Dean Henderson

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16754

Kan ikke se noen sterke reaksjoner på podcasten jeg @GBailey.
Balansert og fin podcast.
De snakker om personligheten til Deano, om kvalitetene hans som keeper (bl.a med ball i beina der han som snakker mener det samme som meg forøvrig) og at han har en frittalende personlighet.
Men de tar ikke noe parti for Henderson ihht til uttalelsene hans.
Jeg fulgte ekstra godt med på akkurat den biten.
post liked by: Buchan, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Syns det var helt innenfor og ikke useriøst å poste det fra TalkSport @Buchan 👌

Det var ikke noe sjakktrekk nei 😅
post liked by: Buchan, Cola2

Deleted User 595

@Pink Final: Ok.
post liked by: Cola2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Dean Henderson reddar straffe og har stått ein god kamp så langt. For liksom å gni salt i såret.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Cola2, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Har stått veldig bra i dag. Vært aktiv i feltet og hatt gode redninger på strek. Kommer fort på rundens lag.

Forest slår nok langt hele sesongen, men de få gangene han har ballen i fot ser det lovende ut. Bruker både høyre og venstrefoten like bra.
Last edited by Deleted User 595 on 14 Aug 2022, 17:16, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Cola2, Pink Final, Can2
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Å visse folk her inne og på united.no som gjorde narr av Deano og hyllet De Gea som verdens beste ? Haha! What a joke!

Deano beviste nok en gang at han er klasse og den som burde vært vår 1.keeper denne sesongen!

Clean sheet Deano!

Bring him back ASAP!!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

I etterpåklokskapens navn kan man jo være enig.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16754

Godt å lese at han gjør en bra match for Forest.
Og er god i fotarbeidet.
Ikke minst strafferedningen.

@Sir Alfie Rey.
Jeg er blant dem som mener de Gea er bedre enn Deano.
Men jeg har aldri gjort narr av Dean Henderson.
Er ikke min stil.
Har skrevet at jeg ikke tror han er god nok for en toppklubb i PL.

Fint at han gjør det så bra på utlån.
Ellers aldri moro når noen av våre egne feiler i match.
Det går jo ut over klubben vi holder med.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Sir Alfie Rey wrote: 14 Aug 2022, 17:12 Å visse folk her inne og på united.no som gjorde narr av Deano og hyllet De Gea som verdens beste ? Haha! What a joke!
Det var det ingen som gjorde og det veit du godt. Kva glede får du av desse stikka dine mot andre forumdeltakarar?
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Litt raske konklusjoner etter 2 spilte kamper også😗
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pink Final, Can2
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pancho P wrote: 14 Aug 2022, 17:29
Sir Alfie Rey wrote: 14 Aug 2022, 17:12 Å visse folk her inne og på united.no som gjorde narr av Deano og hyllet De Gea som verdens beste ? Haha! What a joke!
Det var det ingen som gjorde og det veit du godt. Kva glede får du av desse stikka dine mot andre forumdeltakarar?
Har ingen glede av det.

Det som er greia er noen andre som driver med slikt mot flere. Å da er det godt at man kan motbevise dem.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16754

@Sir Alfie Rey enkeltmatcher motbeviser ingenting.
Snakk heller mer om spillers egenskaper, enn å gå etter brukere.

Dean Henderson spilte svært bra.
Avisa Nottingham Post (som i sin tid ga ut Football Post lørdag kveld, motstykket til MEN’s Pink) har Henderson med i overskriften sin.
Fra spillerbørsen;
Henderson 9

Wonderful penalty save from Rice and brilliant reactions to push Soucek's header away. Handled and kicked well. A great signing.
Håper vi får se en match der Forest er det førende laget, og kan stå høyt med ballbesittelse i fokus,

Edit; For å unngå eventuelle misforståelser.
Ikke ment som kritikk av Deano.
Ment i den forstand at jeg har veldig lyst å se Dean Henderson spille kamp for et ballbesittende lag.
(Jeg så ingen matcher den sesongen han spilte for Sheff United i Championship).
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Can2, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

MODEDIT: For 25. gang, du trenger ikke sitere innlegget rett over i helhet. Neste gang så sletter jeg hele innlegget. - messilingard

Dette er ikke en enkeltkamp som han glimter til nei. Han har vært klasse i flere sesonger nå. Flere hakk er han bedre enn De Gea nå.
Noe denne runden beviser!

Må gjerne ramse opp det ene og det andre som du pleier, men her er vi helt uenige :D
Glory Glory Manchester United!!!!

Deleted User 595

Sheffield United spilte ganske likt i Championship som Forest gjør nå. Det går mye i lengderetning. Så Deano har ennå ikke fått muligheten til å spille i et ballbesittende lag.

Ser ut til at årets Forest kommer til å spille på det de er gode på; overganger, dødballer og knallhard jobbing.
Så får vi se hvordan sesongen går, det er kun 2 kamper spilt.

De Gea kommer til å være bedre enn i går, og Deano kommer til å ha svake kamper. Så ingenting er klart så tidlig. Men dette er langt fra en enkeltkamp når det gjelder Deano. Det blir litt feil å si. Han hadde lange rekker med slike kamper i Sheffield United i Premier League. Han var da jevnt over ansett som en av de beste keeperne i ligaen, noe statistikken støtter, spillerbørsene, og det var det som ledet til at Solskjær hentet han inn og begynte å bruke ham. Han var og god for United.

På generell basis er jeg overbevist om at Deano har flere styrker enn de Gea, og heller ikke er svak på strek. Altså, en jevnt over bedre og mer moderne keeper som jeg tror kommer til å lykkes i en toppklubb, og etter hvert på landslaget (ikke i årets VM, det toget er gått. Han er heldig om han blir tredjekeeper der).

Og det sier jeg ikke for å krangle 👌
Har respekt og forståelse for de som ser det andre veien.
post liked by: messilingard, Pink Final, Belfastboy, Sir Alfie Rey, Pancho P, RedTrafford

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

Når man ser hvordan United har vært de siste årene, så er det helt greit at DDG spiller ut sin kontraktstid. Ja, han er ikke god nok med ballen i beina og ikke tøff nok i feltet. De siste 10 årene har man stort sett ikke kunne stolt på det defensive i United heller, noe som gjør det enda vanskeligere å være keeper.

I tillegg så synes jeg ikke Henderson var overbevisende nok når han fikk sjansen heller. Stor forskjell å stå på Forest og Sheffield, sammenlignet med United (kanskje ikke akkurat nå da, men).

Etter min mening, bør man allerede nå begynne å kartlegge ny keeper og da en ny keeper man tenker kan stå de 10 neste sesongene. Kvalitetene man da leter etter bør være keepere som kan bli på høyde med Allison og Ederson. Illan Meslier bør være høyt på ønskelisten. Sanchez i Brighton er også spennende. Hører også mye bra om Maarten Vandevoordt (Genk). Får bare krysse fingrene for at noen i klubben tenker langsiktig og håpe på at man faktisk bruker speiderapparatet godt neste gang man skal hente inn en keeper.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Pangaea
Post Reply