Bundesliga

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 430

JørgenT wrote: 26 May 2023, 00:51 supportarar av Merseysideklubben elskar å nemne den
Nettopp derfor jeg dro frem Celtic. For å slippe å nevne de andre 😉
post liked by: JørgenT
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Dortmund ligger under etter 15 minutter, mens BM leder.
Blir presset for stort for de gule tro?
post liked by: MektigeTHOR

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Tenkte jeg skulle skrive at de nok kommer tilbake.
Så satt vel nr 2. 😨
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Trodde også de skulle snu. Ser de først brenner straffe og så får dem 2-0 i trynet.
Lenge igjen, men ser ut som gullet glipper på målstreken her asså.

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

De har ligget under med flere mål på hjemmebane tidligere også for så å snu det. Lov å håpe at de får en redusering i førsteomgang eller to så de slipper å måtte score alle 3 i andreomgang. Noe de forsåvidt også har klart tidligere. Kan jo få game of two halfs.

Ser ikke kampen selv men følger med på oppdateringer.
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Følger kun livescore selv.

BM leder 2-0 nå.

Dortmund bør ha ett tidlig mål i andre ja.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
VAR syns det ikke ble så spennende, så de tok det andre målet til BM :-|
post liked by: MektigeTHOR
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser ut som presset er for stort på Dortmund gutta.
post liked by: MektigeTHOR
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Ser kampen nå, Dortmund presser som fy.
Men de er litt Chelsea/Weghorts foran mål.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og der satt den jaggu.
Det er anbefalt å se resten av denne kampen her. :D
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Bundesliga byr på skikkelig spenning ja.
BM 1-1.
BD trenger ett mål nå.
post liked by: MektigeTHOR

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Holder Köln uavgjort mot Bayern så holder det for Dortmund med uavgjort. Dortmund har i såfall frem til 90 + tillegg på å score ett mål for å vinne ligaen.

Get 2 WORK!!!
post liked by: RedTrafford, Buchan
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Nå tror jeg Dortmund må bare satse på Køln holder i mot BM, fortsatt 1-1 der.

Virker som ballen ikke skal i målet flere ganger for Dortmund nå tross alt det store presset.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og der scoret maskineriet ja. Da trenger BD to mål på overtid da.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
2-2.
Nei, her må man ta vare på sjansene man får. Særlig når man har mulighet til å ta gull på hjemmebane i siste kamp.
Jeg så siste 30 minutter av kampen, og på den tiden burde dem vel ha scoret nesten 10 mål, så her må man takke seg selv ja.
post liked by: MektigeTHOR, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Utrolig skuffet over Dortmund...Mest fordi Klopp da er den eneste som har brutt Bayern-dominansen |P
post liked by: RedTrafford, JørgenT, Buchan, Jan Erik
LUHG!

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Eit trist skue. Men kanskje ikkje overraskande faktisk. Typisk Dortmund å være best når det ikkje gjeld.
post liked by: Buchan, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Oppsummert sesong.
Det gjekk faktisk så bra det kunne gått...For Bayern. Dortmund svikta når det gjalt og Bayern fekk det eine målet dei trengte, i det 89-minutt, for å sikre ligagullet. Ein kan gjerne kalle Haller litt syndebukk også, men i det store og det heile kunne Dortmund sjølv ha avgjort kampen om ligagullet for lenge sidan så det at me fekk ein sanande og dramatisk innspurt er i grunnen deira eigen feil. Og ja, dei skulle hatt to straffar...

Mine top "picks":
Manager: Urs Fischer, Union Berlin.
Union Berlin fortsett framgongen utan dei store stjernene. Det ligg i taktikken å vinne og klatre på tabellen og trass i at eg ikkje føl Union vedig mykje er det tydleg at dei har eit prosjekt som dei er tru mot. For meg er Fischer årets manager, ikkje berre for at dei sokalla toppkandidatane sviktagrovt, men rett og slett for at Union har toppa eit longtidsprosjekt (førebels) med ein fin 4. plass og spel i europa!

