(PL) Tottenham Hotspur - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

selje
Posts: 136
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 39
Liker mottatt: 391

Bruno valgte kraft, og det ble sannsynligvis skjebnesvangert ja 🙄

Deleted User 430

Ryder wrote: 27 Apr 2023, 23:22 Liverpool kommer inn med 5. plass (for det er vel slik det fungere?)
Heldigvis ikke. Et land får 5 plasser kun om vinneren av CL eller EL ikke havner topp 4 i hjemlig liga.

Edit;
I det nye formatet fra 2024 kan 5. plassen kvalifisere seg basert på nasjonens innsats i e-cup tidigere år. Helt kokos det også..
Last edited by Deleted User 430 on 27 Apr 2023, 23:32, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Buchan, Blodfink, RedTrafford, messilingard, Belfastboy, red
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13309
Liker mottatt: 8511

Ryder wrote: 27 Apr 2023, 23:22 Typisk om City vinner CL og Liverpool kommer inn med 5. plass (for det er vel slik det fungere?)
Definisjonen på tap-tap-situasjon.
Nei. Berre dei fire beste laga får CL, uansett om City vinn.
post liked by: Buchan, Blodfink, RedTrafford, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16963
Liker mottatt: 10884

Er du sikker @Pancho P ? (jeg har ikke sjekket altså)

I så fall hjalp det på kvelden igjen :-|
post liked by: Pancho P, Buchan, Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Takk @Steinar Stenseth og @Pancho P. Da blir innspurten lettere å bære 😅
post liked by: Pancho P, Buchan, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13309
Liker mottatt: 8511

RedTrafford wrote: 27 Apr 2023, 23:37 Er du sikker @Pancho P ? (jeg har ikke sjekket altså)

I så fall hjalp det på kvelden igjen :-|
Jepp. https://en.as.com/soccer/premier-league ... -league-n/
post liked by: Buchan, RedTrafford, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Apropos elendig: er Semb den beste kommentatoren Viaplay har? Siden han kommenterer studio-kampen liksom..
post liked by: MektigeTHOR
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13081
Liker mottatt: 5009

Pancho P wrote: 27 Apr 2023, 23:31 Nei. Berre dei fire beste laga får CL, uansett om City vinn.
Ja, det stemmer det. Var det ikke en sesong som vinneren av CL (Chelsea?) var utenfor topp-4 og tok plassen til det laget som ble nr. 4 (Tottenham?). Kan godt hende jeg husker helt feil her.

Og i hvert fall så lenge City er blant de 4 beste i ligaen så går i hvert fall ikke noe plass til nr. 5 - det er jeg 100% sikker på.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

RedTrafford wrote: 27 Apr 2023, 23:16 Står mellom oss og Pool nå. De vinner nok de fleste kampene som er igjen, men de er ikke så overbevisende heller da.
Tenker at tre seire bør holde.
Håper tre seire holder ja. Men tror vi kan ende opp med å måtte vinne fire (72 poeng).

Liverpool har bare to bortekamper igjen (mot Leicester og Southampton). Og er så gode på Anfield at de kan klare å vinne de fire de har der.

Heldigvis er to av de mot Spurs og Villa, så på en eller annen måte kommer de i hvert fall til å ødelegge for hverandre.

De to andre hjemmekampene deres er mot Brentford og Fullham. Så ingen topplag igjen for de, men de fleste av de lag som på en god dag er vanskelige å slå. Så ja, tre seire bør holde.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18943

messilingard wrote: 27 Apr 2023, 23:23 Jeg fortsetter med Martial, som er så jævla nonchalant
Støttes.
Fred-analysen også. Og Rashford's

Jeg er også enig i at AWB ikke kommer fort nok inn for å blokke, og at han jogger litt mye. Men han har også en del som er bra (mener jeg), det er en sykdom vi har på alle backene dette med å ikke være aggressive nok. Disse svakhetene har jeg kritisert Shaw for siden han kom tilbake etter beinbruddet for mange år siden. Han sover og jogger litt mye ute på backen han også, selv om han har fått et oppsving under EtH (i likhet med Dalot og AWB) Han gjør seg bedre i midten godeste Shaw.

Nå er det ingen tvil om at ny back er på lista til sommeren. Kane kommer forhåpentligvis, Martial går, pluss en 23-24 åring inn på midten. Og en keeper, pluss en stopper og en spiss til og en MB til :hah: Er jo seriøst ment, men det skjer nok ikke...

Problemet til United er jo helt klart at de slutter å være et lag når det butter i mot, da skal bl.a Rashford ordne alt selv som du nevner. Og det blir bare ustrukturert, nonchalant og frustrerende for oss fans å se på dem.
post liked by: messilingard, Belfastboy, RedTrafford
LUHG!
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

What if Man City win the Champions League?

This will have no effect on the Premier League as Man City will finish in the top four. There is no "drop down" of places to give a fifth Champions League spot.

Hvis vi vinner FA-cupen og kommer topp 4 så går også 6. plassen til Europaligaen så vidt jeg vet
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pwint

MektigeTHOR
Posts: 459
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 810
Liker mottatt: 1241

andRED wrote: 27 Apr 2023, 23:46 Apropos elendig: er Semb den beste kommentatoren Viaplay har? Siden han kommenterer studio-kampen liksom..
Semb er så tørr at man får problemer med å puste.
Enkelte har den evnen at de prøver å snaaakkezzz deg til søvne.

Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your head, in your head?
Zombie, zombie, zombie-ie-ie-ie, oh
Do, do, do, do
Do, do, do, do
Do, do, do, do
Do, do, do, do
Another mother's breaking
Heart is taking over
When the violence causes silence
We must be mistaken
It's the same old theme
Since nineteen-sixteen
In your head, in your head, they're still fighting
With their tanks and their bombs
And their bombs and their guns
In your head, in your head, they are dying
In your head, in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie
What's in your head, in your head?
Zombie, zombie, zombie-ie-ie-ie
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh, eh-eh oh, ya-ya
post liked by: RedTrafford, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18943

Som nevnt tidligere så tenker jeg to uavgjorte mot Villa og Brighton er sannsynlige resultater for United nå. Liverpool vinner sine to neste matcher mest sannsynlig. Da er det 3 poeng mellom oss og dem med 1 kamp til gode i vår favør. Håpet er at vi tar 3 i stedet for 2 poeng, da har man økt sjansen.

Det beste vil være å ta 6 poeng :hah: , men 4 er meget velkomment, alt mindre enn det vil skape litt vel mye spenning. Så lenge Liverpool vinner sine to da, det er ikke bankers, men det mest troverdige tipset. Jeg tror de vinner resten jeg...

Som alltid: United kan finne på hva som helst, det har vi sett i 10 år nå. Så kun når det er vitterlig umulig å ta igjen de røde djevlene vil topp 4 bli notert her i gården.
post liked by: red, MektigeTHOR, RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Nå har jo ikke Liverpool klart å sy sammen ei seiersrekke på noe punkt tidligere i sesongen, men de bør jo ha kvaliteten til det. Nå har de vel bortimot skadefri tropp også, Jota er tilbake og scorer , og så plutselig Luis Diaz komme innpå forleden. Så vi må være våkne, ja.
post liked by: red, Blodfink, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14529
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22962
Liker mottatt: 18943

Bortebane-problemene gikk altså ikke over i går heller. Innbytterne fungerte heller ikke optimalt.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
Post Reply