[PL]Liverpool - Manchester United (05-03-2023)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Det sitter dypt å ryke på den måten for den største rivalen, det er nedverdigende. Fra et fotball-perspektiv finnes det ikke noe verre. Dette resultatet vil gå inn i historien, men det vil blinke konstant rødt og aldri bli glemt :yikes:

Men håper som deg at spillere og management børster det av seg fort@StretfordEnd. Så jo et par meldinger om at dette ikke skulle definere sesongen etc. Men det er ikke så lett å rette opp noe. Ikke før neste sesong i hvert fall.
post liked by: RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Måtte flire godt når jeg hørte Rio og Evra snakke om den gangen Carragher taklet Nani stygt i 10/11 og det ble tumulter: Scholes kom tuslende bort etterhvert og så på Nani, som faktisk gråt, Scholes: "No, not this" og så gikk han bare igjen. Ferguson skreik til Nani i etterkant: "For your sake, I really hope that leg is broken!"

Det var tider!
post liked by: red, RedTrafford, Can2
LUHG!

Deleted User 430

Ryder wrote: 07 Mar 2023, 10:47 Vi får nok bare være uenige om hvor stort problem dette er og i hvor stor grad det har hemmet oss denne sesongen.
Agree to disagree, ja. Null problem med det 😁
Det sagt så har jeg ikke sagt at det har hemmet oss denne sesongen, men det er pga helt andre ting enn han som kaptein, i mine øyne.
På samme måte som du beskriver kroppsspråket til Maguire som noe du ikke liker, selv om det også kan tolkes dithen at du mener det har hemmet oss på banen, så liker ikke jeg det Bruno holder på med i motgang.
I medgang ser alle ut som gode ledere. I motgang, derimot.. Forhåpentligvis er han en bedre leder i garderoben enn han er på banen når det virkelig butter imot. Det å skru av når du ligger under 3-0 er, og blir, for meg fullstendig uakseptabelt.
post liked by: RedTrafford, Ryder, Cola2
User avatar

Topic author
Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

Definer motgang 😋

Synes Bruno er eksemplarisk i så å si alle kamper der vi ligger under og jakter poeng eller seier. Han skrur ikke av når vi får et mål eller to i sekken, tvert imot, han løper enda mer, går foran og driver opp tempo og intensitet og er svært ofte den som tar tak i kampen for oss og skaper mulighetene. Akkurat det gir jeg meg ikke på. 😉

Situasjonen på Anfield var ekstrem, av typen de fleste toppspillere opplever veldig få ganger i løpet av en karriere . Vi kom som favoritter men ble latterliggjort og pissa på, vi lå vel under med minst 4 eller 5 på tidspunktet disse episodene skjedde, og vi hadde ingen vei tilbake inn i kampen. Ten Hag hadde til og med begynt å ta ut nøkkelspillere for å spare dem. For en vinnerskalle/dårlig taper (som en kaptein bør være IMO) er det menneskelig og forståelig at det renner over, selv om vi er enige om at det ideelt sett ikke skal skje og at det bør tas tak i.
post liked by: Pink Final, Can2

Deleted User 430

Ryder wrote: 07 Mar 2023, 15:12 Definer motgang
Følelsesmessig tilstand av at ting går imot.. 😉
Neida.. Tenker på når det går imot han/når han ikke lykkes. Da blir det mye frustrasjon og fakter. Det har skjedd siden han kom, ikke noe enkelttilfelle de tingene der.
Enig i at han er den som løper mest og prøver, men det er ikke noe annet enn å forvente, i mine øyne. Det er når det ikke funker og/ det kanskje kommer ytterligere en baklengs. Da slås ofte bryteren av til overspilling, negativit kroppsspråk, slappere innsats, gestikulering/sutring, osv. Ting som avviker fra normalen, om du vil. Det er ting jeg ikke liker å se fra en kaptein, rett og slett. Ønsker meg, enkelt og greit, en kaptein som trykker til hardere og viser sinne/følelser når det lugger litt ekstra, ikke en som filmer og sutrer som en trassen 2-åring.

Ang forrige kamp så startet dette allerede da han ikke fikk straffe på 3-0, ikke etter det 4. eller 5..

Så ja.. Enig i at han er en katalysator i medgang og når han får ting til å funke selv når vi ligger under, men når det virkelig lugger, uavhengig av stilling, da er det noe helt annet..
post liked by: Ryder
Post Reply