Samletråd internasjonal fotball

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 430

Pancho P wrote: 21 May 2023, 22:53 Javier Tebas
Har visstnok nettopp gått til motangrep på Vinicius jr på twitter, etter at sistnevnte la ut en tweet tidigere i kveld, om manglende oppmøte til møter for å diskutere rasismen han har blitt utsatt for tidligere.
For en nedsnødd fyr 🤦

post liked by: messilingard, RedTrafford, Buchan, Pancho P, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Tebas er ikke særlig populær i Barcelona heller, kanskje har LaLiga fått en president som klarer kunststykke og havne på feil side med både Real Madrid og Barcelona?

Uansett, her burde det vært en PR-rådgiver på jobb. Rådet burde vært "Motstand mot rasisme eller hold kjeft".
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Beta 2.0, Buchan, Pancho P, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Tebas påstår at Vini ikke har møtt opp til de møtene han selv har bedt om. Mener Vini fornærmer La
Liga...
"Før du kritiserer og fornærmer LaLiga , må du informere deg ordentlig Vinijr "

Han sier også at de har jobbet sammen før for å løse problemet...Om mine spanskkunnskaper er nogenlunde i vater :yikes:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Litt rar oversettelse av Tebas når man trykker oversett-knappen på Twitter

Siden de som ikke skal forklare deg hva det er og hva det kan gjøre
@LaLiga
i tilfeller av rasisme, har vi forsøkt å forklare deg det, men du har ikke møtt opp på noen av de to avtalte datoene du selv har bedt om. . Før du kritiserer og fornærmer
@LaLiga
, er det nødvendig at du informerer deg ordentlig
@Vinijr
. Ikke la deg manipulere og sørg for at du fullt ut forstår hverandres kompetanse og arbeidet vi har gjort sammen.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vini oversatt:

Det var ikke første gang, ikke andre eller tredje. Rasisme er normalt i La Liga. Konkurransen mener det er normalt, det gjør forbundet også og motstanderne oppmuntrer det. Jeg er så lei meg. Mesterskapet som en gang tilhørte Ronaldinho, Ronaldo, Cristiano og Messi tilhører i dag rasister. En vakker nasjon, som ønsket meg velkommen og som jeg elsker, men som gikk med på å eksportere bildet av et rasistisk land til verden. Jeg beklager for spanjolene som ikke er enige, men i dag, i Brasil, er Spania kjent som et land av rasister. Og dessverre, for alt som skjer hver uke, har jeg ikke noe forsvar. Jeg er enig. Men jeg er sterk og jeg vil gå til slutten mot rasister. Selv om det er langt herfra.
post liked by: RedTrafford, Beta 2.0, Buchan, Pancho P, Pink Final, Can2
LUHG!

Deleted User 430

Må jo bare "elske" en sjef som mener at en spiller som har blitt rasehetset i ca en tredjedel av ligakampene hans i år, pluss i andre kamper mellom andre lag, er den som fornærmer ligaen..
Snakk om å ikke kunne lese rommet 🙄

Ikke minst er det ganske rått at det er spilleren selv som har bedt om disse møtene. Ligaen, og sjefen, gir jo tydeligvis blanke f..
Automatisk poengtrekk, typ 10 poeng pr gang, bøter og tomme tribuner, burde være et minimum.
post liked by: RedTrafford, Ryder, Beta 2.0, Buchan, Pancho P, Pink Final, Can2

Deleted User 430

Bra artikkel, men skremmende lesing..

post liked by: Buchan, Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Svært tankevekkande, @Steinar Stenseth, og eg nektar å tru at Tebas kjem til å løfte ein finger for å bli kvitt problemet med bakgrunnen han har. Å skyve Vinicius framfor seg for så å hive han under bussen burde vere nok til å få fjotten fjerna.
post liked by: RedTrafford, Buchan, Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16318
Liker mottatt: 10525

Da ble det 10 poeng trekk for Juve allikevel.
CL plassen ryker da.
Ligger under 3-0 for Empoli nå forresten.
post liked by: Blodfink, Buchan
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Den gamle dame er ikke helt stabil i bokføringen :cash:
post liked by: RedTrafford, Buchan
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Likevel har de fortsatt mulighet til å havne over Roma. Pogba i Conference League og Mourinho utenfor Europa? Kall meg gjerne smålig, men kjenner tanken gjør meg glad…
post liked by: Buchan
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Ser ikkje heilt korleis Vinicius Junior kan fortsette i La Liga. Greit nok at han er tøff i skallen, men dette går over alle støvleskaft.
Image
post liked by: Buchan, Pink Final, JørgenT, Can2
It's Squeaky Bum Time!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Det er så hårreisande at det finnes (millionvis av) folk som gjer og tenker slik! Faktisk skremande.
Men på den "positive" sida er han hjarteleg velkommen til den raude delen av Manchester!
post liked by: Pancho P, Can2
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Leste en plass at han skal signere ny kontrakt med RM så han blir nok der.
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Fasit på "hvordan feire ligatittel"...?

post liked by: Belfastboy, Ryder
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987


Messi har signert for Beckham og Inter Miami. Droppet et statsbudsjett i lønn for å spille i Saudi Arabia og lot kompisen Xavi klare seg uten veteranen i Barcelona. Uansett fint at ikke alle over 30 år går til Saudi Arabia selv om at Messi sikkert vil tjene en fin slant i Miami også. Florida har for øvrig ingen skatt på inntekt så Messi slipper å tenke så mye på det også.
post liked by: Belfastboy
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Logisk valg, med tanke på skattehistorikken hans… 🙄
Post Reply