(PL) Brentford - Manchester United (13-08-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 595

Pangaea wrote: 13 Aug 2022, 20:17 Bortsett fra at vi har hatt ballen mye, har noe egentlig skjedd i 2. omgang? Hadde håpt på en reaksjon, men mulig de ikke har det inne.

Ten Hag har en stor jobb foran seg, det er helt klart.
Ingenting. Vi har ikke skapt noe av reell betydning, eller klart å bryte ned Brentfords lave blokk.

Ett par halvsjanser, men ingenting man forventer mål på rent statistisk.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19260

Blodfink wrote: 13 Aug 2022, 20:17 Verden er artig, for meg i kveld fremstår Rangnick og Ronaldo som de ærligste av de involverte i klubben siste 12 mnd...
Er ikke helt riktig det der, jeg har tenkt dette i en god del tid før i kveld.
post liked by: Can2, Pancho P
LUHG!

Deleted User 595

Vi har gitt opp å spille oss ut bakfra. Bare dét i seg selv er trist, at vi faktisk ikke evner å spille slik vi skal.
post liked by: Pancho P, messilingard, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13492
Liker mottatt: 8659

Quick fix, bedre midtbane og varane fra start. :p
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19260

Han keeperen som sitter på benken, sto meget bra i oppkjøringen gjorde han ikke...? Han bør starte neste match. Men det skjer ikke.
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4433
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2862
Liker mottatt: 9445

@GBailey

Det positive med det er at Ten Hag i alle forstår at han må tilpasse seg ny liga og elendige spillere.

Ellers så jeg at Carrick eller Scholes kunne prestert bedre enn McTominay i dag.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Arsenal hadde vel en rimelig brutal start på sesongen i fjor? Men så kom det seg etter hvert. Krysser fingrene for at det samme skjer med oss, men det blir vanskelig å vinne fotballkamper (mot uansett motstand) hvis vi skal gi bort 2 mål hver kamp..
post liked by: Blodfink, Pwint, Can2, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19260

Fred furter seg rett i garderoben...Elendig oppførsel.
post liked by: Can2
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 889
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7926
Liker mottatt: 2617

Blodfink wrote: 13 Aug 2022, 20:21
Blodfink wrote: 13 Aug 2022, 20:17 Verden er artig, for meg i kveld fremstår Rangnick og Ronaldo som de ærligste av de involverte i klubben siste 12 mnd...
Er ikke helt riktig det der, jeg har tenkt dette i en god del tid før i kveld.
:-| Er ikke så ofte vi diskuterer med oss selv og er uenige. 😏
post liked by: Pangaea, Blodfink, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Synd at Lindelof og Varane er/har vært skadet, for det har blitt en litt vel brutal start på Unitedkarrieren til Martinez.

Ellers så ligner jo det her på fjoråret / siste høsten under Ole, der han forsøkte å få oss til å bli et lag som stod høyere i banen, spilte seg ut bakfra, kontrollerte mer av spillet, og hadde et aggressivt førstepress. Ten Hag blir nok tvunget til å stikke fingeren i jorda, og justere hvordan vi spiller etter kvaliteten på spillerne våre.

Samtidig håper jeg han klarer å stå imot presset / er litt sta, og klarer å utvikle oss gradvis gjennom sesongen. Vi må utvikle oss videre fra et lag som stort sett bare scorer på overganger.

Og ikke minst: At han legger merke til hvilke spillere som står med hodet høyt hevet og jobber på selv om ting går skikkelig til helvete i en kamp. Har enkelte spillere utpå der som bare kollapser helt.
Last edited by red on 13 Aug 2022, 20:32, edited 1 time in total.
post liked by: Pangaea, RedTrafford
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Blodfink wrote: 13 Aug 2022, 20:24 Han keeperen som sitter på benken, sto meget bra i oppkjøringen gjorde han ikke...? Han bør starte neste match. Men det skjer ikke.
Mot Liverpool, i en kamp hvor vi sikkert ikke kommer til å ha ballen særlig mye, så ser jeg gjerne at de Gea vokter buret. Men han er ikke god nok for fotballen som ten Hag ønsker å spille og bør derfor forsvinne neste sommer.
post liked by: Blodfink

Deleted User 595

Skal ikke gjøre dette til en Ronaldo-tråd.

Men at han vil vekk, og at vi sliter med å tiltrekke oss gode spillere, er så forståelig som det får blitt.

Håper Rangnick får litt mer respekt for at han var så brutalt ærlig som han var. Han sa det som sant var, og nå ser man virkelig at det ikke var noen overdrivelse.

Man kan nesten ikke kritisere Rangnick som manager heller, i lys av dette. Vi spiller nøyaktig like dårlig under EtH.

Det er ikke managerne som er problemet. Det er spillerne.
(Og styret pluss eiere).
post liked by: Blodfink, Schmeichel
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

messilingard wrote: 13 Aug 2022, 20:24 Ellers så jeg at Carrick eller Scholes kunne prestert bedre enn McTominay i dag.
Tviler på akkurat det. Men hadde de vært 35 år hadde begge spasert rett inn på laget, det er sikkert.

Tok en kikk innom RedCafe. Der ser de lyst på det og er rett så positive ja... :joy:

Men så er ikke akkurat vi så veldig positive i dag heller, så kanskje litt under beltestedet slikt sett.
post liked by: Can2
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Huff og huff. Det var elendig det. Vet ikke hvor jeg skal begynne...
post liked by: Blodfink
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1906
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13387
Liker mottatt: 5122

GBailey wrote: 13 Aug 2022, 20:22 Vi har gitt opp å spille oss ut bakfra. Bare dét i seg selv er trist, at vi faktisk ikke evner å spille slik vi skal.
Bedre at vi slår langt og taper duellen der enn å tape bort ballen nærmere mål.
Ingen som vinner en duell uansett hvor ballen slås.

Blir ikke noe kveldsmat på noen av spillerne i kveld. Håper vannet i dusjen er iskaldt også.
post liked by: Blodfink, Elkey
Post Reply