Pre-Season 2022

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ang. Dalot, Eth mener han er god nok, så da får jeg stole på ham. Dalot passer bedre enn AWB i systemet, det ser jo jeg au. AWB er vel fort i klubben denne sesongen, om ikke Pavard skulle komme, eller en annen. Så AWB vurderes foran Laird tydeligvis. Jeg liker jo egentlig AWB, men taktisk fryktelig svak.
post liked by: Pink Final, Can2, Cola2
LUHG!

Deleted User 430

Etter dagens kamp og alle som har spilt seg inn på laget har jeg prøvd meg på en liten oppsummering og kommet til følgende lag mot Brighton;

DDG & Heaton i mål

Dalot & Laird på høyreback
Maguire, Lindelöf & Martinez som stoppere
Shaw på venstreback

Iqbal, DvdB, Fred & McT sentralt på midten.

Sancho på høyre kant
Bruno & Hansen-Aarøen som 10'er
Garnacho & Rashford på venstrekant

Martial og Toone på topp..

En sylfrekk 6-4-5-2, med 2 keepere bakerst, der altså.
Glad ingen av oss er managere....
post liked by: Blodfink, Pangaea, Can2, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Likte Toone på topp @Steinar Stenseth 😁
Selv ville jeg kjørt 2 venstrebacker også.
Malacia arm i arm med Shaw på den siden.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Steinar Stenseth wrote: 31 Jul 2022, 21:14
Martial og Toone på topp..
😉😂 Men sånn for diskusjonens skuld: finst det reglar som seier at kvinner ikkje kan spele på herrelag? Forøvrig hadde du rett: tatoveringa til Aarøen var ein klassisk Donald-tattis😂
post liked by: Pink Final, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Vurderte Malacia, @Pink Final, men fikk inntrykk av at han fortsatt var bak Shaw i køen. Mulig det blir en 7'er bak, da. Ryddig det også😁
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Tror ikke det er forbudt for damer å spille med herrene, @Pancho P.
Mulig det har blitt det i nyere tid, men mener at Martha var ønsket av et herrelag for noen år siden. Ikke på øverste toppnivå, men..
Var vel også en italiensk serie B eller C-klubb som signerte ei dame på begynnelsen av 2000-tallet, om jeg ikke husker helt feil. Kun for PR., riktignok, men kunne jo ikke gjort det om det var ulovlig..?
Dvs.. Er Italia vi snakker om, så...🙄

Edit; skrivefeil
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Can2

Deleted User 595

Pancho P wrote: 31 Jul 2022, 21:23 😉😂 Men sånn for diskusjonens skuld: finst det reglar som seier at kvinner ikkje kan spele på herrelag?
FIFA har ingen restriksjoner omkring kvinner i herrefotballen.

På tidlig 2000-tallet, fikk en talentfull kvinne prøvespille for et Serie A-lag, herrer. Hun spilte treningskamp, men ble ikke tilbydd kontrakt.

Prøvde å finne kilden på dette i farta, men gjorde ikke det.
Vet at jeg leste det fra en troverdig kilde, med navn og bilde på spilleren. Har dessverre glemt detaljene. 🧐
post liked by: Pangaea, Pink Final, Blodfink, Pancho P, messilingard, Can2, Belfastboy
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Vet ikke om det er forbudt eller ikke, men da skal vi kanskje være glade for at kvinnene unngår markering av Vinnie Jones.

vinnie jones corner.jpeg
vinnie jones corner.jpeg (105.47 KiB) Viewed 658 times
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final, messilingard, Pancho P, Can2, Belfastboy, Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

😂
Rimelig satt ut av spill.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final, Can2, Pangaea
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

😂😂😂 @Pangaea. Eg synest Gazza uttrykker så mange naturlege kjensler på dette biletet. Ein mosaikk av undring, overrasking, indignasjon, irritasjon, og sikkert aldri så lite smerte. Eit snapshot for evigheita😂
post liked by: Pink Final, Can2, Belfastboy, Cola2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

For å ikke utelukke noen i dagens samfunn, @Pancho P, så er det sikkert et snev av nytelse der også 😳
post liked by: Pancho P, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Eg ser ikkje eit snev av nytelse i det ansiktsuttrykket, @Steinar Stenseth 😂😂😂
post liked by: Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Det gjør ikke jeg heller, @Pancho P. Ser kun ren smerte, og ikke alt det andre du never, selv 🤣 Sier bare at det sikkert er noen som får klemt inn nytelse i den mosaikken du nevner der 😂

Litt sånn undring om "er det godt eller bare helt jævlig"...? 😂😂
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Eg kunne kanskje ha bytt ut undring med vantru😅 Når det gjeld nytelse får eg berre sitere brura. Smaken er som baken...
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Må innrømme jeg ikke klarer å se nytelse jeg heller :D Litt som United forrige sesong.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Pre-Season 2022 del 2 (eller er det bedre å skrive Mid-Season 2022?) er rett rundt hjørnet. United har så vidt jeg har forstått det dratt til Spania for å trene seg opp til hardkjøret som venter. Et interessant fravær her er Jadon Sancho som ikke er med til Spania. De fleste har sikkert sett videoen av han trene for seg selv i Nederland, men jeg må nesten si at jeg stusser på hvorfor han ikke er involvert i troppen her. Tyder på at det er noe som ikke stemmer i alle fall siden at han ikke er med troppen nedover.

Bortsett fra det så er det morsomt å se alt av unggutter som er med nedover. Med norske øyne så blir det selvsagt et lite øye på Hansen-Aarøen. Ingen av våre i VM er med nedover da de får noe ferie før de kommer tilbake til klubbene.
Manchester Evening News wrote:Confirmed United squad:

David de Gea, Tom Heaton, Martin Dubravka, Nathan Bishop, Dishon Bernard, Marc Jurado, Aaron Wan-Bissaka, Brandon Williams, Victor Lindelof, Teden Mengi, Rhys Bennett, Tyler Fredricson, Sam Murray, Bjorn Hardley, Maxi Odeyele, Zidane Iqbal, Charlie Savage, Daniel Gore, Kobbie Mainoo, Scott McTominay, Donny van de Beek, Isak Hansen-Aaroen, Anthony Elanga, Shola Shoretire, Charlie McNeill, Noam Emeran, Alejandro Garnacho, Joe Hugill, Anthony Martial
post liked by: Can2, JørgenT, Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply