[PL] Manchester United - Nottingham Forest

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Ryder wrote: 27 Dec 2022, 21:59 Sitter på tradisonelt romjuls-sjøslag med kompiser
God bedring!
post liked by: RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Bare for å være helt krystallklar: Min bollekommentar var ikke ment å kritisere noen. Mer en kommentar for å skryte casemiro opp i skyene. 😄
post liked by: Can2, RedTrafford, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

RedTrafford wrote: 27 Dec 2022, 23:05 Venter fortsatt på at Antony viser hvorfor vi punget ut den summen for han.
Enig, det er noe passivt der, og avslutningene hans sitter ikke i det hele tatt. Virker som det går litt for fort for ham synes jeg. Må bare satse på at trener-apparatet får det beste ut av ham etter hvert.
post liked by: RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Det er vel det jeg i grunnen mener og håper @Blodfink

For så svimlende summer kan man forvente mye mer nå.
For meg har det vært som man har den største nyttårsraketten som finnes og man gleder seg til å fyre opp.

Tenner på lunta og venter i spenning, så slokner lunta og det skjer ingenting.

Som du sier så får man bare håpe apparatet rundt han fikser dette og han lyser opp hele himmelen snarest mulig eller i hvertfall når han får en hel pre sesong bak seg. :thumb_up:
post liked by: Blodfink, Can2

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Synes det var fint å se lingard bli klappet av banen i går. Forrige sesong ble rotete, avskjeden var kanskje ikke optimal, og det hadde nok vært best for alle om han dro videre minst et år tidligere. Men når alt kommer til alt vil jeg (og forhåpentligvis mange andre fans) huske han som akademigutten som avgjorde FA-cupen for oss.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2
Post Reply