Keeper: Mark Flekken.
Eit eksempel på at det ikkje akkurat er mange kandidatar som kunne bli vurdert og i ein sesong der Neuer for alvor har vore ute av det (bokstavleg talt) og Kobel, som riktig nok er brilliant, totalt sett har svikta er Flekken ein god og verdig kandidat. Mest "clean sheets" er godt nok for meg når du i tillegg hjelp klubben til ein respektabel 5. plass og EL. Ryktas til Bournemouth.

Stopper: Mathis De Ligt.
I ein sesong der Bayern på mange måtar sviktar offansivt har det gått betre bakover. De ligt har få om nokon svakheitar og er mitt topp pick på stopparplass. Det er fleire gode å ta av, men han er berre rett og slett for stabil.

Backar: Pavard og Guerreiro.
To vidt forskjellige backar her. Pavard er ein av dei aller best denne sesongen (som alltid?) og leverer solid både framover og bak. Kunne lett vore den beste stopparen også, såpass god er han defansivt, men sidan han hadde litt fleire kampar som back blir det slik.
Guerreiro har i periodar vore svak, men totalt sett, og i innspurten har han vore ei kreativ, skapande kraft nesten utanom det vanlege. Farleg på kanten, men enda farlegare når han trekk mot midten og ein fantastisk god innleggs og dødballfot.

Sentralt på midten:
Bellingham.
Å plukke ut ein sentral midtbanespelar i år er nesten umogleg, men det blir Bellingham og det er ikkje for at eg ikkje ville valgt Kimmich, Brandt, Musiala, Szoboszlai eller mange andre, men han har vore den desidert beste og viktigaste grunnen til at denne sesongen i det heile var spanande. Det er ein spelar som har bidratt både offansivt og defansivt i den grad at han står ut, og det er Bellingham. Men eg tek ikkje noko vekk frå den fantastisk spelaren, Kimmich heller.

Kant: Grifo.
I all hovedsak venstrekant som også kan operere sentralt. Grifo har levert nok ein sterk sesong som har resultert i europacupspel også neste sesong. Med 20 målpoeng (15/5) må ein kunne seie at det er så absolutt godkjent i ein sesong der Bayerns lynvingar til tider brillierer, men i det store og heile ikkje overbevis meir enn ytters naudsynt.

Spiss: Füllkrug.
Ganske så trist sesong av Bremen, men Füllkrug har stått ut som ei (bokstavleg talt?) kjempe. 21 målpoeng (16/5) og vinn det meste på hovudet. Det resuletrer i at Bremen held seg oppe med eit naudskrik, og Füllkrugs bidrag er uvurderleg.
Tillet meg å nemne ein som ikkje nådde heilt opp også: Randal Kolo Muani var den store offansive stjerne til Frankfurt, i ein ellers ganske trist sesong, eller i det minste ein sesong ein hadde forventa noko meir. 7. plass haldt akkurat ikkje til europacup spel (conference) og etter å ha overbevist i europaligaen nyleg var nok ny kvalifisering til europa minstekravet.

Sesongens...
-Mest positive overrasking: Union. Alltid positivt med meir konkurranse i ein liga som har totalt Bayern hegemoni, sjølv på ein litt dårleg sesong.
-Skuffelse: Dortmund. I ein sesong der ALT skulle bli komplett klarte dei å gong på gong gje oss håp (også nøytrale som ønska eit lite tronskifte), men gong på gong kollapsa. Både i oppgjera mot Bayern og mot antatt svakare lag.
-Tap: Sesongens tap blir dei store derbyane. Både Schalke og Hertha må ta turen ned og me vil få fire færre derby. Eller me får jo riktignok Darmstadt opp, men Frankfurt - Darmstadt har ikkje heilt den same "klangen" som "Ruhr derbyet" mellom Dortmund og Schalke, eller "slaget om Berlin". Det finnes jo sjølvsagt mange derby og rivaleri i Tyskland så SÅ gale er det ikkje, men me kjenner alle til desse.

