(PL) Southampton - Manchester United (27-08-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pangaea
Posts: 2867
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4172
Liker mottatt: 5531

Satte opp Ronaldo på topp til slutt, men er langtfra sikker på at det faktisk blir slik. Egentlig synd ikke Cavani er her nå, for han hadde passet langt bedre enn Ronaldo -- gitt at Cavani hadde vært interessert i å spille kamper da :-/

Han passet for så vidt bedre for Rangnick også, men tror ikke han "turte" å droppe Ronaldo. Og så scoret han en del mål i fjor tross alt.

Håper vi klarer å fortsette det gode spillet og ikke minst innsatsen fra Liverpool. Ønsker virkelig ikke å se et statisk United-lag igjen. Da blir det to skritt fram og to tilbake.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14781
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23753
Liker mottatt: 19863

Ronaldo skal jo ikke spille fra start, av to grunner: Han vil bort og laget blir ikke noe bedre. Jeg takler greit om han starter, jeg liker jo spilleren. Men rett er det ikke. EtH må styre dette videre nå. Stå i skoa EtH.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4767
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2703
Liker mottatt: 10982

Tippet opprinnelig Eriksen/Casemiro, men har nå endret til Fred som makker.
Eriksen var bra kjørt på slutten mot Liverpool, og har nok spilt mer enn tiltenkt så langt. Tipper det blir tatt visse spesielle hensyn når det gjelder Eriksen, så vi ikke kjører ham i grøfta - både med tanke på hjerteproblemene og at han ikke har det samme grunnlaget som alle andre.
At Casemiro og Fred kjenner hverandre fra før er nok også et viktig moment for ETH i første kamp, selv om jeg tror det blir mindre viktig etter hvert.
post liked by: Blodfink, red, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2867
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4172
Liker mottatt: 5531

Ser absolutt hva du mener om Eriksen, men tenkte som så at det er snart en uke siden Liverpool-kampen, og vi trenger kreativitet for å komme gjennom et kanskje litt lavtliggende og kompakt Southampton.

Blir spennende å se hva Ten Hag går for i morgen. Men uansett vil vi ha alternativer fra benken som kan komme inn og utgjøre en forskjell.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Ryder
Posts: 4767
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2703
Liker mottatt: 10982

Ja, det blir jo et spørsmål om hva som er «utgangsstillingen», om han forventer en kamp der vi skal styre eller der vi blir jaget og presset. Nå kan vi uansett spille ut ulike styrker underveis, og det er jo positivt.

Deleted User 595

For sent å endre laget i konkurransen nå, men rapporter fra MEN sier de har fått en lekket lagoppstilling rundt 11-tiden norsk tid, som visstnok er samme som mot Liverpool. Altså ingen Casemiro og Ronaldo fra start, om de har rett. Kan slå begge veier det, men er optimistisk til at det funker bra! Kan hende det stemmer, men synes det er kjipt at det fortsatt lekkes slike ting fra klubben. Er ingen andre lag i PL som holder på slik.

Blir uansett en spennende kamp. Slår vi langt igjen, eller skal vi prøve å holde ballen i laget og spille oss ut bakfra? Står So'ton høyt, og satser vi på kontringer? Ligger So'ton tidvis bakpå, og klarer vi i så fall å bryte de ned? Let's find out!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Samme mannskap som startet sist får fornyet tillit. Håper vi får se Casemiro etter hvert!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14781
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23753
Liker mottatt: 19863

jaggu, det første laget jeg satt opp...at man aldri lærer :hah:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Bra uttak, ingen spilte seg ut av laget sist i grunn.
post liked by: Lingard, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Enig @Blodfink
Fornuftig og bra at samme ellever får fornyet tillit. Og som du skrev tidligere; Ronaldo er på vei bort, så han trenger overhodet ikke å spille fra start.

Gleder meg til å se mer av Malacia og Martinez - også håper jeg at alle spiller like bra som sist. 😃
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

DonKvalheim
Donor
Posts: 16
Joined: 30 May 2022, 12:07
Liker gitt: 23
Liker mottatt: 37

Deilig å se at formspillerne får spille fremfor «verdensstjernene». ETH står til forventningene og deler ikke ut klippekort selv om du er kaptein eller har vunnet Ballon d’Or 5 ganger.

Forhåpentligvis så hjelper dette også på selvtilliten til dagens angrepstrio slik at flere baller havner i nettet istedenfor i treverket. Så vil vi garantert få se Casemiro i løp av kampen, så mye å glede seg over i dag. Så satser vi på at optimismen er like stor om 2 timer ;)
post liked by: Blodfink, RedTrafford
Green and Gold Until We Die Or Fold
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14781
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23753
Liker mottatt: 19863

Samme drakter som mot Brentford, hehe, håper det ikke er som med de grå...Da ble det bytta i pausa?
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4042
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17764
Liker mottatt: 11428

Jeg liker absolutt ikke de draktene der nei, de går jo i ett med gresset :D
Eller at jeg ser 11 DdG ´ er utpå der :-|
post liked by: Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3044
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14246
Liker mottatt: 9247

Og der så vi det jeg ikke liker med Elanga. Han går ned, forventer frispark, blir liggende, spillet snur og han blir gående litt sånn oppgitt og fremdeles murrer om frispark mens Southampton er på vei mot målet vårt. Dommeren har tatt avgjørelsen! Slutt å syte og ta løpet i forsvar. Du mistet ballen, så ta for F ansvar og hjelp forsvaret. Og nei. Han er ikke alene om dette, men det er sånne ting jeg irriterer meg over.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
RedTrafford wrote: 27 Aug 2022, 13:35 Jeg liker absolutt ikke de draktene der nei, de går jo i ett med gresset :D
Eller at jeg ser 11 DdG ´ er utpå der :-|
Jeg liker de draktene faktisk. 😂 Kunne tenkt meg en, men venter med ny drakt til Glazers er ute. (Green and gold her nå)
post liked by: RedTrafford, pixma
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4042
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17764
Liker mottatt: 11428

Hehe, hjelper sikkert hvis det ikke er sol😄
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3044
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14246
Liker mottatt: 9247

ER DET MULIG?? Hvordan er det ikke scoring??
post liked by: Blodfink, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply