Vel, teknisk sett handlar ikkje førsteposten i denne tråden om fotballkort. Likevel har det nyleg skjedd store ting i samlarkortkretsane som fortener å bli nemnt her. Eit såkalla rookie-card (første utgitte utgåve) av baseballegenda Mickey Mantle blei seld for 12.6 millionar dollar på auksjon i helga. Eg oppfordrar alle til å gå gjennom kassane på loftet og leite fram dei gamle Topps fotballkorta sine
Pancho P skrev: ↑29 aug 2022, 09:37
…..seld for 12.6 millionar dollar på auksjon i helga. Eg oppfordrar alle til å gå gjennom kassane på loftet og leite fram dei gamle Topps fotballkorta sine
Så om jeg finner igjen Topps stjernekortet av Kevin Keegan fra 1977 og får 10m kr kan jeg potensielt betale lønna til Mbappé neste helg og leie ham inn til VIF - LSK
Innlegget er likt av: Pancho P, Can2, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Can2 skrev: ↑29 aug 2022, 11:47 Waow! Imponerende. Det er jo en ny spiss, det! -Eller sikring av den økonomiske framtida for den aktuelle personen og familien hans.
Haha, ingen potensiell gullgruve jeg kanskje sitter på med andre ord @Pancho P
Tviler vel på at jeg har et eneste fotballkort igjen.
En ørliten mulighet for at det ligger noe i en eske på mørkeloftet hos mutter og fatter.
Innlegget er likt av: Buchan, Can2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Han var en habil venstreback i sin tid (1970-77), men en lei skade som gjorde at han var borte i flere måneder var løpet egentlig kjørt for Basil.
Og da Torquay kjøpte ny back så ble det benken et par år, før han i 1980 ga seg helt med fotball og gikk inn i hotellbransjen med vekslende hell.
Vedlegg
Innlegget er likt av: Pancho P, Blodfink, Can2, Buchan, Pink Final