Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Jepp, det skal være RvN sitt opprinnelige navn.

Tror ikke han har en tråd her? Eller har jeg blingsa?...

Uansett så er det kanskje Uniteds neste manager?? He he

Videre i kvaliken til CL, e.e.o. mot Monaco nå.

Bør jo lage en skikkelig TS, ting tar tid. TTT :)
post liked by: Can2, Pangaea, Pink Final
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Bra intiativ! Fortjener absolutt en egen tråd. Jeg lurte på hvem i alle dager dette var. Ny mann i ryktespalten? 😄 Har visst ikke hørt Ruud sitt fulle navn før. 😎
post liked by: Blodfink, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

"Sangen" eller brølet hans hadde ikke hatt helt samme klangen om man skulle synge det navnet nei :joy:

Har sett det før, men blir i det leende hjørnet hver gang. Litt av et navn. Må trekke pusten flere ganger for å komme gjennom det.

Veldig sterkt resultat i dag (og sist) mot Monaco. Tror de må gjennom enda en kamp for å komme til gruppespillet i CL, men Monaco var kanskje det tøffeste laget som var igjen der?

Litt på siden, men ser Ludo-spillerne fra Bulgaria fikk ikke mindre enn tre (!) røde kort når de røk ut mot Dinamo Zagreb.

Hvis PSV går helt til CL-gruppespillet, så tenker jeg prisen på Gakpo tredobler seg til 100 mill eller noe slikt. Pluss United-skatt, så ligger vi opp mot 130 mill euro. God deal! :rofl:
post liked by: Blodfink, Can2
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

En av mine favoritt United-spillere gjennom tidene. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett de 150 målene han scoret for oss, men det er mange. :D Det er når man tenker tilbake på denne herlige spilleren (og egentlig RvP) man skjønner hvor mye dårligere Uniteds spillere de siste årene har vært til å avslutte. Rashford og Martial er det nesten så jeg ikke orker å nevne en gang, men også Lukaku og Ibrahimovic. Jeg visste at Lukaku var dårlig foran mål og som regel trengte en del sjanser for å finne nettmaskene, men det samme gjaldt egentlig Zlatan. Han brant en del sjanser, han også.

RvP og Nistelrooy derimot. :love:

Nistelrooy var som sagt en klar favoritt her i gården og jeg ville ikke høre snakk om at en spiller som f. eks Thierry Henry var bedre, men nå i etterkant har jeg tatt til mer fornuft og skjønt at Henry kanskje var noen hakk vassere. :hah:
post liked by: Can2, Pangaea, Pancho P, Blodfink

Deleted User 595

@Lingard: You beat me to the punch! Skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg.

Ruud er høyt oppe blant personlige favoritter.
Et helt vanvittig instinkt og plasseringsevne, samt den mest kliniske avslutteren jeg har sett. Henry var mer grasiøs, mens Ruud var mer direkte. Hadde og en finslepen teknikk og førstetouch. Scorte på noen herlige soloraid. Hadde og en førsteklasses vinnermentalitet.

Scorte utrolige 150 mål på 219 kamper for United.
Skulle egentlig komme til United i 2000, men en skade utsatte overgangen i ett år.
Havnet i klinsj med Fergie, og forlot mange år før han burde.

Kunne fort vært tidenes mestscorende United-spiller om ting gikk litt annerledes.

Var nok litt uheldig med timingen sin i United. Han kom i en periode der Arsenal ofte var bedre enn oss, og derfor vant han ikke så mange troféer.

Er for øvrig en lynende intelligent og veltalende mann.
Har tro på at han blir en god manager.
post liked by: RedTrafford, Can2, Pangaea, Pancho P, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

@Lingard Einig i alt bortsett frå siste avsnitt. Henry var ein fattigmanns Lee Sharpe😆
post liked by: Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Finner det litt moro at mannen som ga sønnen sin Nederlands kanskje lengste navn "bare" heter Tiny😂
Forventer jo 6-7 navn gjennom slektstreet, men broren heter Ron og søsteren Anneke. Hvor gikk det galt, liksom!?

Bortsett fra det er RvN, uten tvil, den beste avslutteren jeg noen gang har sett i rød drakt. Mannen var et beist og burde hatt en større plass i United-historien enn han har.
post liked by: Pancho P, Can2, RedTrafford, Blodfink, Pangaea, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hehe, morsom bakgrunnsinfo. Vi får dra fram Djemba-Djemba da. "So good they named him thrice." :D
post liked by: Can2, Pink Final
Post Reply