Roy Keane

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Vidar Dale Fjeld

Roy Keane hadde alt av det jeg savner i dagens tropp...den eneste som kan minne om hans kvaliteter er faktisk Scott McTominay og per dags dato er ikke han aktuell synes det som. Han gir beskjed, full innsats og alltid på....jeg savner en kaptein med stor K. I dag har vi puslinger som bare tenner når en ikke får tildelt riktig kast.

Deleted User 108

Synes Fernandes har vinnerskalle, og går foran på banen med innsats og vilje.
Han må ha overrasket deg litt positivt [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention] som hadde null tro på at han ville slå til. En åpenbaring som vi trengte og håper han fortsetter i samme spor.
Vi får nok aldri noe Keane/Viera dueller igjen. Den tiden med slike krigere er nok historie.

Vidar Dale Fjeld

Mcilroy wrote: 24 Sep 2020, 12:03 Synes Fernandes har vinnerskalle, og går foran på banen med innsats og vilje.
Han må ha overrasket deg litt positivt [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention] som hadde null tro på at han ville slå til. En åpenbaring som vi trengte og håper han fortsetter i samme spor.
Vi får nok aldri noe Keane/Viera dueller igjen. Den tiden med slike krigere er nok historie.
Han har absolutt overasket meg. Trodde ikke han skulle ta tempoet og den totale intensiteten i PL. Strålende siden han kom, og det er hans teknikk og overblikk som har gitt vår midtbane en boost. Nå får vi se hvordan sesongen utspiller seg når "alle" kjenner han, men definitivt av de bedre kjøp de siste årene. Minner meg litt om Scholes, han er bare litt bedre til å takle. Blir spennende å følge han videre.

Deleted User 108

Tror Fernandes får litt mer hvile i år pga kjøpet av van de Beek. Det kan forhåpentligvis gjøre Fernandes godt. Dessverre er stallen for tynn. Vi er sykt avhengig av at Fernandes, Rashford, Martial leverer hver eneste uke.
Føler det kan bli alt fra tre til tiendeplass. Hvis Everton, Wolves, Tottenham og Arsenal har hevet seg og vi står på stedet hvil er vi plutselig rundt 8.plass.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Bare minner om at dette er Keano-tråden, den er hellig :angel: :hah:

Nytt flott sitat her, jeg er jo av den gamle skole og elsker sånt.


LUHG!

Deleted User 430

post liked by: Pancho P, JørgenT, Pink Final, Blodfink, Cola2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Takk for den @Steinar Stenseth :thumb_up:
post liked by: Cola2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

17 år siden denne kampen i dag. Må si jeg savner dette tenningsnivået...

post liked by: Cola2, JørgenT, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Fy faen hvor mye jeg savner Roy Keane...
post liked by: Cola2, Blodfink, RedTrafford

Deleted User 480

Rimelig kul gimmick fra Roy Keane! 😆
https://m.youtube.com/shorts/v3F47x45FpA
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Hva andre spillere mener om Keano, håper det kommer noen igjen til United som er i nærheten. Bilde og tekst i link er litt misvisende.

post liked by: JørgenT, RedTrafford, Pangaea, Pancho P, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Flott video. Skulle nesten tro fyren hadde strøket med. Veldig enig i at han var en strålende fotballspiller med en meget god pasningsfot. Folk som bare sier han var en brautende ape som taklet hardt, går glipp av hans beste egenskaper. Han var en komplett spiller som hadde alt. Kanskje det er litt vanskelig å ta innover seg nå i dag, når vi er mer vant med DMs og 10ere, for å sette det litt på spissen.
post liked by: Blodfink, Pancho P, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hehe, morsomt klipp. Sky sliter litt med å filme tror jeg :joy:
post liked by: messilingard, Blodfink, Can2, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Oh Keano’s f*ckin’ magic, Filtvedt i United.no var med i koret der :thumb_up:
post liked by: Can2, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg vet ikke hvem Keano har drept, men klubben må ha noe svært pinlig/alvorlig på Roy Keane siden de har fått han til å stille opp her...

post liked by: Pink Final, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply