Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No har The Tominaytor berre Højlund og Ronaldo framfor seg på toppscorarlista i kvaliken. Han må vere verdt 100 millionar pund no. Og Newcastle har råd til å betale Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Og så puttar han igjen
Var vel spiss i sine enda yngre dager Scott McT, er vel blitt 26 allerede, åra går. Kan jo være at han kan hives inn på topp ja, komme inn når Weghorst går tom.
Innlegget er likt av: Buchan, JørgenT, RedTrafford, Pink Final, Can2
Meget sterkt levert av ham altså, er litt typisk Fergie-spiller McT. Har lyst til å spille mer fast, må kanskje ut av United da. Vi får se om han spiller mot Newcastle nå da.
Innlegget er likt av: Buchan, RedTrafford, Pink Final, Can2, Belfastboy
Må vel bevise igjen over tid, den skotske skotten -eller McTommy9 som Hr.Stokke ynder å kalle han.. MEN, jeg har ikke helt gitt han opp ang. en framtid i United, Scott-fan som jeg er.
McTominay som midlertidig spiss er faktisk ikke en elendig idé, spør du meg. Han har jo spilt spiss i aldersbestemte klasser, og han er en bedre avslutter enn Wout, mer fart og god motor til pressjobben. Vi har jo også sett at ETH har skjøvet ham fram i banen ved enkelte anledninger, så han er nok heller ikke helt fremmed for tanken.
Innlegget er likt av: Can2, JørgenT, Pink Final, Cola2