Så kva no for Tysk fotball? Tankar, håp, ry?
(For ordens skuld må eg også gratulere vår gode venn Daley Blind!)
post liked by: Ryder, Blodfink, Pancho P

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Vil berre minne alle som likar fin og underhaldande fotball om å sjekke høgdepunkta frå første runde i Tyskland. Mykje knask!
Og gjerne eit par spenstige i andre runde også. Eit Stuttgart i storslaget versus festfotball frå Leipzig kan fort bli meget interessant!
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink

Topic author
JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Heya! Tenkte å nytte meg av "pusterommet" no i landslagspausen å ta ein liten oppsummering av kven som er vinnarar og taparar (sett på med min ekstremt begrensa kompetanse) i årets bundesliga! Ligan folk elskar å hate er tilbake med nok eit katastrofalt overgongsvindauga, så først ut er:

1. Bayern "5":
Sikra seg endeleg spissen med stor S her i Harry Kane og ein av Europas heitaste stopparar i same slengen. Det i seg sjølv kvalifiserar, for meg, til eit høgt terningkast. Når du i tillegg "robbar" din argaste konkurrent (nok ein gong) for ein av dei beste spelarane deira, Guerreiro, og ein annan rival for Laimer, begge på fri transfer, kan ein slå i bordet med ein innertiar. Men som det ofte er må vekta balanserast "noko". Pavard ut, er i mi meining ei svekking både når det kjem til rein kvalitet og breidde, og når Hernandez også går er det eit lite terningkast ned. Grevenberch var ingen hit uansett så det å få 70m euro for han og Mané, to "floppar", må seiast å vere god butikk. Når ein i tillegg sleng på "daukjøtet" Sabitzer til den meget fine pris av 19m euro, og det til ein rival er det nesten som ein kan lure på kva leiinga i Dortmund har røyka.
For meg er nok Bayern nok ein gong vinnaren, desverre...

2. Dortmund "2":
Det som er slåande med Dortmund er at dei finansielt sett driv ekstremt bra med grøne tal over heile fjøla (verkar det som). Det som derimot er trist er at dei gjer seg sjølv til ei "nesten lag" og verkar tilfreds med det.
Det verkar nesten som om heile laget er i fult kaos etter salet av Bellingham. Og for å snakke litt frå levera her så er det styret som også er problemet her. Om dei hadde hatt nokon som helst ambisjonar hadde dei jobbe for å bli eit vinnande og ambisiøst lag, ikkje eit "farmer lag". Det ser me resulatet av no. Det positive, om ein kan seie noko så grusomt om det pengedopa fotballeuropa, er at de tross alt fekk mykje peng for han. Sportsleg sett er det ei fallitterklæring. Det er også heilt katastrofe at ein spelar som Guerreiro går gratis til deira argaste rival NOK ein gong, og heller ikkje eit rødt øre frå Brighton for Dahoud, sjølv om den overgongen var overmoden. Inn kjem Nmecha, som mildt sagt er eit par divisjonar ned mtp. Bellingham og Sabitzer, som eg ikkje heilt ser korleis skal styrke laget i annan grad enn breidde. Det som dreg litt opp er Bensabaini som er ein svært god back, og fjordårets store spiss, Füllkrug. Desverre har ikkje dei første rundane vist noko anna enn eit stort tomrom etter Bellingham.

3. Lipzig "3":
Leipzig har litt det same problemet som Dortmund. Skilnaden er at dei ikkje bryr seg (for dei er ein drittklubb). Dei mista tre av dei aller, aller, aller beste og viktigaste spelarane dei har hatt i stillen nokon sinne og det einaste positive med det er at dei fekk godt betalt (og sjølvsagt at dei kanskje er svekka). Det som gjer at dei kanskje har eit litt betre utgongspunkt enn Dortmund er at dei faktis har henta svært lovande spelarar i Openda, Lukeba og kanskje spesielt Sesko. Talent i absolutt verdsklasse. Det å miste Laimer på fri transfer er heller ikkje fantastisk, men det er no slik det er. Her må Olmo jobbe overtid om det skal vere noko håp om sølvtøy.

