FPL 2022-2023

PC eller konsoll? Brettspill eller andre type spill diskuteres her
Post Reply
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

No er det like før eg tar ein indignert telefon til Fantasy-karane :/ Garnacho er enno ikkje oppført i United-troppen. Trur fort han kan få nokre minutt mot Brighton.
post liked by: Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Mange som er med på det her? Har ikke vært med på mange, mange år... Det tok mye tid husker jeg, så hoppet bare av. Men må jo innrømme det var morro da jeg jeg var topp 1000 i verden, og noen ganger topp 100 per runde. Sikkert en del flaks involvert, men likevel :D

Lykke til til alle som er med! :)
post liked by: Pancho P

Deleted User 430

Har alle brukere her inne blitt lagt til i unitedforum.no-ligaen? Sånn automatisk? 🙄
Var innom og sjekket laget nå og da var jeg plutselig med i den ligaen... 🙄
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

@Steinar Stenseth Nei, berre i united.no-ligaen. Visste ikkje at det eksisterte ein unitedforum-liga.
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Merkelig. Har ikke blitt lagt til i united.no-ligaen, men var plutselig medlem av forumets liga. Trodde man måtte melde seg inn selv på sånne ting, men nå har jeg begrenset kunnskap om fpl generelt sett, så..😁
post liked by: Pancho P, Blodfink
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Jeg ble vel nr 1 million eller noe via noe greier på jobben. Siden har jeg gitt opp fpl. 🤪
post liked by: Pancho P, Blodfink
Kong Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Det var då heise kor mange kollegaer du har, @Can2. Arbeider du for Amazon?🤔
post liked by: RedTrafford, Can2, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

:hah: @Pancho P Det skulle man jo nesten tro. -Men, det var noe med at en gruppe på 20 eller noe, var linka opp i mot et større system. https://fantasy.premierleague.com/?utm_ ... e_FPL_Lead
post liked by: Pancho P, Blodfink
Kong Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Steinar Stenseth wrote: 05 Aug 2022, 16:16 Merkelig. Har ikke blitt lagt til i united.no-ligaen, men var plutselig medlem av forumets liga. Trodde man måtte melde seg inn selv på sånne ting, men nå har jeg begrenset kunnskap om fpl generelt sett, så..😁
Det hender at man automatisk blir lagt til i ligaer som man har vært med i tidligere. Jeg ble også lagt til i flere av ligaene som jeg var med i fjor, blant annet united.no og Heia Fotball. Pluss noen venneligaer.

Jeg er av personene som bruker litt for mye tid på FPL. :D Målet er topp 1000 i verden. Havnet rundt 2000 i fjor og det holdt til å vinne litt cash i diverse kompisligaer.

Jeg fikk en fin start med nesten 80p og sparer byttet til neste runde. Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal gi kapteinsbindet til Salah eller Haaland.
post liked by: Pangaea, Blodfink
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Steinar Stenseth wrote: 05 Aug 2022, 16:16 Merkelig. Har ikke blitt lagt til i united.no-ligaen, men var plutselig medlem av forumets liga. Trodde man måtte melde seg inn selv på sånne ting, men nå har jeg begrenset kunnskap om fpl generelt sett, så..😁
Du har nok vært med tidligere og glemt det. Man blir automatisk med i nye sesonger så lenge man har vært med en gang.
Jeg har hvertfall ikke noe autorisasjon eller ork til å drive å manuelt legge til folk 😅

Når det er sagt, så skulle jeg nok hatt nevnt at det er en unitedforum.no liga før sesongen startet.

Deleted User 430

Takk for oppklaring, @Lingard og @RaoulDuke.
Har som regel glemt å oppdatere laget etter 2-3 runder, så det at jeg har glemt tidigere ligaer er ekstremt sannsynlig 😁
Post Reply