Kven vil du aldri sjå i ei United-trøye?

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Pink Final wrote: 14 Aug 2019, 18:49 Benitez, Dalglish, pingla Brendan Rodgers og Louis van Gaal.
Dalglish og Keegan burde vært med i min forrige post her! De liker jeg heller ikke i det hele tatt.

Pingla Rodgers, hahaha.

Vet at få heia på LvG, men muligens tidenes morsomste manager, jeg digger jo fyren. Men fotballen var ikke alltid like morsom, ser såpass, hehe. Men han var Liverpool-dødare i PL, ikke EL dessverre.



LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 14 Aug 2019, 18:49 Louis van Gaal
Louis van Gaal syntes jeg gjorde mye bra for United. Han gjorde United veldig attraktivt for unge talenter å signere for United, pga. mengden med spilletid akademispillere fikk på første-laget. Hele 13 akademi-spillere debuterte under van Gaal sine 2 år; Lingard, Pereira, Reece James, Janko, McNair, Thorpe, Borthwick-Jackson, Love, Riley, Rashford, Fosu-Mensah, Weir og Blackett. Ironisk nok var det van Gaal som nesten ødela United sin enestående rekke av kamper med akademispillere i troppen.

Synes å være samme trenden under OGS. Mye spilletid til akademi-spillere gjør klubben meget attraktivt. Klubben har signert en del spennende talenter i det siste.

Beklager avsporingen.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

[mention]Elkey[/mention] .

Ja, blir fort avsporing dette.
Regner med at du var på forrige forum.
Gikk hett for seg der, rundt van Gaal.
Jeg likte ham ikke, og skrev mye om det.
Liker dog å tro at jeg klarte å skrive sånn noenlunde sakelig ;) .

Van Gaal ga mange unge sjansen.
Men, flere av dem holdt rett og slett ikke mål.
Dessverre kvittet han seg med Michael Keane og Wilfried Zaha.

Van Gaal gjorde det veldig bra med Ajax og Barcelona på 1990 tallet.
Han har også en høy stjerne i AZ67 Alkmaar.

I sin tid var han en av Europas beste managerer.
Akkurat som Luiz Suarez har vært en av Europas beste spisser.

Allikevel ville jeg helst ikke hatt noen av dem i United.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 14 Aug 2019, 18:39 Tar med et par managere jeg ikke ønsker og: Brendan Rodgers og Antonio Conte. Liker ikke rett og slett.
Hadde tatt begge to og Graeme Souness før jeg hadde valgt LvG og Mourinho som Unitedmanager igjen. Moyes >>> LvG og Mourinho.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Skulle ønske at jeg aldri hade sett Alexis Sanchez i MU trøye, han har ikke tilført noe til klubben uten om å tappe dem for penger.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ivanisevic wrote: 15 Aug 2019, 09:56 Hadde tatt begge to og Graeme Souness før jeg hadde valgt LvG og Mourinho som Unitedmanager igjen. Moyes >>> LvG og Mourinho.
Såpass, men det er interessant å se hvor forskjellig fans ser på personligheter innen fotball.

Souness, yeah right...

Jeg var i mot ansettelsen av Moyes, var for ham før han ble ansatt faktisk, Moyes ga et bra intervju på United.no nylig, men han snakket ikke så mye om at han mistet garderoben etter kort tid. Han var svak imo...Rio Ferdinand har snakket åpent om dette. Og Moyes har aldri vært noen toppmanager, han er en nobody...

LvG og JM var jeg også i mot, men jeg likte LvG etterhvert, og i likhet med Rooney så mener jeg han er et geni, men at det ikke gikk så bra er sant, men fikk ikke tid, vant FA-cupen og så sparken...

JM: Man visste jo hvordan det ville gå, og sånn gikk det...

Dette er ikke diskuter manager-tråd, så jeg slenger med en spiller til jeg misliker mest egentlig: Ramos...og Salah, og Mane også.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 15 Aug 2019, 17:00 JM: Man visste jo hvordan det ville gå, og sånn gikk det...
JM var svært nære å vinne FA-cupen i 2018. Tapte mot Chelsea på en straffe Jones laget. Chelsea hadde ingen skudd utenom den straffen, så var veldig urettferdig. Ville 18/19-sesongen sett annerledes ut om United hadde vunnet FA-cupen?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Elkey wrote: 15 Aug 2019, 19:49 JM var svært nære å vinne FA-cupen i 2018. Tapte mot Chelsea på en straffe Jones laget. Chelsea hadde ingen skudd utenom den straffen, så var veldig urettferdig. Ville 18/19-sesongen sett annerledes ut om United hadde vunnet FA-cupen?
Ja, det vil jeg tro, men Pogba hadde nok ikke sett annerledes på det...

