Fotball, politikk og penger

Diskusjon rundt nyhets hendelser som er mer dagsaktuelle enn det som diskuteres i Generelt forumet.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Stephen Parish, eier og formann i Crystal Palace i samtale med Neville om tingenes tilstand i fotballen. Super League, ECA, UEFA, City-saken etc. En av få eiere som snakker offentlig om noe som helst.



post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1794
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7493
Liker mottatt: 7085

Fantastisk å se at Sergio Ramos velger å spille for klubben som hjalp han å bli verdensklasse og ga han sjansen på toppnivå. Ifølge Romano ville han tjent nesten 15 ganger mer dersom han hadde valgt å ta turen til Saudi-ligaen.

Jeg har ikke alltid vært like glad i den aldrende stopperen, men jeg applauderer at han går mot strømmen og ønsker han alt godt i Sevilla 👏👏👏 Legende 🌟
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Har aldri hatt noe som helst til overs for Ramos jeg heller for å si det mildt, men om det stemmer står det virkelig respekt av det.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, Can2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Ingen stor hemmelighet at United topper tabellen soleklart på antall milliarder i minus på kjøp/salg av spillere de siste 10 åra. Og det ser ut til å fortsette i den duren...

Woodward henta seg ut 10 millioner dollar i aksjesalg underveis. (jeg tror han har solgt). Hvis ikke så sitter han på gjerdet og venter på større profitt.

Godt å tenke på eierskap og adm. i favorittklubben, flotte mennesker :hah:
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pancho P, Can2, Pwint
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1794
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7493
Liker mottatt: 7085

Etter over et tiår med sportslig ørkenvandring er United fortsatt mer verdifull enn de aller fleste. Også de som jukser. Man kan bare spekulere hvordan dette vil se ut hvis INEOS lykkes med prosjektet sitt...

post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint
Football, bloody hell!
Post Reply