(PL) Brentford - Manchester United (13-08-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

offside
Posts: 1321
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 591
Liker mottatt: 1319

Ikke tull en gang vi kan slåss om nedrykk i år og ikke topp 6
post liked by: pixma, Cola2, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4284
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19228
Liker mottatt: 12452

Får ikke sett kampen, men noe er fullstendig galt her ser jeg. Hvor mange utvisninger har vi fått? 5?
post liked by: Can2, Cola2, Blodfink

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

K.R.I.S.E.

Personlige feil og null selvtillit. Kan godt skjønne at en av verdens beste, som spiller på Barcelona, ikke vil til United. Fullt forståelig. United er på vei utenfor stupet og det går i monsterfart. Det er ikke en spiller som kommer til denne klubben og hever seg og blir bedre. Bruno hadde det en liten stund, men er en skygge av seg selv. Sancho har ikke vist en drit. Tidlig å dømme Martinez og Eriksen, men med denne starten, så går det vel bare nedover med dem også. Ten Hag har en brutal jobb foran seg. Uansett, det skjer ingen endring før klubben får nye eiere og får inn folk i sportslig ledelse som faktisk forstår hvordan overgangsmarkedet fungerer.
post liked by: Blodfink, Pangaea, messilingard, Pancho P, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4530
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2982
Liker mottatt: 9928

Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå mot Liverpool. Kanskje blir det tosifret?
post liked by: Blodfink, Schmeichel
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

offside wrote: 13 Aug 2022, 18:36 @Cola2 har du noe link til radio kanal?
Hører på via tlf på MU

Mer og mer glad for valget mitt.... :-(
post liked by: offside, Pangaea

Jokke
Posts: 19
Joined: 06 Nov 2021, 20:55
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 35

Vi møter Liverpool neste uke, de er veldig mye bedre enn Brentford. Håper vi bare parkere bussen og prøver å unngå at det blir alt for stygt. Tror Ten Hag har undervurdert nivået i PL i forhold til spillermaterialet han har og at han har fokusert for mye på det offensive.
post liked by: FigoFernandes
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15119
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24932
Liker mottatt: 21148

Norsk Tipping har 45 i odds på U, 100 på United. Det er lave odds.
post liked by: Pangaea
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2645
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 14035
Liker mottatt: 9044

offside wrote: 13 Aug 2022, 19:16 Ikke tull en gang vi kan slåss om nedrykk i år og ikke topp 6
Vi er pr dags dato det desidert svakaste laget i Premier League. Om vi fortset slik er nedrykk uunngåeleg.
post liked by: Can2, Blodfink, FigoFernandes, Cola2
It's Squeaky Bum Time!

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

Fansen må boikotte Liverpool-kampen. Det kommer også til å bli det styggeste tapet i historien, så man går ikke glipp av en drit uansett.
post liked by: Pangaea, Blodfink, Pancho P, Schmeichel
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 961
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 9017
Liker mottatt: 2964

Inngangsbilletter og TV-abb. er
kanskje billigere i Championship..
post liked by: Blodfink, Cola2, Pink Final, Schmeichel
Kong Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2645
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 14035
Liker mottatt: 9044

messilingard wrote: 13 Aug 2022, 19:12 Ønsker meg fem bytter i pausen. Jeg gir faen i resultatet, bare hvis at rævva prestasjoner får konsekvenser. Ut med De Gea, Maguire, Dalot, Bruno og Rashford. Ikke at de andre er noe særlig bedre, jeg har bare ikke flere bytter.
Fem byter, men ein kan godt trekke lodd om kven som skal ut. Håpar på Garnacho, Elanga, Garner og Malacia. Dei er i det minste uredde.
post liked by: Blodfink, messilingard, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15119
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24932
Liker mottatt: 21148

FigoFernandes wrote: 13 Aug 2022, 19:17 K.R.I.S.E.

Personlige feil og null selvtillit. Kan godt skjønne at en av verdens beste, som spiller på Barcelona, ikke vil til United. Fullt forståelig. United er på vei utenfor stupet og det går i monsterfart. Det er ikke en spiller som kommer til denne klubben og hever seg og blir bedre. Bruno hadde det en liten stund, men er en skygge av seg selv. Sancho har ikke vist en drit. Tidlig å dømme Martinez og Eriksen, men med denne starten, så går det vel bare nedover med dem også. Ten Hag har en brutal jobb foran seg. Uansett, det skjer ingen endring før klubben får nye eiere og får inn folk i sportslig ledelse som faktisk forstår hvordan overgangsmarkedet fungerer.
Flott post :thumb_up:
post liked by: Pancho P
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4530
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2982
Liker mottatt: 9928

Forventer bytter i pausen. Noe må skje.

Ellers så bør det gå opp et lys hos Ten Hag at man blir straffet for billige feil i PL. Det er klart at han ikke kan noe for at De Gea ikke møter opp på jobb, men etterhvert så må man ta grep for å redusere risikoen i oppbygningen.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15119
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24932
Liker mottatt: 21148

Shaw har ikke funnet drivet han hadde for 7 år siden eller hva det er...Selg.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 3049
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4818
Liker mottatt: 6429

Dette blir et apropos, og for så vidt å se tilbake til fortiden igjen, men la gå. Tidligere i dag så jeg dokumentaren om Wayne Rooney (tror det var på Prime). Godt å bli påminnet om for en makeløs god spiller han var, særlig de første årene. Men når jeg så hvor totalt fryktløs han var når han spilte sine første kamper i PL som 16-åring, og senere i alle "debuter" som 17- og 18-åring, så kunne jeg ikke unngå å tenke på dagens United og den svake mentaliteten til nær sagt hele laget. Virker som den minste motstand, så knekker alt sammen. Samme i dag. Håper spillere som Martinez og Malacia er laget av hardere materiale, for vi trenger ikke bare talent og arbeidsvilje, men også god mentalitet, spillere som ikke bare gir opp, men gunner på og kjemper uansett, tror på seier, brenner for å vinne. Mer enn noe annet, er det denne vi mangler i dagens lag.

Nå er vel de fleste her av litt eldre årgang, og har dermed levd gjennom den tidlige karrieren til både Wayne Rooney og andre, men jeg tror mange av dagens litt yngre garde har et feil inntrykk av hvor god Rooney faktisk var. Litt som de som ser på Giggs som en kreativ kraft på midtbanen, og gikk glipp av den utenomjordiske kraften han var på vingen de første 15-ish årene av karrieren.

Vel... hadde vi hatt en prime Rooney utpå der, hadde han vært en seriøst forbanna fyr, og gjort sitt til å fyre opp resten av gjengen til å kjempe på. Har vi noen slike spillere nå? Ikke engang Ronaldo er der, for han er ikke lagspiller av samme format som Rooney var.

Vi har en lang vei å gå, det er bare å innrømme (som om vi ikke visste det :-/ )
post liked by: Blodfink, FigoFernandes, Cola2, Can2, RedTrafford, Pink Final
Post Reply