(PL) Manchester United - West Ham United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Enig at kampen mot Newcastle og også Chelsea var bedre. Kampene sett under et, så kunne vi vunnet begge. Men mål preger oss jo som oftes når poengene skal deles ut.
West Ham er ikke noe dårlig lag, og de har vel fått dårlig betalt både mot Chelsea og Liverpool. Mot Liverpool så brant de en straffe også.
Så jeg er meget fornøyd med 3 poeng her.
Ser man resultatene mot topp seks, så er jo det bra. Ja ikke bra mot City da.
Synes også at United har hatt et rimelig tøft kamp program angående motstandere. Så for vi se fremover, Aston Villa neste kan fort bli vanskelig nå med Emery ved roret.
post liked by: Ryder, Blodfink, red
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja, vi har definitivt hatt et tøft program - selv om vi har hatt fordel av at de fleste av toppkampene har vært på OT. Vi henger i aller høyeste grad med i topp 4-kampen.

ETH snakket jo etter kampen om at kvaliteten ikke var bra nok, så jeg er ikke bekymret for at han tar fram soveputa. Mer usikker på spillerne - vi må for all del unngå at vi mister den intensiteten vi har hatt de siste kampene, der vi har fightet motstanderen i senk.
post liked by: Buchan, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Er nok en viss slitasje ja, man ser det på City med sin ganske feite tropp, Pep snakker jo om det, "vi er slitne", ganske sikker på at United (EtH) vil ha to jevngode spillere i enhver posisjon, så en HB, stopper(e) og keeper står nok på innkjøpslista, om ikke EtH tenker at Maguire og Lindelöf er fullgode erstattere, noe jeg IKKE håper han tenker. :hah: :yikes:

Spiss MÅ også inn.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
Post Reply