(PL) Crystal Palace - Manchester United (18-01-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Synes AWB fortsetter den gode trenden.
Bare lære seg å slå innlegg så kan det bli en komplett HB.
Den taklingen på slutten der :clap:
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final, Pancho P, Pwint, Can2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Selv om resultatet er skuffende, så er det ikke så er det ikke så veldig uventet. Spesielt etter utladningen på lørdag, men det er slike kamper som dette som må vinnes om vi skal gå til topps.
Men nå må United slå nedenfra igjen mot Arsenal, og da kan alt skje.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Pancho P, Pwint, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Før hadde jeg kontroll på dommere som var normale, men idag har jeg jaggu ikke ett eneste navn i hode.
Er det noen normale dommere som dømmer i PL idag?
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P, Can2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9234

Greit, har fått blåst ut frustrasjonen nå. I alle fall sånn nogen lunde.

Andre omgangen var for dårlig fra vår side. Vi ble for slurvete med ball og for dårlige i presset. Kort oppsummert så tror jeg dette er litt beviset på at vi ikke kan kjempe på fire fronter med dagens stall. Skjønner godt at det er få lag som har to spillere av Casemiros kalliber i den posisjonen, men hverken McTominay eller Fred er egentlig gode nok løsninger når ten Hag føler at det er verdt det å ta den risikoen i dag. Det får meg til å tenke at vi er lenger unna enn hva vi kanskje har trodd den siste uken. Førsteelleveren er kanskje god, men alternativene er dessverre for langt unna.
post liked by: red, Blodfink, Pink Final, Pancho P, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Det skal han ten Hag. Han klager ikke mye på dommeren, etter kampene.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2

Deleted User 430

messilingard wrote: 18 Jan 2023, 23:09 Jeg klarer ikke legge fra meg dagens dommer. At han a) ikke gir rødt kort for en helt sinnsyk albue på Martinez er helt i natta fra meg, at han b) ikke klarer å dømme straffe i den situasjonen og at han c) gir Casemiro kort på sin første når Hughes slapp unna med 4 før han får kort.
Veldig enig i de 2 første, men punkt 3 var jo sesongens klareste søknad til gult kort. Knotter i knehøyde er lite å diskutere på 😅

Så på Sky etter match og det var unisont rop på straffe til McT. Var vel Rødknapp som sa det så fint; "de får med rette mye pepper for å bruke 5 min på en offside, men å bruke 30 sek på en matchavgjørende situasjon og IKKE sende dommeren bort til skjermen er håpløst".
Fullstendig skandale av VAR i dag, enkelt og greit. Støyen etter lørdag har helt tydelig gjort dem shaky, gitt..

Bortsett fra det.. McT blir M-O-M på søndag 🤞
post liked by: Buchan, messilingard, RedTrafford, red, Pink Final, Pancho P, Can2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

ETH kritiserer heller seg selv, og laget som ikke gikk for det andre målet.
post liked by: Blodfink, red, Pancho P
User avatar

selje
Posts: 136
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 39
Liker mottatt: 391

Hva i alle dager skjedde i denne andreomgangen? Flashback til forrige sesong. Så utrolig tannløst og bleikt. Virket som de byttet ut ballen med en badeball der mtp pasningskvaliteten. Er så løst og upresist i alt de holder på med etter hvilen. Skal være fornøyd med ett poeng sånn sett. Synes Ten Hag gjør mange rare vurderinger ila siste 45. Rashford gjorde vel så og si ingenting i kampen utenom pasningen gjennom til Eriksen i første. Og burde nok blitt vurdert et bytte på kanten der. Antony orker jeg ikke skrive så mye om. Håper Ten Hag snart glemmer å ta med klippekortet hans på kamp. Eneste lyspunktetene i dag er at Weghorst får kjenne på tempoet, samt at AWB fortsetter der han slapp. Kan vel også stille spørsmålstegn om frispark fra den avstanden skal gå i mål selv om utførelsen var 100%. Bare å glemme dette og håpe at pasningene sitter bedre til helgen.

Banens dårligste: Rashford i kombinasjon med dommeren og VAR teamet.
post liked by: Ryder, Blodfink, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Trodde VAR skulle avgjøre om det er straffe eller ikke.
Men VAR ble brukt til å avgjøre hvor stor eller liten feil dommeren gjør ?? , og generelt er det mange dommere som lener seg på VAR.
Vetta faen jeg, henger liksom ikke med lenger jeg. :/
post liked by: Pink Final, Can2, Blodfink
Post Reply