(PL) Nottingham Forrest - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8983

Kan vel forøvrig legge til at Lindelöf spiller ufortjent lite, bør absolutt være foran Maguire i køen etter min mening. En ting er at Maguire ikke spiller med særlig mye selvtillit og at hans prestasjoner er svake, men Lindelöf gjør mye svært mye riktig i dag etter min mening. God med ball, tar duellene og er tryggheten som trengtes bak der i dag.
post liked by: Pink Final, Ryder, RedTrafford, Jan Erik, Pancho P, FigoFernandes, Schmeichel, Blodfink, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Enig det @Blodfink
Mener også det jeg skrev.
Det er to ting som må bedres. Det ene sitter i hode, nemlig 'valg' og det andre sitter rett og slett i høyrefoten :D
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Kanskje Lindelöf har lært litt av Martinez, både håper og tror han kan få til noen av de geniale pasningene til Martinez, både igangsetting og langpasninger.

Må unngå at de to stopperne og Gea spiller for mye trekant baki der, har for ofte endt opp med enten sjanse imot eller innkast i beste fall.

Ellers er det jaggu snodig hvordan en fin fin United seier påvirker humøret utover kvelden :D
post liked by: Pink Final, Pancho P, messilingard, Blodfink, Buchan
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Blir fem veldig tøffe kamper framover:

Sevilla (EL)
Brighton (FAC)
Spurs
Villa
Brighton

Tror seieren i dag kan vise seg å bli utrolig viktig. Men klart - unngår vi tap mot Spurs er vel mye gjort, og de siste kampene etter disse er relativt enkle.

Spurs har igjen Newcastle, Liverpool og Villa borte.
Brighton har igjen oss, samt Villa og Arsenal borte og City hjemme. Villa har Brighton, Spurs, Liverpool og oss.

Mange sekspoengere inni der…
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Schmeichel, Blodfink, Jan Erik, Buchan, messilingard
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Må innrømme at dette virkelig bygget opp under optimismen min etter fadesen mot Sevilla. Da var jeg skikkelig pessimistisk og negativ, men optimismen har sakte bygget seg opp igjen mot i dag etter å ha fått tenkt litt mer rasjonelt på ting, og fikk seg en real opptur etter dette resultatet. Jeg har nå veldig stor tro på topp 4, selv om jeg tror det blir langt fra noen enkel plankekjøring pga det tøffe kampprogrammet. Det forutsetter imidlertid at de fleste nøkkelspillere holder seg skadefrie eller uten utestengelse resten av sesongen. Vi er genrelt ganske gode og vanskelige å spille mot når vi får ha både Casemiro, Fernandes og Eriksen på banen samtidig.

Synes Maguire spilte seg opp noe etter første omgangen, men jeg er definitivt enig i at Lindelof er bedre å ha som backup. Så håper vi beholder svensken og selger Maguire etter sesongslutt. Helt i starten tenkte jeg "Huff, skal det bli en slik kamp" etter at han pådro seg et gult kort etter bare et par minutter og hadde noen dårlige involveringer. Følte meg definitivt mer utrygg og nervøs på grunn av han, men synes han forbedret seg noe etterhvert.

Av spillere som ikke er nevnt synes jeg også Martial hadde en del gode involveringer og var frisk, men skulle ha scoret eller hvertfall ha truffet mål på headingen sin. Men man merker definitivt stor forskjell på om han eller Weghorst er på banen! Mulig jeg er veldig negativt innstilt til Weghorst men det føles nesten som å spille med en mann mindre. Oppfatter at Ten Hag er uenig i det, så jeg får bare stole på at han ser noe jeg og andre ikke ser.

Ellers synes jeg også Eriksen og Antony var veldig gode, synes faktisk Eriksen var hakket bedre enn Fernandes. Synes generelt Eriksen er tryggere i pasninsgsspilet sitt, føler at Fernandes "slurver" litt mer og ikke er like "nøyaktig" og trygg. Men veldig god kamp av nesten samtlige i dag.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Pink Final, Ryder, Buchan, messilingard
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Fikk ikke sett kampen, viktig seier. Har sett målene, og det var bra spill under begge mål.
Det ble maks uttelling i topp fire kampen denne helgen.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
Post Reply