsen, det jobbes hardt utpå der.

Spillemessig er det ikke i nærheten av topp 4. Ikke ferdighetsmessig sett totalt i troppen heller.

Men Neville sa noe: Dette er spillere som VIL spille for MUFC, i januar og neste sommer må det hentes 4-5 av kvalitet og et ønske om å spille for de røde djevler...

DDG helt grei kamp, to gode saves 7
AWB 7
Lindelöf 6, venter på at han gjør en alvorlig feil hele tiden dessverre, fortsatt ikke overbevist. Men viser enkelte fine ting.
Maguire 7 begynner å se ut som en leder.
Young får jaggu 7. Den pasningen han la til James tidlig, var krem, han prøvde en gang til, det gikk ikke da, haha.
McTominay 7, flott innsats, og kriger godt med Maddison. minus for litt lazy balltap i 1.omg.
Matic 4, jeg synes han begynte ok, men han var ikke så veldig involvert i starten heller. Jeg var uenig i at han ble henta i utg.punktet, så aldri vært noen fan skal sies...
Mata, 3, et par glimt, men han er ferdig.
James 7, en av våre bedre igjen
Pereira, god ift. sist kamp får 6.
Rashford får 8 i dag, bra revansje etter dårlig kamp sist, og en trygg straffe i dag.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Enig [mention]Blodfink[/mention].
Lindelöf er ikke så fysisk sterk.
Men, utenom den ene gangen har taper duellen synes jeg han er god.
Hvordan klarer du å gi 3? [mention]Kyndilfan1[/mention].

United begynner best, så på klokka når Leicester begynte å ta over - da hadde det gått 28 minutter.
Ca 25-28 minutter hvor laget står høyt og tvinger bortelaget bakover.
United skaper ikke sjanser dog.
Kun to store hjemme sjanser i kampen, fra James og frisparket til Rashford.

I 2 omgang er Leicester best i 35 min.
United har kontroll siste 10.

Leicester er et godt lag.
United er et ungt lag med mye vilje.
Mangler kvalitet på noen plasser.
Midtbanen og høyrekant.

Bekymrer meg litt at United sliter sånn med å skape sjanser.

Min børs

De Gea 6
Wan-Bissaka 6
Lindelöf 6
Maguire 6
Young 6
Matic 4
McTominay 8
Pereira 6
Mata 4
Rashford 7
James 8

Fred 6
Chong 6

En kamp helt på det jevne.

Mata og spesielt Matic sliter med tempo.
McTominay og James de to beste.
Pereira som så ofte før, har ballferdigheter, men blir for enkel på dette nivået.
Young overrasket positivt.
Fred MÅ inn på bekostning av Matic.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 14 Sep 2019, 19:14 Mata og spesielt Matic sliter med tempo.
McTominay og James de to beste.
Pereira som så ofte før, har ballferdigheter, men blir for enkel på dette nivået.
Young overrasket positivt.
Fred MÅ inn på bekostning av Matic.
Støttes, vil ha inn Rashford i kategorien med McT og James, hehe
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Dårlig kamp, men jeg tar 3 poeng med glede. Synes vi har hat dårlig uttelling de forrige kampene.
Men slik er fotballen.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

screenshot.2019-09-14 (1).jpg
screenshot.2019-09-14 (1).jpg (147.9 KiB) Viewed 3308 times
Opp på en foreløpig 4. plass.

Blåser endel i om spillet er bra eller dårlig nå. Seiere er alt som teller. Spillet kommer, det vil bare ta tid og signeringer.
Post Reply