Anthony Elanga

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 595

Elanga er eksemplarisk. Virker å ha helt lik treningsmentalitet som Ronaldo. Som du sier, det er tydelig et spesielt forhold mellom de to. Det så vi og på banen i fjor når de feiret sammen, samt at Elanga har uttalt det selv.

Elanga må utvikle deler av spillet sitt. Det er ikke alltid trening lar seg overføre til kamp. Men om han fortsetter å trene så hardt, håper jeg vi får se en like eksplosiv Elanga på Old Trafford, som i disse videoene!

Herlig.
post liked by: Cola2, Can2, JørgenT
User avatar

Måns
Donor
Posts: 201
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 510
Liker mottatt: 665

ETH skal være motvillig til å la Elanga gå på lån. Jeg tenker vel at det muligens hadde vært en god ide å sende han til en av de klubbene som nevnes i denne artikkelen i FourFourTwo. Selv om jeg håper vi får se en del av han, så er jeg usikker på hvor mye spilletid han vil få i United resten av sesongen. Både Dortmund og PSV har gode tradisjoner for å satse på og fostre opp unge spillere, og tror at dette er et utlån både vi og han kan tjene på.

https://www.fourfourtwo.com/news/manche ... ction-deal
post liked by: Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ser ingen grunn til å tviholde på Elanga. Man kan argumentere for at vi er tynne i angrepsrekka, men per i dag har vi dobbel dekning på alle plasser selv uten ham. Rashford/Garnacho/Sancho på venstre, Weghorst/Martial/Rashford som spiss, Antony/Sancho/Pellistri på høyre.

Ja, Martial er laget av glass og Sancho er fortsatt et spørsmålstegn. Men selv en Sancho som fyrer på halvparten av sylindrene skaper mer enn Elanga. Gir ikke opp svensken ennå, men han trenger å få sjansen til å utvikle seg på et nivå under PL.
post liked by: Cola2, RedTrafford, messilingard, red

Deleted User 661

Selvfølgelig skulle Elanga slaktes da united.no skrev en artikkel om han.
Da Harry Kane var på samme alder spilte han 13 kamper i championship for Leicester og scorte 2 mål....
post liked by: JørgenT, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Så ikke noen slakting.
Så noen få som skrev at de ikke syntes han var god nok og at et salg til en championship eller annen pl klubb kunne være løsningen.

Personlig støtter jeg denne meningen. Elanga er en fin gutt og prøver så godt han kan hver gang han får sjansen. Men er nok ingen storklubb spiller av han.
Men en mindre klubb kan det godt hende han vil lykkes i.
post liked by: RedTrafford
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10525

Er enig der @Sir Alfie Rey

Han både prøver og jobber hardt, men det blir liksom ikke noe ut av det.
Både for han sin egen del og United er det nok best at de skilles.
Eventuelt et utlån går jo også, selv om jeg ikke har den største troen på han vil komme tilbake som en ny spiller.
post liked by: Sir Alfie Rey
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

RedTrafford wrote: 26 Mar 2023, 19:03 Er enig der @Sir Alfie Rey

Han både prøver og jobber hardt, men det blir liksom ikke noe ut av det.
Både for han sin egen del og United er det nok best at de skilles.
Eventuelt et utlån går jo også, selv om jeg ikke har den største troen på han vil komme tilbake som en ny spiller.
Ja det er nettopp dette @Red Trafford.
Selvom spillere er unge og kan bli bedre, så ser man som regel fort hvem som blir de beste og hvem som kan bli maks middels for en liten klubb osv.

Synes vi også må roe ned på å leie ut for mange spillere, de aller fleste man leier ut blir aldri satset på når man kommer tilbake igjen uansett.
Leie ut for så å komme tilbake, så sitter man der med spillern tilbake uten noen klubber som vil kjøpe, Så tar det litt tid før man finner en klubb som vil kjøpe også har man en spiller i troppen man ikke trenger.

Er dog greit å leie ut unge talenter man har tro på.
Men som sagt sjeldent det blir noen man satset på etter et utlån. Sjekk track recorden vår der. Meget få.

Denne sesongen er det faktisk en jeg tror kommer til å bli en av de få som klarer dette :

Alvaro Fernandez som denne sesongen er lånt ut til Preston North End, har gjort sakene sine bra. Vært en av Preston sine beste hele sesongen.
Er meget spent på han og håper han får sjansen av Ten Hag neste sesong.
post liked by: RedTrafford
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

StretfordEnd wrote: 26 Mar 2023, 17:36 Selvfølgelig skulle Elanga slaktes da united.no skrev en artikkel om han.
Ser at de har fjernet noe der nå, og bra er det.
Bl.a. var det en idiot som klikka i vinkel der i formiddag for et eller annet.

Jeg tror nok Elanga går en usikker tid i møte mtp fortsatt spill i United.
Nå er det mange kantspillere i klubben. Dessuten kommer Amad tilbake etter et meget vellykket opphold i Sunderland.
Da er det Rashford, Sancho, Garnacho, Antony, Amad og Pellistri.
Og hva skjer egentlig med Greenwood?
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Flott avskjedsmelding frå Anthony Elanga.
Vi kjem alltid til å hugse "Rhythm is a Dancer". Lykke til vidare!
post liked by: Pink Final, MektigeTHOR, RedTrafford, Cola2, Belfastboy, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply