Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Mata har i alle fall ikke fart og pondus, Matic mister mer og mer fart. Forrige kamp var han ferdig etter 10 min, Mata pleier i det minste å holde i 55 min.

Jeg tror at Eriksen i spann med Pogba kan bli skikkelig giftig.
Cola wrote: 07 Aug 2019, 03:24 Lukuaku

La han sitte på benken til kontrakten hans er utgått med MU.
Ikke la han spille kamper, heller ikke kontakt med A-laget
Her vet vi vel egentlig ingenting om hva som egentlig skjer. Det er mye spekulasjoner og teorier i media. Noen skriver at han nekter å komme på trening, noen skriver at dette er avtalt, noen har fokus på at han pleier å trene med Anderlecht når han er i Belgia. Her er det såpass mange foskjellige vinklinger at jeg synes det er vanskelig å konkludere.

Jeg tror nok han blir solgt dette vinduet, og at han har fått melding om at det kommer til å skje hvis rett bud dukker opp.

Inter har kommet med nytt og forbedret bud. Det er ulike summer rundt om i meldingene. Men SkySports melder at budet er avslått fordi det fremdeles er for lavt. De skriver £68 mill pluss tillegg - men har dette fra andre kilder

Noen steder skriver 75 mill, men dette er trolig euro. Uansett er det et lite stykke unne det som United har satt som prislapp. Hvis Lukaku SKAL ut, så kan vel United selge etter at vinduet i England stenger.
- Når det er satt en pris, så er det ikke sikkert at det er ønskelig å sende signaler om at det er rom for å prute på prisen. Selges han for langt under prisen som er satt, så vil alle andre klubber skjønne at det bare er å krangle lengst mulig, så ordner det seg.

User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Her er en forholdsvis troverdig kilde, men han skriver dessverre ikke det som i alle fall jeg ønsker å lese om Eriksen. Håper han tar feil.

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

Torquemada wrote: 07 Aug 2019, 09:35 Her er en forholdsvis troverdig kilde, men han skriver dessverre ikke det som i alle fall jeg ønsker å lese om Eriksen. Håper han tar feil.

Tror nok dessverre United er ferdig handlet ja.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ja jeg tviler på noen flere kjøp nå detsverre.
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Dette er jo helt natta. En sentral midtbane, som før Herrera reiste, så meget svak ut. Nå er er Herrera borte, og vi har ikke forsterket. Dette blir tynn suppe. Glad vi ikke gikk for Dybala hvis det var pengene som var motivasjon for overgang. MEN, en kanin MÅ vi dra opp av hatten før vinduet stenger.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Kan jo være Garner fyller tomrommet på midtbanen. God pasningsfot på den gutten. Imponerte mot Rotherham i går.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Sorry altså jeg er veldig for å bruke våre egne akademi spilleren, utvikle talenter og gi våre egne sjanser. Men de unggutta vi har nå som ble med på pre season, de er ikke gode nok til å spille fast på første laget. Eneste som er i nærheten til å gjøre det er greenwood, men har liten tro på at han kan putte inn 15+ mål.
De er gode nok til å prøve seg i cupene og komme inn på i noen liga kamper.
Greenwood kan godt prøve å starte litt i ligaen da. Hvis han klarer det bra, så vil jeg heller ha han enn rashford eller martial. Men tror ikke han er stabil nok og kanskje litt for spinkel.
Har sett på noen reservelags kamper. Gomes ser veldig bra ut, men er fortsatt redd han blir for liten for pl.
Chong er jeg ikke imponert over i det hele tatt. Hadde store forhåpninger til han, men nå er han 20 og de kampene jeg har sett han spille både for reserve og første laget ( unntatt mot inter ) har han ikke vært noe særlig.
Garner og greenwood er de jeg har mest troa på. Spesielt greenwood! Han føler jeg meg sikker på blir ganske bra hvis ikke han får skader. Men de er 17 og 18 år og har nesten ikke spilt noe førstelags kamper. Man kan ikke forvente at de skal gå inn og gjøre flere gode kamper nå. Pluss at de akkurat nå blir kanskje litt for tynne. Men hvis de fortsetter å trene, får sjanser på førstelaget og bygger litt muskler så kan de bli bra etterhvert.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det er ren skandale hvis United ikke henter en midtbanespiller.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19276

RaoulDuke wrote: 06 Aug 2019, 22:34 Jeg hadde tatt Dybala over Eriksen.
Ja, det er jeg litt enig i.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19276

Elkey wrote: 07 Aug 2019, 11:19 Kan jo være Garner fyller tomrommet på midtbanen. God pasningsfot på den gutten. Imponerte mot Rotherham i går.
Absolutt, men han er nok ikke tiltenkt en fast plass, det er jo problemet, ingen av de unge kommer til å spille fast. Jeg ser gjerne at de blir tatt ut på laget, men det er vel Greenwood som er nærmest spilletid.

Jeg mener Chong kan gjøre fantastiske ting også jeg. Komme inn og løpe i fra slitne motstandere. Han slår faktisk bra innlegg også. Det er litt mangelvare.

Gomes bør inn på laget imo.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19276

Torquemada wrote: 07 Aug 2019, 09:35 Her er en forholdsvis troverdig kilde, men han skriver dessverre ikke det som i alle fall jeg ønsker å lese om Eriksen. Håper han tar feil.
Det håper jeg også, Eriksen passer inn tror jeg...Men litt rart som noen skreiv, å bytte CL med EL, og det er jo ingen hemmelighet at han har ønsket seg til Real i noen sesonger...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Nå er visstnok United og Inter enige om Lukaku. Så dårlig oppførsel fungerer... who knew...
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Nå ser det ut som Lukaku går, da får vi inn en god del cash. De pengene er jeg sikker på at vi kommer til å lande en ny spiller med. Hvem det blir er ikke godt å si, men tror vi henter inn en spiller til innen fredag
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

offside wrote: 07 Aug 2019, 20:01 Nå ser det ut som Lukaku går, da får vi inn en god del cash. De pengene er jeg sikker på at vi kommer til å lande en ny spiller med. Hvem det blir er ikke godt å si, men tror vi henter inn en spiller til innen fredag
Det nevnes at utkjøpsklausulen til Inaki Williams på 88 millioner euro kanskje vil bli utløst. Rart at en ny spiller plutselig skal dukke opp helt på slutten? Virker ikke å være spesielt bra planlagt det her. Noen som kjenner til Inaki?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19276

offside wrote: 07 Aug 2019, 20:01 Hvem det blir er ikke godt å si, men tror vi henter inn en spiller til innen fredag
Det er slett ikke godt å si, håper på to inn jeg da, en defensiv midtbane og en kreativ kraft...

Witzel og Ben Yedder ville jeg vært meget fornøyd med.

Men OGS er ute etter en ballholder på topp, stor og sterk, her kommer Inaki Williams inn vil jeg tro. Han er rask og kan spille i alle posisjoner foran der ser det ut til[mention]RaoulDuke[/mention]

LUHG!
Post Reply