(EL) Manchester United - FC Barcelona

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Kan være det hjalp å få bort en viss portugiser @Ryder.
Men for all del, Ten Hag er fantastisk 🤩
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Ryder, Måns
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Juventus neste?
Med urokråka Pogba på banen :-|

Nei, stemmer det, liker seg vel best i Dubai eller USA eller noe sånt han ja :-|

Men tar gjerne Juve allikevel :D
post liked by: Pancho P, Blodfink

Deleted User 430

Mr H wrote: 23 Feb 2023, 23:08 men var ikke nivåforskjellen mellom oss og peps barca større da enn hva forskjellen mellom oss og verdens beste lag (hvem nå enn det er, ingen soleklar #1 pdd)er nå?
Pep sitt Barcelona er vel kanskje det beste laget i historien, så det skulle bare mangle at avstanden er mindre nå.
Tror nok dessverre vi fortsatt er rimelig langt unna de aller beste lagene, men vi er på vei til å minske gapet, helt klart.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Herlig å se engelsk TV etter kampen med intervjuer. Scoles og Van Persie i dialog med ETH er herlig å høre på. ETH sier at han visste at med Antony og Garnaicho ville man få mye fart og løp inn i bakrom, i tillegg ville man få gode dribleferdigheter på vei framover. Sultne gutter fra benken som gjør en forskjell når de kommer inn.
post liked by: Pwint, Ryder, RedTrafford, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Image
post liked by: Ryder, RedTrafford, Pwint, Pancho P, Mr H, Blodfink, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Haha, nå lo jeg høyt her!
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pancho P, red, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Hehe, herlig bilde😃😃😃
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Du må gjerne snakke ned Barcelona, @Steinar Stenseth, men dei er fortsatt eit formidabelt lag, sjølv om dei gjorde det svakt i CL i år. Du er ikkje eit middels lag når du ledar La Liga med såpass stor margin til Real Madrid. Poenget mitt var uansett mest at vi har ei heilt anna tilnærming til toppkampane og kampane i Europa enn også mange Ferguson-hadde. Der vi særleg etter triumfen i '99 satsa på å bli meir "kontinentale" og kontrollerande, framstår vi no som heilt respektlause, uansett kven motstandaren er. Personleg synest eg dagens utgåve av United er meir underhaldande enn dei aller fleste United-laga på 2000-talet.
post liked by: Torquemada, red, RedTrafford, Pwint, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Får være enige om å være uenige ang dagens Barcelona, @Pancho P. De er gode på hjemmebane, ja, men ikke formidable i mine øyne. Real har vært svake, AM og Sevilla helt opp tur. Blir fort litt vann mellom båtene når det er lite konkurranse 😊

Enig i at tilnærmingen til kampene nå er annerledes og mer positive, men det er umulig å sammenligne CL-kamper mot EL da det er et markant dropp i kvaliteten. Vi er på vei, men før vi faktisk spiller i samme turnering og mot bedre motstand, som vi gjorde på den tiden, blir det vanskelig for meg å sammenligne.
post liked by: Torquemada, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Steinar Stenseth wrote: 23 Feb 2023, 23:47 Får være enige om å være uenige ang dagens Barcelona, @Pancho P. De er gode på hjemmebane, ja, men ikke formidable i mine øyne. Real har vært svake, AM og Sevilla helt opp tur. Blir fort litt vann mellom båtene når det er lite konkurranse 😊
Tja, hvor mange klubber i Europa er bedre enn Barca per dags dato, da? Bayern definitivt, kanskje City og Arsenal. Napoli og PSG på en god dag om man legger godviljen til, selv om jeg ville holdt Barca som knepne favoritter mot begge. Real? Godt mulig, men de slipper ikke Barca 8 poeng foran seg frivillig.

Det kan godt hende vi overvurderer dem (og de holder selvsagt ikke nivået til de gylne årgangene), men da undervurderer vi samtidig nivået i PL. Om United er på nivå-ish med klubbene nevnt over, er vi jo per definisjon i europatoppen. Vi er fortsatt ikke BEST, men slik vi ser ut nå hører vi med i sjiktet rett under.
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

RedTrafford wrote: 23 Feb 2023, 22:59 Hva nå FDJ, er dette en klubb du fortsatt ikke vil til.
Hans eventuelle siste rest av United-ønske ble blåst ut av Bruno i går :hah:
Han elsker jo byen han bor i nå, (eller dama hans tenker jeg). Hu er sjefen.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Da blir det Real Betis i neste runde. Kul klubb, men ikke det letteste vi kunne trukket.
post liked by: Blodfink, Pancho P, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Betis er min klubb i Spania, jeg er nøytral i de kampene, neida. Betis skal rett ut av turneringen :strong:
post liked by: Pancho P, RedTrafford
LUHG!
Post Reply