(EL) Manchester United - Sevilla (13-04-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8257

Det er viktig å "skrive seg opp", @Pink Final😊 Eg reknar oss som favorittar mot Sevilla, sjølv med Varane, Martínez, Shaw, Bruno og Rashford ute. Likte svært godt det eg såg av Martial og Sabitzer. Eg trur østerrikaren fort blir signert på permanent basis og Martial må vere tett på den perfekte Ten Hag-spissen, som det også blei nemnt i kamptråden. Berre så synd at han er laga av porselen...
post liked by: Pink Final, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Kan ikke med min beste velvilje være enig i at vi spilte en god kamp, @Pancho P og @Pink Final, men det er greit 😁

For min del har det ingen ting med resultatet å gjøre, begge baklengsmålene var freaky uflaks som skal skje to ganger i året, ikke to ganger på åtte minutter. Men jeg satt og var sur og oppgitt over hvordan vi spilte selv på 2-0. Over hvor slurvete og unøyaktige vi var, hvor stor risiko vi spilte med. Over hvordan vi ga fra oss kontrollen og initiativet mot et lag som ligger fem poeng over nedrykksstreken i La Liga.

Vi hadde en håndfull glimrende angrep den første halvtime der vi spilte dem helt ut og der de ikke fant ut av grepet vårt med å kjøre opp Sabitzer mens Martial la seg dypere. Men også i første omgang var det ekstremt mange pasningsfeil på egen halvdel - feil en bedre motstander ville straffet hardt. Casemiro var rusten og hadde en svak kamp, Bruno så langt bak er en risiko som var verdt og ta og som betalte seg før pause - etter pause ble han eksponert.

Mener likevel fortsatt at vi er 60/40-favoritter til å gå videre. Ingen ting av dette betyr at jeg mister tro på prosjektet eller synes vi har hatt en dårlig sesong. Men det er mange kamper og prestasjoner som viser hvor langt vi har igjen å gå og hvor mye som mangler. Det som er bra er at jeg er helt sikker på at ETH ser det samme og vet hva som skal til.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

Ryder wrote: 15 Apr 2023, 11:57 Mener likevel fortsatt at vi er 60/40-favoritter til å gå videre
Enig i hele posten din bortsett fra at jeg sier 50/50 at best.
post liked by: Ryder
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vi vil mangle stopperparet og Bruno, ellers er det gode sjanser for at Rashford og Shaw er tilbake og at Eriksen er moden for å starte.

Det skal uansett være et bedre lag enn årets Sevilla-utgave. Men vi kan ikke spille enda en kamp på dette nivået, da ryker vi.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

Sevilla står med 7-2-1 siste 10 hjemme, det er alle turneringer inkl. en treningskamp
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply