Spiss-poll

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Hvilken av disse angriperne hadde du signert?

Poll ended at 28 Jan 2023, 20:15

A Oshimen
8
80%
B Ramos
0
No votes
C Kane
2
20%
 
Total votes: 10
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ny spiss? I så fall hvilken?
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Selv om jeg har sett lite både av Oshimen og Ramos, valgte jeg Oshimen. Mer etablert og «proven» enn Ramos, tror også det passer oss godt med en spiss som er råsterk og rask.

Kane er nok bedre enn begge per i dag, men frykter vi får bare et år eller to på toppnivå ut av ham pga alderen.
post liked by: RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Kunne gjerne sagt ja takk alle tre :D

Tenker også at Kane er best i år og neste år sikkert.
Stemte Oshimen jeg også, setter han foran Kane pga alderen. Og han igjen foran Ramos pga mer opparbeidet rutine i en bedre liga.
post liked by: Ryder
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Blir nok en seier til Napoli-spissen i denne pollen, jeg går for Kane, er litt gammaldags her og liker at man signerer gode engelske spillere. Det kryr jo ikke av dem på laget. Ønsker Kane noen titler i klubb-karrieren sin, vinn-vinn for ham og MUFC :champion:
post liked by: RedTrafford, MektigeTHOR
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Så spørs det jo litt hvor langsiktig man tenker. Om målet er gull allerede neste år, er antagelig Kane et minst like bra valg. Men deretter må vi erstatte verdensklasse ganske fort.

Litt av samme grunn som jeg synes det er en liten bismak ved at vi er avhengige av Casemiro/Eriksen. Elsker begge to som fotballspillere, og de er gode nok til å få oss opp i toppen. Men om to år vil antagelig begge være på hell og begge må erstattes omtrent samtidig.

Har litt personlighetsbrist på slike ting, bedre til å bekymre meg for framtida enn å nyte øyeblikket 😅
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Hehe, ja, det er jo lurt å investere litt for fremtiden, men regner med at de ansvarlige i klubben har en plan for dette, håpet er jo at noen fra U-avdelingen skal ta noen kvantesprang og gå inn på A-laget. Men det spørs nok om ikke det må shoppes når de eldre gutta ikke holder lenger. Det finnes spillere som holder godt til 35-37, men tror ikke Casemiro og Eriksen er helt der, Modric er et unntak fra regelen, ikke mange som ham.

For meg er Kane den perfekte signering nå, og ser ikke bort fra at han holder koken i 3-4 sesonger til, men United bør handle 1 i tillegg til han. Om WW forsvinner etter sesongen kan vi ikke stå med kun Martial i august. Det kommer jo inn 1 garantert, men håper på 2. Når det er sagt tror jeg ikke Kane kommer, men håper litt.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Av desse tre blir det Ramos, men eg trur de alle veit min favoritt.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Savner et alternativ i Dušan Vlahović fra Juventus. 22 år, 16 mål på 36 kamper for Juventus som er i trøbbel for å ha trikset med tallene i regnskapet. 49 mål på 108 kamper for Fiorentina tidligere. Det er greie tall, og han er absolutt en som jeg tenker kan utvikles til å bli en solid spiss i Premier League. Faller anken til Juventus igjennom så blir det ingen Europa for Juventus til neste år, og i såfall så må de nok hente frisk kapital gjennom salg. Med andre ord så slipper vi kanskje å sprenge banken også.

Av de tre som er der oppe så er det fristende å skrive Kane. Men skadehistorikk, alder og hva man kan regne med av lønnskrav gjør at jeg kanskje heller mot de to andre. Lander nok på Oshimen på grunn av erfaring fra en bedre liga.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

messilingard wrote: 27 Jan 2023, 09:43 Dušan Vlahović
Yes, han kunne absolutt vært med i pollen.
LUHG!
Post Reply