Men det hadde vel kanskje surnet uansett.

JM skapte litt resultater med en ganske kaotisk klubb...

Det jeg skreiv nå i denne tråden omhandler humøret hans.

Husker godt den kampen mot Chelsea...var frustrerende greier.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Men det var nok en avsporing fra tråden av både deg og meg [mention]Elkey[/mention]
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

For meg er det 3 stk. Ramos, Pepe og Materazzi. Alle svært usympatiske typer, som bruker mye skitne triks. De spiller ufint og stygt; filming, overdriver, oppsøker problemer, syter og klager, spisse albuer, holding, og stygge taklinger. De får selvsagt mye røde kort, men dette er også et irritasjonsmoment.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ivanisevic wrote: 10 Aug 2019, 19:23 Marouane Fellaini. Michael Owen. Antonio Valencia. Ashley Young.
Slenger meg på denne! :hah:

Ellers, Costa og Ramos er to typer jeg ville gitt MYE for å se i United, så skjønner ikke hatet mot sånne som dem. Spesielt Ramos ville jo vært helt vilt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Harry Greaves wrote: 22 Aug 2019, 14:49 Slenger meg på denne!
:hah:
Harry Greaves wrote: 22 Aug 2019, 14:49 Ellers, Costa og Ramos er to typer jeg ville gitt MYE for å se i United, så skjønner ikke hatet mot sånne som dem. Spesielt Ramos ville jo vært helt vilt.
Costa ja, Ramos nei...Jeg ville ha Ramos til oss helt til jeg så feiringen hans av CL-seieren ett av årene, husker ikke hvilket år, (RM vinner jo CL hele tiden)...

Det var FOR narsissistisk, litt narsissisme kan aksepteres, men der gikk han over streken: Det var ikke lagånd, det var JEG har vunnet. Han jaga alle lagkompiser unna pokalen når bilder skulle tas.

Pluss at han liksom ville til oss, det er det jeg tror bare da, at han brukte MUFC for å få en feit kontrakt. Pluss at han setter seg selv foran laget. (Mye røde kort, spesielt mot Barca, og går inn for å skade spillere).
LUHG!
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Kunne aldri tenkt meg å sett Diego Costa eller Sergio Ramos i United nå, etter å ha sett dem oppføre seg som de gjør i rivalklubber av oss (hvertfall Costa). Uansett hvor gode de er. Heller dårlige midtstoppere enn Ramos.

Men den NYE Diego Costa eller den NYE Sergio Ramos som ikke har rukket å være cunty i en storklubb allerede tar jeg gjerne i mot. Så han kan være vår cunt. Men, et sted går grensen også. Luis Suarez hadde jeg villet hatt ut av min klubb om jeg var Liverpoolfan. Uansett om han var vår beste spiller.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ivanisevic wrote: 22 Aug 2019, 19:38 (hvertfall Costa)
What?? Costa er jo kjempe-sympatisk ;P

Men av en eller annen grunn synes jeg synd på ham, og tenker at han hadde blomstret til en hard red cunt hos oss!
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ramos er en av tidenes vinnerskaller, kapteiner, og ikke minst en av de beste stopperne jeg noensinne har sett. Finner virkelig ikke ett eneste godt argument for ikke å ha Ramos i United, kanskje bortsett fra at han er 33 år. At han ikke har vært topp 5 (?) i Ballon d'or nærmest kontinuerlig de siste fem årene er også ganske sjukt.

Har sansen for drittsekker, uansett om de er i en rivaliserende klubb eller ikke. Costa er min favoritt-Chelseaspiller de siste årene, må vel tilbake til Drogba for å finne en jeg har digget mer. Elsket også Chelsea-Mourinho, for øvrig.

Av spillere for øvrig som jeg ikke hadde likt å se i United, så går det mer på folk som er idioter mot lagkameratene sine og som skaper interne stridigheter. I så måte er Terry (pga Bridge-episoden og forsåvidt også rasismen mot Ferdinand), Koscielny, Gallas og Neymar gode eksempler.
Post Reply