Artig tankeeksperiment. Hvem tror dere scorer det neste Hat-Tricket for oss?
Forrige Hat-Trick var det Zlatan som stod for, i 3-0 seieren mot Saint-Etienne i Europaligaen.
I Premier League var det Robin Van Persie som hadde det forrige Hat-Tricket. Helt tilbake i 2012/13 sesongen.
Gjennom historien er det scoret 224 Hat-Trick.
Spilleren med flest Hat-Trick er Denis Law som klarte det 18 ganger. Wayne Rooney klarte det f.eks 8 ganger.
Mer stats: http://www.stretfordend.co.uk/realtreat ... three.html
Neste Hat-Trick?
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 35058
- Liker mottatt: 25822
Mange gode hattrick minner fra den lista [mention]RaoulDuke[/mention] .
Whiteside mot West Ham i FA cupen 1985.
Ett mål med høyre bein, ett med venstre (straffe) og ett med hodet.
Lenge siden forrige hatrick.
Og av spillerne som er her per nå, ser jeg for meg 4 mann som kan score hattrick.
Martial, Pogba og Rashford samt Mata.
Jeg tipper Mata scorer hattrick først, og at ett av målene er på straffe.
Whiteside mot West Ham i FA cupen 1985.
Ett mål med høyre bein, ett med venstre (straffe) og ett med hodet.
Lenge siden forrige hatrick.
Og av spillerne som er her per nå, ser jeg for meg 4 mann som kan score hattrick.
Martial, Pogba og Rashford samt Mata.
Jeg tipper Mata scorer hattrick først, og at ett av målene er på straffe.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 410
- Liker mottatt: 1762
Jones - Et av dem på brasse
Nei, jeg tror det blir Rashford.
Nei, jeg tror det blir Rashford.
-
En av de eldre trådene her inne.
Da ble det Martial.
[mention]Kyndilfan1[/mention] [mention]pixma[/mention] og [mention]Blodfink[/mention] traff på den
Da ble det Martial.
[mention]Kyndilfan1[/mention] [mention]pixma[/mention] og [mention]Blodfink[/mention] traff på den
Godt at vi endelig fikk en spiller til å skåre hattrick i ligaen igjen. Det var litt for lenge siden sist..
Håper det kommer flere! Kanskje får vi enda et allerede denne sesongen? Nå møtte vi et svekket Sheffield-lag sist, men det var flere gode angrep og det skal nok både Bruno og Pogba ha mye av æren for. Håper Rashford noterer seg for tre mål i én og samme kamp snart. Skal ikke se bort ifra at Bruno også kan klare det i løpet av United-karrieren (sånn mtp at han tar straffer). I tillegg kan både Ighalo og Greenwood finne på å skåre mange mål i samme kamp, men da sikkert i en eller annen cup.
Håper det kommer flere! Kanskje får vi enda et allerede denne sesongen? Nå møtte vi et svekket Sheffield-lag sist, men det var flere gode angrep og det skal nok både Bruno og Pogba ha mye av æren for. Håper Rashford noterer seg for tre mål i én og samme kamp snart. Skal ikke se bort ifra at Bruno også kan klare det i løpet av United-karrieren (sånn mtp at han tar straffer). I tillegg kan både Ighalo og Greenwood finne på å skåre mange mål i samme kamp, men da sikkert i en eller annen cup.
-
Martial sier jeg.
Drister meg til å tippe at det kommer allerede i november - hjemme mot West Bromwich Albion
Drister meg til å tippe at det kommer allerede i november - hjemme mot West Bromwich Albion
post liked by: Blodfink, Buchan