[EL] Manchester United - Sheriff Tiraspol

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

EtH snakker bra for seg, blir bare bedre og bedre, selv på pressekonferansene, virkelig en fagmann :thumb_up:

Garnacho får en skikkelig vurdering rett i fleisen. Har tatt seg sammen de siste ukene, etter å ha vært litt ung villstyring de første ukene.

Interessant hva han sier om Rashford og Ronaldo tettere sammen som 9 og 10 au.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Steinar Stenseth wrote: 28 Oct 2022, 00:02 Godt å se Maguire-effekten slå inn fra start i comebacket. Roen i det offensive spillet var markant i 2. omgang og sjansene haglet.. 🙄
Veien tilbake på laget er lang. Det må skader til, eller total formsvikt for at han skal inn på laget. Selv med Varane skadet. Jeg la merke til den paniske Maguire hvor han er på bærtur, mister kompasset og halser etter, men blir reddet av Lindelöf (tror jeg det var).

Men ellers var det jo greit, ingen gule drakter var jo over midtstreken. Han hadde god tid.
post liked by: RedTrafford, Buchan, Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4631
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10424

Synes Lindelöf har virket god når han har fått sjansen, han er komfortabel med å være spillende og å gå fram i banen, og han er komfortabel med et høyere balltempo enn det Maguire synes å foretrekke. Vil mene han er klart foran Harry i køen, også fordi han er vant til å spille høyre stopper.

Greit at ETH er ærlig rundt Garnacho også. Var vel noe greier på preseason-turneen, og med unge spillere er det smart å sette skapet på plass før det sklir ut. Og tilsvarende bra at han faktisk gir Garnacho sjansen når han har vist at han klarer å skjerpe seg og gjør det som kreves.

Veldig god kamp av Garnacho, synes jeg. Er aller mest imponert over hvor "voksent" og klokt han spiller, gjør ofte riktig valg og blir ikke så overmodig at han prøver på idiotiske ting. Tror ikke Sancho ville fått til så mye mer i denne kampen. Håper dette er starten på at vi kan bruke ham av og til også i mer krevende kamper.
Last edited by Ryder on 28 Oct 2022, 09:42, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pancho P

Deleted User 430

Var ikke akkurat seriøst ment den meldingen du siterte der, men det skal du ha,@Blodfink. Selv i en kamp med 0 avslutninger imot klarer du å finne en negativ ting om en stopper som kun har 2*90 min i beina de siste 6-7 ukene.. 😂
post liked by: Buchan, Pink Final, Pancho P, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Sherrif hadde faktisk 0,0 i xG. Er generelt ikke så veldig opptatt av xG, men dette var vel kanskje litt spesielt. De hadde jo et innlegg som kunne blitt farlig 😊
post liked by: Can2, Pink Final, Pancho P, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Blodfink wrote: 27 Oct 2022, 22:24 Blir litt sjarmert av den scorings-lysten hans, denger ballen fandenivold når det annulleres :D
Tenk at vi spiller med en 37-åring som skyter ballen opp på tribunen når ting butter imot. Godt at han fikk seg en scoring til slutt..

Selv måtte jeg kaste inn håndkle etter bare 10 minutter ut i gårsdagens kamp pga kvalme og oppkast. Det er lenge siden jeg har gått glipp av en match, men dette var heldigvis ikke den verste kampen å gå glipp av.

Det virker som det var mye positivt å ta med seg fra gårsdagens match, sånn bortsett fra at vi vant greit.
Garnacho fikk muligheten fra start og både Maguire og van de Beek fikk seg etterlengtet spilletid. Jeg tror, som flere her inne, at per dags dato så er plassen i midtforsvaret Lindelöf sin mens Varane er skadet. Og det må sikkert minst et par brølere til før han mister plassen til Maguire, men det vil tiden vise.

Forhåpentligvis er Varane tilbake kort tid etter VM.

Krysser fingrene for at vi får oss noen fine seire før det blir en liten pause. De vanskeligste kampene blir nok søndagens kamp mot West Ham og neste torsdag mot Real Sociedad.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

Steinar Stenseth wrote: 28 Oct 2022, 09:39 Var ikke akkurat seriøst ment den meldingen du siterte der, men det skal du ha,@Blodfink. Selv i en kamp med 0 avslutninger imot klarer du å finne en negativ ting om en stopper som kun har 2*90 min i beina de siste 6-7 ukene.. 😂
Hehehe, forstod det Steinar S, men klarte ikke å dy meg. Jeg er ikke så grei mot Maguire, men jeg har omsorg for ham, bevisene ligger i innleggene mine om ham. jeg vil kalle det tøff kjærlighet :heart:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 28 Oct 2022, 11:28 Tenk at vi spiller med en 37-åring som skyter ballen opp på tribunen når ting butter imot. Godt at han fikk seg en scoring til slutt..
:hah: Ja, det er jo spesielt, men jeg klarer ikke la vær å like det.
post liked by: Can2, RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 28 Oct 2022, 23:11 tøff kjærlighet
Fryktelig godt gjemt den kjærligheten 😂
post liked by: RedTrafford, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

Steinar Stenseth wrote: 29 Oct 2022, 12:11 godt gjemt
:hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!
Post Reply