Tvilsomme eller rett og slett korrupte forhold

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Leser at PSG valgte å chartre et privatfly for å dra til bortekampen mot Nantes - istedenfor å velge hurtigtog som ville tatt to timer.

Skal ikke lage noen klima-greie, men PSG sine eiere driter jo i menneske rettigheter, da driter de i hvertfall i klima skal gudene vite.
De kom selvsagt dårlig ut av det også, og Mbappe så jo bare ut som en liten snørrunge.

Skjønner at det kan være spesielle grunner (sikkerhet osv) til at de tok fly, men ble bare kvalm av hele pressekonferansen. Kan i hvertfall oppføre seg om de var 15 år i det minste.
post liked by: Pwint, Can2, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Slettet et par innlegg her nå på grunn av politiske meninger. Sikkert strengt i noens øyne, men det er linjen vi har lagt oss på her inne. Det eksisterer andre arenaer å diskutere politikk på.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Ganske sikker på at gutteungen i huset på snart 12 hadde klart seg bedre på PK enn de fra PSG som kom bare med svada.
Er ingen klima forkjemper selv. Bruke hode, sunn fornuft og respektere problemstillinga er i hvertfall 1000 ganger bedre..
Den ligger ute på tv2 sporten @Pangaea
post liked by: Can2, Blodfink, Jon Andreas

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

RedTrafford wrote: 06 Sep 2022, 22:47 Den ligger ute på tv2 sporten
Nesten så eg angra på at eg såg den. Var jo grusom "2. hand embarrassment" som det heiter.
At det går an å bli så ignorant (skal ikkje dra det så mykje lengre), men på heilt generelt grunnlag syns eg det er heilt innafor om verdsstjerner tek "litt" ansvar med all den publisiteten og inflytelsen dei har å i det minste viser respekt for saker som mange syns er alvorlege (og som er det ettersom folk faktisk svelt i hjelp pga. klimaet med meir). Er ikkje alle som kan dusje i sveitsisk flaskevatn på dagleg basis. Dessutan skulle ein faktisk tru at 2 timar kvar veg med tog er kjappare eller i det minste omlag like raskt som fly mtp. at det må ta av og lande og takse inn og ut og flyplassar ligg gjerne ikkje midt i sentrum. Medan lyntog er berre å starte og stoppe og stasjonar ligg vel stort sett midt i sentrum eller nært?
post liked by: Ryder, Can2, RedTrafford, Blodfink, Jon Andreas
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 06 Sep 2022, 22:26 Slettet et par innlegg her nå på grunn av politiske meninger. Sikkert strengt i noens øyne, men det er linjen vi har lagt oss på her inne. Det eksisterer andre arenaer å diskutere politikk på.
Best å følge mantraet fra NRK og VG ja. Ikke bra å mene noe annet, eller å se på ting med litt mer fugleperspektiv. Vi snakker om korrupte forhold i fotballen, men fytti rakkeren. De er jo nøytrale engler i forhold til hva som skjer i den politiske sfæren.

(Dere får vel heller bare slette dette også, inntil jeg evt mener de "riktige" tingene)
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

@Pangaea

For det første så slettet jeg ikke bare ditt innlegg. For det andre så ble det avgjort tidligere i sommer at vi holder politiske diskusjoner på andre arenaer enn akkurat dette forumet. Her holder vi oss til fotballting. Jeg har ingen plan om å modere en debatt om krigen i Ukraina, ei eller bryr jeg meg noe særlig hva du mener om saken. Slik jeg ser det så får man respektere at vi holder oss unna akkurat slike temaer her inne, spesielt når eksisterer nok av alternativer til å diskutere dette. For å gjøre det usedvanlig enkelt for deg, skal man være her inne så må man forholde seg til de bestemmelsene som blir gjort av forumeier og modteam. Har du forslag til endringer er du mer enn velkommen til å komme med disse i for eksempel denne delen av forumet.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Dette er den beste tråden for slikt, skulle eg tru...


https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ten-er-fin


Ikkje rart det går dårleg for Arbeiderpartiet for tida :dead:
post liked by: RedTrafford, Can2, messilingard, Buchan, Pwint, Jon Andreas, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

😅 Hadde jeg vært AP medlem hadde jeg blånektet å stå opp å synge denne sangen. 😬 Registrerer at Støre har gått på enda en smell. 🫣
post liked by: messilingard, Buchan, RedTrafford, Pwint, Pancho P, Blodfink
Kong Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Skal ikke mene så mye politisk her. Men når det gjelder røde partier, så liker jeg det like lite som røde Liverpool.
post liked by: Pwint, messilingard, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Det hadde tatt seg ut om nokon plutseleg hadde stemt i med:

"We are the Pride of all Europe
The cock of the North
We hate the Scousers
The Cockneys of course (and Leeds!)"
post liked by: messilingard, Pink Final, Blodfink, RedTrafford, Can2, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2590
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11854
Liker mottatt: 7606

post liked by: Can2, RedTrafford, JørgenT
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Fyren har mangelfullt utviklede sjelsevner. Alle vet at alle vet at han og FIFA er korrupt. "Hvorfor er media så slemme med meg!?". Hvilke mekanismer er det som virker -eller ikke virker, når man kan drive på sånn i 2023...
post liked by: Pwint, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Enda godt at han blir betalt i samsvar med den flotte jobben han gjør. Er jo så flink gutt :hah:

(Infantino er fyren det ref. til i postene over her, og i denne om nye lesere lurer)
Last edited by Blodfink on 19 Oct 2023, 19:18, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Can2, RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

Så mini-dokumentarserien Super League: The war for football i går..

For en nydelig bukett med navlebeskuende, maktsyke og pengegale menn uten et snev av selvinnsikt 👏👏

Anbefales for den som enten har skikkelig lyst til å miste gleden med fotballen eller bare bli så sint og provosert at man blir kvalm..
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Pink Final, Can2, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6596
Liker mottatt: 6960

@Steinar Stenseth Skal fotball gi glede? Nei, det kan jeg ikke tro...
post liked by: Pink Final, Pancho P, Rød Pølse, Blodfink
Post Reply