Champions League 22/23

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
Post Reply
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Født to år etter at C. Ronaldo signerte for oss første gang.

Året før vi hentet Rooney fra Everton.

:yikes: :hah:
post liked by: Blodfink
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Så litt av Bayern-Barca. Eneste kanalen jeg har tilgang på for CL. Herlig at Bayern vant. Det er vel ikke så mange her som ønsker Barca hell og lykke. 😬 Hva som fikk Lewandovski til å dra fra en gull-grossist til et lag med mange tynnslitte tråder, må jeg si jeg ikke skjønner helt.

Fikk med meg Nusa i går. Har gått rimelig under radaren min, ihvertfall. Må ha blitt tidlig snappet opp fra utlandet. Muligens en å følge litt med på.
post liked by: RedTrafford, Blodfink
Kong Eric Cantona

Deleted User 595

Lewandowski følte seg visstnok ikke lenger verdsatt i Bayern, da de så etter mulige erstattere for ham, i bl.a. Haaland og Mané.

På den ene siden forstår jeg ham, da han på det tidspunktet var verdens beste og mestscorende spiss. Men, samtidig er det naturlig for Bayern å tenke langsiktig når han drar på årene.
post liked by: Can2, RedTrafford, Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Fulgte med City i går og la spesielt merke til Jack G så lenge han var på banen, er ikke mye igjen av den J G som så ut til å bli en verdens klasse spiller for noen år siden. Tenker at han som gikk fra Leeds til City blir å sitte på benken og tribunen i lag med J G så lenge dem er i den klubben, veldig synd at penger er viktigere en å spille fotball for så gode spillere.
post liked by: Can2, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Greier skottene å rappe med seg noe idag da, hadde sprudlet opp en regnfull tirsdags kveld i hvertfall😁
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, Pancho P
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Skottene greier ikke det, men jeg nyter at Barca fikk VAR-fjernet et mål og ligger under i Italia, selv om jeg overhodet ikke er noen fan av Inter heller.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Can2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Barca får kjenne på VAR’s vrede idag, det plager riktig nok ikke meg😬
post liked by: Pancho P, Can2, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Spørs nok om ikke den slovenske dommeren og VAR-ansvarlig dro hjem med en koffert full av Inter-penger...Det var vilt at Barca ikke får straffe på den hånda fra Dumfries.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Ja det er jo ikke lett for en annen å forstå.
Når det sagt så slipper vi vel å se mer til de ansvarlige nå, har vel fått godt nok med penger nå, så de kan vel bare nyte livet. :cash: :-|
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Tok Haaland 6 min. å score i dag da, 27 mål på 22 CL-matcher...

28 på 22...
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Blodfink wrote: 05 Oct 2022, 21:10 Tok Haaland 6 min. å score i dag da, 27 mål på 22 CL-matcher...

28 på 22...
Isolert sett er han jo fantastisk, men sett med litt raude briller skulle eg gjerne sett at han "trakk seg tilbake" frå fotballen no snart;)
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Uansett hvor mye det gleder meg over at det er City som får kjenne på VARs udugelighet i kveld så må til og med jeg si at det går over stokk og stein. Skjønner meg ikke helt på hva som feiler de som lager reglene i fotball og jeg forstår meg enda mindre på dommerne som tolker reglene i alle mulige retninger. Synd at VAR brukes såpass dårlig da verktøyet i seg selv egentlig bør være til stor hjelp for å unngå de groveste feilene.

Så er det greit å nevne at jeg er ikke et bedre menneske enn at jeg godter meg ekstra mye når det går i mot City.
post liked by: Torquemada, Pancho P, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

City i trøbbel borte mot FCK. En mann mindre etter utvisning. Det var ikke mye som manglet på at det ble straffe i samme situasjon som det røde kortet.
Keeper til FCK hadde en strålende redning da City fikk straffe på en høyst ufrivillig hands på en corner.

Håper Håland blir sittende på benken hele kampen, men akkurat DET er vel rimelig utopisk slik kampen har utviklet seg. Hvis da ikke Pep vurderer det slik at det blir for få til å jobbe forsvar med Håland der framme i vente på å få en stikker.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 11 Oct 2022, 19:22 Uansett hvor mye det gleder meg over at det er City som får kjenne på VARs udugelighet i kveld så må til og med jeg si at det går over stokk og stein.
Det er vel like mye dommer som er over stokk og stein. At han ikke greier å fange opp det røde kortet er utrolig med tanke på hvor nærme han var situasjonen.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det rapporteres fra København at Gardiola har satt Håland på benken på grunn av dårlig smak.

post liked by: messilingard, Pancho P, Pink Final, Ryder
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Liverpool sliter i Glasgow, utligner og man tenker at nå tar de over matchen, men neida, Rangers er millimetere unna å ta ledelsen igjen.

Skade for Rangers, da kommer United-aktuelle Leon King på for Rangers i midtforsvaret.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Firmino er god om dagen...Liverpool er vel videre nå. Hadde jo ikke regnet med annet før turneringen startet...Rangers blir for lette nå gitt.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Synd Barcelona klarte å snu til uavgjort 2x på slutten der… Ser gjerne at den gjengen der får spille litt EL i år også.
post liked by: Pink Final
Post Reply