[PL] Manchester United - Fulham

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Da ble det bronse pokal til slutt🏆
Kan også sende en takk til Gea for straffe redning for det.
Ellers en helt grei godkjent kamp.

Fikk litt vondt av WW der på slutten.
Maguire spilt seg litt opp utover, men dette var nok trolig den siste på Old Trafford.

Tror vi er klare til finalen jeg💪👍
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, MektigeTHOR, Buchan, Pwint, Can2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16727

Tippa vel 3 plass både i fjor og denne sesongen.
Er også optimist, og har derfor bommet ofte post Fergie.
Vi har en vei å gå, ikke minst i å omsette sjanser, ta gode avgjørelser i den nest siste situasjonen m.m.
Det sagt, jeg har stor på Ten Hag og hans arbeide og metoder.
Vi har gjort en god sesong, ikke super sesong, men god sesong.
Vi gjør en fin match i dag.
Orker egentlig ikke disse diskusjonene der man skal snakke ned de Gea, Fred m.fl.
Bare si at Fred gjør en 7’r match - ferdig snakka.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, RedTrafford, MektigeTHOR, Buchan, Pwint, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Eg ga han 8, men elles er vi einige, @Pink Final 😂 Det er forøvrig verdt å merke seg at fleire av City-stjernene sat på benken i 90 minutt. Haaland starta vel ikkje den forrige kampen heller. Kan vi håpe på litt kamprust før finalen? 😉
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, MektigeTHOR, Buchan, Pwint, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Uansett hvordan det går på lørdag så er dette en god sesong. Vi startet dårlig, spilte oss opp, har gått på noen stjernesmeller, fått nøkkelspillere skadet, måtte klare oss med spillere på utlån, men ender på tredjeplass og med et trofe.

Nå gjelder det at, unnskyld uttrykket, rottene får solgt klubben så vi får litt forutsigbarhet og muligheten til å kjempe i toppen.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Buchan, Pwint, Blodfink, Can2

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Jeg bryker ManUtd sin app for lyd under kamper.
Så stusser jeg over at det står Fulham-ManUtd.
Mente bestemt det var hjemmekamp. 🤔

Eriksen scorer ved bakerste stolpe, vi jubler i heimen. 🥳
Fortsetter å se sendingen. Stusser fortsatt på at de viser kampen live da de pleier å bare dekke live med lyd ikke bilde.

Så er det noe som får meg til å stoppe sending.
Oppdatere. Fulham leder på Old Trafford. Hæ... 🤬

Jeg hadde trykket på live sending men av en eller annen grunn følte de det var en god ide i siste runde å sende opptak av en tidligere bortekamp mot Fulham. 😱

For meg gikk United fra å lede til å ligge under med 0-1.
Takk og lov fikk jeg med meg United sitt comeback. 🤗
Det pleier å være nok spenning siste runde så jeg trenger ikke å bli lurt til å se på sending av en tidligere spilt kamp.

Tredjeplassen blei sikret. Nå kan vi se mot en spennende Fa Cup finale. God tale av manager etter kamp!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Pancho P, Buchan, Blodfink, Pwint, Can2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Klarer vi å få samme statistikk borte som på OT, ja da begynner det å ligne noe. 😊
Uansett så er dette en sesong over forventningene for min del. Slik har det nå blitt en gang etter at SAF ga seg. Men jeg er optimistisk med tanke på neste sesong, selv om eierskapet kan skape problemer.
Hvis Fred er påskrudd så ville jeg startet med han i finalen foran Eriksen 😊
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og så var det deilig at De Gea reddet straffe.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Pwint, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Resultatmessig er denne sesongen godkjent og vel så det. Mot slutten i fjor spilte vi som et bunnlag - nå drar vi i land topp 3 og kan vinne to cuper.

Et godt grunnlag å bygge videre fra, la oss håpe ETH får en fair sjanse til å forsterke foran neste år. For det trengs! Tenkte å lage en mer tallbasert oppsummering av sesongen i morgen, kanskje (eller kanskje ikke) viser de underliggende tallene en annen historie?
post liked by: Pink Final, Pancho P, MektigeTHOR, Buchan, Belfastboy, Pwint, Blodfink

Deleted User 661

75 poeng. Det ga oss gull i 1996/97 det.....
post liked by: Pink Final, Buchan, MektigeTHOR, red, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Også veldig fornøyd med at vi tar oss selv i nakken og avslutter med fire seire, etter at det så ut til at vi var på vei utfor stupet for noen uker siden. Vitner om mental styrke.
post liked by: Pink Final, Buchan, MektigeTHOR, red, Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Titta litt på kampen igjen nå i kveld. Ved noen tilfeller så bare fosset Fulham igjennom og skapte farligheter, et veggspill var alt som skulle til for å avansere 60 meter og slå et farlig innlegg f.eks. Sånne ting må unngås mot City, hvis ikke blir det garantert baklengs.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
Post Reply