4. Union "4+":
For å vere heilt ærleg kjenner eg ikkje fult ut til dei fleste av Union spelarane som vart solgt, men kan kommentere kjapt på nokon som kom inn. Gosens er eit stort kjøp for ein"liten" klubb som Union. Inter vingbacken er rutinert og ikkje spesielt gammal, og kan springe opp og ned venstresida i ein del år til. Ikkje ein avskrekkane pris heller, 13 mill er under marknadsverdi. Det same kan seiast om Diego Leite. Stopparen har alt vore på lån hjå Union så dei kjenner til han, men no har overgongen blitt permanent. Ein annan ringrev er Kevin Vollan. Angriparen kjem frå Monaco for pene 4 million og trass i at han ikkje er like ung og sprek lenger er det ein fin sum for ein rutinert spelar med mykje fotball i seg enda. Dei har også plukka opp ein SKIKKELEG ringrev i Bonucci. Dei får kanskje ikkje mange sesongar (eller kven veit?) med kvalitetsforsvar, men det å få han "gratis" er moglegeins ein genistrek. Med andre ord, ingen mega vindauga (som forventa?) av Union, men dei verkar kloke og snarte i det dei hentar inn.

5. Freiburg "3":
Kjenner ikkje veldig godt til deira nysigneringar, men veit såpass at deira nye spiss, Adamu, fort kan bli ein hit. Det har me sett før frå spissar frå RB Salzburg. Prisen på 6 million avskrekkar heller ikkje for eit ungt talent. Mest merkbare namn ut døra er Schade og Flekken, begge til Brentford. Eigentleg eit litt "negativt" vindauga, men i og med at dei i det minste fekk litt penger i kassa, og sannsynlegvis eit stort spisstalent, kan ein vel ikkje seie altfor mykje.

6. Leverkusen "4+":
I Leverkusen/Neverkusen ser dei ut til å gjere god butikk i år. Dei har riktignok gitt slipp på nokon av dei mest toneangivande spelarane som Diaby, Bakker og Demirbay, men dei fekk ganske gode pengar for dei. Samstundes har dei henta inn godt skyts med Tella frå Southampton, som verkar å vere ein direkte erstattar for Diaby. Xhaka og Hoffman er rutinerte, men har også fleire gode år att, samt vår eigen Kovar som potensiel backup keeper. Den store snakkisen er likevel Boniface som skal leie angrepet. Den langstrakte ex Glimt spelaren har kanskje ikkje dominert Belgisk fotball, men etter overgongen til Leverkusen har han i det minste fått ein pangstart med fire på tre (kampar), samt to assist. Om han fortsett i dette tempoet kan det bli farleg både i bundesliga og for forsvarar som møter Nigeria.

7. Frankfurt "3-":
Til slutt (i denne omgong) Frankfurt.
Ein skulle nesten tru at eit lag som vann Europa ligaen såpass nyleg ønska å satse, og det har dei forsåvidt, men kanskje i revers? Dei store stjernene Kolo Muani, Lindstrøm og Sow er ute og inn er fleire u21 spelarar, og medan eg ser at dette kan vere ein god strategi både for framtida og økonomisk er det sannsynleg at det ikkje er så bra reint sportsleg. Det viser også tabellen trass i at det er tidleg. Om desse ungdommane før god kjemi og utvikling kan derimot prosjektet vere meget interessant.

Det var alt eg orka i denne omgong. Ta gjerne del i debatten om de er interesserte og ha ein fin dag.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Ryder, Pancho P, Blodfink
Post Reply